Ahoj, chtěla jsem požádat o rady, jak postupovat v případě, že mi nedošla celá objednávka hodinek z watchshopu. Objednávala jsem dvoje hodinky a přišly jen jedny, v dodacím listu jsou uvedené oboje. Balíček nebyl nijak poškozen. Na mail mi nereagují a na telefonu je automat...Děkuji za pomoc, jedalo se o poměrně drahé hodinky, tak jsem trochu zoufalá...
Jak jsi platila ? přes co ?
Nenašla jsi na netu nějaké jiné číslo jak je kontaktovat ?
Tak to je tedy pěkný ****** , přitom tahle stránka je tady v UK reklamována asi tak 10x za den , podívám se po nějakém telefonním čísle
Reaguji na Jenn22: Telephone (Free phone): 0800 024 8794
International callers: +44 1189 977 983 , to jsem našla , a pokud jsi platila přes paypal , peníze dostaneš všechny zpátky pokud je nemožné se z nikým zkontaktovat
Reaguji na Jenn22:
Kdybych to věděla, tak nic přes ně nekupuju....Platila jsem přes platební kartu, strhly se obě částky. Telefony tam jsou, ale buď neberou, nebo šílený automat
Reaguji na area: ježiškote mají stránku na FB tak možná tam zkusit napsat ? jinak pokračuj v psaní emailů , a nebo mi napiš do zpráv , já se tam zkusím dovolat , tyhle automaty znam moc dobre
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.