Když objednáváte ze zahraničí, píšete adresu bez diakritiky a dojde vám zásilka bez problémů? Objednala jsem si něco z UK, 7.3. to odeslali a furt mi to nepřišlo. Říkali, že by to mělo trvat 3 - 10 dní. Co vím od jiných lidí, kteří si objednávali ze stejného e-shopu, tak jim to došlo maximálně do 4 dnů, tak si říkám, že je něco asi špatně. Tracking number nemám, psala jsem si o něj do té firmy, ale prý jim nebylo poskytnuto a já teď teda ani nemůžu zjistit, kde moje objednávka je. Zajímalo by mě, jestli je možné, že mi to nedošlo z důvodu té diakritiky nebo jestli mám hledat problém spíš někde jinde.
Vždycky všude ze zahraničí objednávám bez diakritiky a nikdy jsem neměla nejmenší problém. A to bydlím ve městě, který má háček nebo čárku na půlce písmen v názvu
V diakritice určitě problém není. Já jsem objednávala už mraky věcí ze zahraničí a nikdy problém nebyl. Chyba bude jinde.
Tak díky za informace holky, holt jim dneska zas napíšu, už je to toiž 13 dní. Ještě by mě zajímalo, tracking number vám vždycky dali?
Často objednávám zboží z UK,obvykle balík dorazil do týdně, ale jednou se mi stalo že jsem čekala měsíc a nic. Psala jsem maily do toho obchodu,byla jsem na poště zeptat a pořad nic. Pak ve schránce najdu oznámeni,přijdu zase na poštu a mám svůj balík. Prostě oni na ti poště ho ztratily a za tři týdni našli
Taky bez háčků a čárek - v obavě kdybych je napsali, co by byli schopni v Uk z toho udělat. Navíc není to standart...a ten jeden háček - i když v prvním písmeně snad takovou pasuku nedělá
Být tebou, ještě chvilku vydržím, ale v první řadě si zajdi na poštu, jestli to tam nemáš. Pokud nemají tracking number, nejspíš to poslali obyčejně a je možné, že už na tebe balíček čeká na poště, protože se nevešel do schránky a někdo se oneobtěžoval že o něm informovat..
Dříve jsem také několikrát zadala adresu s háčky, ale protože v názvu ulice mám několik háčků, balíček sice vždy dorazil, ale se zkomoleným názvem. Proto už píší jen jednoduchou formou, jako např. email..
Objednávám ze zahraničí, adresu mám uvedenou bez diakritiky, nikdy to nebyl problém, balíčky chodily jeden za druhým, ale před Vánocema se to někde seklo a nepřišel ani ten, co jsem si objednala tento rok. Když jsem si objednávala v ČR, tak to prodávajícímu prý hlásilo, že moje PSČ neexistuje, ale pak balíček přišel bez problémů. Zajímalo by mě, kde se stala chyba a kde ty moje balíčky váznou, jen nevím, jak to zjistit...
Cituji Dirtyangel: Být tebou, ještě chvilku vydržím, ale v první řadě si zajdi na poštu, jestli to tam nemáš. Pokud nemají tracking number, nejspíš to poslali obyčejně a je možné, že už na tebe balíček čeká na poště, protože se nevešel do schránky a někdo se oneobtěžoval že o něm informovat..
To je taky fakt, že občas ani nedaj do schránky oznámení o doručení, tak zkusím tu poštu tady. Ale chodit tam třeba zbytečně teda nemám náladu. Stačí, když si zavolám na pobočku ne?
Reaguji na nabocklish:
To by mohlo a vystupuj tak, že ten balíček už tam je a ty to jen ověřuješ. Aby se úřednice namáhala to hledat. Mě už se i stalo, že jsem na poště byla, balíček tam byl a oni mi jej zamlčeli. Prý jej měli pod jménem místo pod příjmením, no já se smála
Reaguji na Dirtyangel:
No to snad ne Mě to fakt štve, hlavně proto, že tohle je moje první objednávka ze zahraničí a já furt doufala, jak to půjde hladce. Nicméně zítra si tam zavolám, ať vím, jak na tom jsem.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.