Cituji Monus: Pokud si bereš telefon tak to na dva roky je... resp vždycky bylo...
Dva roky pouze nemá nárok na další dotovaný telefon. Ale Vodafone nemá žádné závazky. Skládá se tam jistina, která se po 3 měs. vrátí a při využití nároku na dotaci je závazek v tom, že se tam zvolí nějaké měsíční plnění, které musí plnit po dobu 6 měs. Pokud se smlouva zruší dřív, to minimální měs. plnění bývá doúčtováváno.
Cituji Renataxyx: Mám ten telefon na firmu a smlouva je opravdu na dva roky
Aha, tak pokud to máš firemní, tak tam je to opravdu jinak
Reaguji na Renataxyx:
Každopádně to není tak důležité. Důležité je to, že na nový telefon máš stoprocentně nárok. Ty jsi jim telefon dala nepoškozený, oni ho poškodili, tím pádem ti MUSÍ dát nový.
Cituji Mischalka: pádem ti MUSÍ dát nový.
To jsem jim minulý týden říkala ale nepochodila jsem.
Jsem zvědavá jak to dopadne. Když čtu jiné příspěvky o reklamacích, tak s nima nikdo nemá problém. Nevím proč s tím dělají takové drahoty, když jsem evidentně v právu já!
To jsem se minulý týden domáhlala svého práva na přepážce přes hodinu a nepochodila jsem
Cituji Renataxyx: domáhlala svého práva na přepážce přes hodinu a nepochodila jsem
Na základě reklamačního protokolu nemají šanci ti tvrdit,že jsi jim dala telefon prasklý,takže nekompromisně trvej na svém a neodejdi dokud ti nedají nový telefon a neomluví se,prodejna má i šéfa,nejenom pracovníky u pultíků.
Reaguji na Renataxyx:
Žádné nepochodila jsem. Normálně jim tam ukaž ten protokol, tam popsaný stav telefonu, k tomu jim ukaž ten telefon, jak vypadá teď. Pokud se s nima nebude možné domluvit, okamžitě si nechej zavolat store managera.
Na telefon máš nárok. O tom žádná.
Cituji Laky: prodejna má i šéfa,nejenom pracovníky u pultíků.
se šéfovou se zaměstnanec bavil jen sám vzadu za dveřmi, ona ani nevykoukla !
Cituji Renataxyx: se 3éfovou se zaměstnanec bavil jen sám vzadu za dveřmi, ona ani nevykoukla !
Jsi obdivuhodně klidný člověk,po mojí návštěvě by půlka byla bez práce a odešla bych ne s jedním,ale dvěma telefony a písemnou omluvou vedení Vodafone.
Holky díky. Ve čtvrtek vás budu informovat, jak jsem dopadla.
Když to tady čtu, tak nechápu,proč to nevyřešlili hned a nechají mě čekat, když je vina na jejich straně!
Tak mi to nedalo a dnes jsem se šla zeptat, zda je telefon opravený.
Telefon na mě dnes čekal a měl nový display a byl nahraný nový software.
V záručním listu není žádná zmínka o rozbitém displeji, takže záruka mi i nadále platí.
Pak mi slíbili, že mi odečtou částku za internet v mobilu, který jsem celý měsíc nepoužívala.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.