Dobrý den,
objednali jsme si kuchyňskou linku, linka byla dodána. Při montáži (vlastní) jsme zjistili některé nedostatky a vydali se do prodejny za účelem reklamace. Paní, která nám vytvářela projekt pro linku, byla mimo prodejnu, proto jsme se obrátili na jiného prodejce z oddělení kuchyní. Ten byl velmi vstřícný a s jeho pomocí jsme se dopátrali i takovéto záležitosti, pro nás velmi nemilé. Zjistili jsme totiž, že objednávka, která se skutečně uskutečnila, se liší od objednávky (smlouvy), kterou jsme s prodejcem podepsali. O změnám jsme nebyli informováni. Změny se týkaly smazání některých položek (jejichž hodnota nebyla zrovna malá). Paní si pravděpodobně uvědomila, že udělala chyby a položky smazala a zapomněla nám o tom jaksi říct. Podrobný rozpis jsme sice měli (byl součástí smlouvy), ale orientovat se v něm nebylo jednoduché - kvůli kvantitě a taky kódovému pojmenování některých položek. A já bych se chtěla zeptat, jak v takové situaci postupovat a zda toto lze nazvat reklamací (čekat na její vyřízení 30 dnů) či podvodem. Děkuji
podvodem bych to nazvala asi v momentě, kdyby mi fakturovali víc, než jsem si objednala a než mi dodali, popř, kdyby mi dodali úplně něco jiného, než jsme chtěla, všechno je to o lidech a nikdo není neomylný
tohle bych viděla jako reklamaci - rozpor v kupní smlouvě (objednávce) a je možnost odstoupit od kupní smlouvy, dožadovat se toho, aby byla dodávky vykryta, tak jak jsem si jí přála, popř slevu z ceny . . .
protože to moc dobře nerozepisuješ - třeba, jestli jste zaplatili dle objednávky, či jestli jste zaplatili dle toho, co vám bylo dodáno, jestli v kupní smlouvě nemají poznámku, že mohou objednávku doopravit . . .
v každém případě je to na reklamaci a je třeba dospět k dohodě s prodejcem a domluvit s ním dořešení dané záležitosti
(jistě, můžete linku sbalit a na svoje náklady odvézt a chtít peníze hned zpět a nárokovat si i dopravu - ale je to vše v podmínkách prodávajícího a reklamačního řádu prodejce)
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.