arrow
profile_image
elen22
od 27. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj,
jsem zaregistrovaná na slevomatu a jen jednou jsem si tam něco zakoupila. Do meilu mi chodí aktuální nabídky, dnes jsem si prohlížela nabídky na zájezdy k moři atd. Nic jsem si neobjednala, ani na nic neklikla ( nebyla jsem ani přihlášená ). A před chvilkou mi přišel meil, že jsem si zakoupila zájezd do Instanbulu pro dvě osoby! Což není samozřejmě pravda. Co teď s tím? Hned jsem tam odepsala meil, že jsem nic neobjednala.

arrow
profile_image
Klariska1241 mojeid
od 2. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak pokud ten zájezd nezaplatíš, tak ho mít nebudeš...Prostě ho neplať a ono to jakoby propadne...

Já si už hodněkrát něco tam koupila a pak nezaplatila a stornovalo se to.

arrow
profile_image
elen22
od 27. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

A nebude nikdo po mě vymáhat nějaký poplatek? Já už se obávala nejhoršího, tak díky za odpověď, spadl mi kámen ze srdce. A to jsem ani nevěděla, že to tak funguje. Ještě jednou dík.

arrow
profile_image
Klariska1241 mojeid
od 2. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji elen22: A nebude nikdo po mě vymáhat nějaký poplatek?

Neměl by, po mě nikdo nic nechtěl.

V klidu Já taky jednou něco nezaplatila a pohoda Určitě po Tobě žádný poplatek nikdo chtít nebude. A obzvlášť, když si jim hned psala. Pokud je to přímo Slevomat, tak bych řekla, že jednají celkem dobře

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Klariska1241: Já si už hodněkrát něco tam koupila a pak nezaplatila a stornovalo se to.

No tak to jsi měla štěstí, protože někde by po tobě mohli chtít storno poplatky. To, že si něco objednám a pak to nezaplatím nebo si nevyzvednu, o tom se raději moc rozepisovat nebudu, nicméně mi to příjde dost neslušné.

arrow
profile_image
Klariska1241 mojeid
od 2. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Lady Flame: To, že si něco objednám a pak to nezaplatím nebo si nevyzvednu, o tom se raději moc rozepisovat nebudu, nicméně mi to příjde dost neslušné.

Bylo to omylem, protože jsem si něco koupila (nějaká manikúra nebo tak něco) a pak jsem šla na gelové nehty, tak to již nebyla potřeba...Stalo se to jen jednou...i když v příspěvku píšu, že hodněkrát...

každopádně zakladatelka tématu jim napsala omluvný e-mail, tak by to snad mělo stačit.

arrow
profile_image
elen22
od 27. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak mi dneska odepsali, že objednávka byla stornovaná, že to není problém. Uffff, ještěže tak. Tak díky holky za Vaše odpovědi.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené