Zdravím,
minulý týden v pátek jsme s kamarádkou zaplatily poukaz za 999,- na nafocení profesionálního kalendáře. Peníze jsme odelslaly. Vše proběhlo ok. Dokonce nám před odesláním peněz přišel email že po zaplacení nám ihned příjde poukaz a už je to skoro týden a pořád nic? jak byste řešily vy? Stalo se Vám to? Prosím poraďte kam se v případě obrátit. Děkuji moc .
napiš na jejich podporu.Mají to tam i napsané aby ji zákazníci při jakémkoli problému kontaktovali.
Nějak nechápu, proč píšeš sem. Copak tady to vyřešíme? Když se stane podobná věc stane, OKAMŽITĚ píšu dané firmě
Reaguji na Klaris321: já jsem v pondělí v noci posílala peníze také na kalendář ( možná to bylo dokonce na ten samý ) a dneska mě ten poukaz v mejlu přišel,takže to je divný..zkus jim napsat
Reaguji na mitternacht: Dané firmě jsme psali! Už v pondělí a pořád nic! Tak jestli dovolíš ráda bych se zeptala ostatních .....
Mě taky nepřišel voucher na mail, ale tiskla jsem ho přímo ze stránky slevomatu, koukni se tam
Jestli můžu říct názor na slevomat a podobné firmy tak tyto společnosti sami nutí a obchází různé obchody a služby a nutí je, aby za minimální cenu poskytli tuto slevu s tím že si třeba udělají reklamu, ovšem někteří si to pak rozmyslí a nechtějí tu slevu dát. Slevomaty a podobné by napřed měli ty poukázky vybrat, pak počkat na platbu zákazníků a pak hned odeslat, mají v tom pěkný binec. Já bych do ničeho takového nikdy nešla, není to totiž ojedinělý případ
Jednou se mi to stalo (ne přímo Slevomat, ale jiný podobný server), napsala jsem jim email a přeposlala potvrzení o platbě. Už si nepamatuji, jak rychlá byla reakce, ale omluvili se za chybu v systému, poslali mi voucher a snad i přidali nějaké body, či něco podobného Tak zkus vydržet, když se neozvou, tak jim zkus zavolat a zaurgovat to (bývá tam myslím i nějaká zákaznická linka).
Platila jsem to v pondělí večer a ihned mi přišel poukaz do emailu. Taky na focení do Pardubic
Reaguji na Klaris321: jojo bylo
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.