Ahoj,
jsem zaregistrovaná na slevomatu a jen jednou jsem si tam něco zakoupila. Do meilu mi chodí aktuální nabídky, dnes jsem si prohlížela nabídky na zájezdy k moři atd. Nic jsem si neobjednala, ani na nic neklikla ( nebyla jsem ani přihlášená ). A před chvilkou mi přišel meil, že jsem si zakoupila zájezd do Instanbulu pro dvě osoby! Což není samozřejmě pravda. Co teď s tím? Hned jsem tam odepsala meil, že jsem nic neobjednala.
Tak pokud ten zájezd nezaplatíš, tak ho mít nebudeš...Prostě ho neplať a ono to jakoby propadne...
Já si už hodněkrát něco tam koupila a pak nezaplatila a stornovalo se to.
A nebude nikdo po mě vymáhat nějaký poplatek? Já už se obávala nejhoršího, tak díky za odpověď, spadl mi kámen ze srdce. A to jsem ani nevěděla, že to tak funguje. Ještě jednou dík.
V klidu Já taky jednou něco nezaplatila a pohoda Určitě po Tobě žádný poplatek nikdo chtít nebude. A obzvlášť, když si jim hned psala. Pokud je to přímo Slevomat, tak bych řekla, že jednají celkem dobře
Cituji Klariska1241: Já si už hodněkrát něco tam koupila a pak nezaplatila a stornovalo se to.
No tak to jsi měla štěstí, protože někde by po tobě mohli chtít storno poplatky. To, že si něco objednám a pak to nezaplatím nebo si nevyzvednu, o tom se raději moc rozepisovat nebudu, nicméně mi to příjde dost neslušné.
Cituji Lady Flame: To, že si něco objednám a pak to nezaplatím nebo si nevyzvednu, o tom se raději moc rozepisovat nebudu, nicméně mi to příjde dost neslušné.
Bylo to omylem, protože jsem si něco koupila (nějaká manikúra nebo tak něco) a pak jsem šla na gelové nehty, tak to již nebyla potřeba...Stalo se to jen jednou...i když v příspěvku píšu, že hodněkrát...
každopádně zakladatelka tématu jim napsala omluvný e-mail, tak by to snad mělo stačit.
Tak mi dneska odepsali, že objednávka byla stornovaná, že to není problém. Uffff, ještěže tak. Tak díky holky za Vaše odpovědi.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.