Cituji ILChazz: ale umíte si představit jak by to vypadalo, pokud by to měla být běžná praxe, že kosmetiku, se kterou nejsme spokojení, můžeme použitou vrátit?
a proč by to běžná praxe být nemohla? Koupit si krém za hodně peněz a pak mi nesedne, to ho hodím do koše? Proto nakupuji kosmetiku, na kterou mám garanci spokojenosti 90dnů a mohu vrátit načatý výrobek bez takových cavyků kolem a dostanu zpět peníze v plné výši. Ještě jsem z desítek položek nic nevracela, nebyl důvod.
Cituji roza: Bohužel mnoho uživatelek má pocit, že koupí dražšího výrobku si dopřávají luxusnější péči a není to pravda.
Ne nutně. Já si připlatila za prestižní značku a výrobky splňují to, co slibují
každopádně bych ten krém do DMka zkusila jít vyreklamovat a nenechala se jen tak odbýt.
Jaký běžný jev pořád? Copak u krému je normální, aby žmolkoval? To bych mohla - a píšu to už podruhé - říct, že když se mi rozlepila bota a nebyla jsem jediná, protože výrobce distribuuje šmejdy, nebo se mu nepovedla jedna várka, je to běžný jev a vlastnost té boty.
Víc už na toto téma psát nebudu, protože mě nebaví opakovat pořád to samé dokola. Když to někdo chápat nechce, nepochopí.
Cituji Teresita: Aha, takže nepoužitelnost a žmolky jsou běžnou vlastností?
Jak už tu byla výše zmíněna jiná diskuze, kde si slečna stěžovala, že jí žmolkovatí každý krém. Takže podle Tebe má jít vrátit každý ten krém, protože jí nesedl? No potěš koště.
Cituji ILChazz: A jaký je tedy rozdíl v tom, když tě krém štípe a když žmolkovatí, pokud je obojí u daných krémů častý jev? To žmolkovatění není projev zkaženého krému, leda by Weleda prodávala po celém světě zkažené krémy (našla jsem i recenze od zahraničních uživatelek, které mají s tímto krémem stejnou zkušenost jako zakladatelka).
Přesně tak.
Cituji bedrunela: a proč by to běžná praxe být nemohla? Koupit si krém za hodně peněz a pak mi nesedne, to ho hodím do koše?
Mohla, ale ne u nás Ono stačí se podívat, jak lidi zneužívají a kupčí na netu se vzorky, co teprve kdyby měli možnost kosmetiku používat v podstatě zadarmo (koupit, chvíli používat, vrátit a dostat peníze zpátky a znovu koupit někde jinde, používat atd pořád dokola). Nebo si fakt myslíš, že by toho lidi takhle nezneužívali?
U některých dražších značek je vracení možné už teď, ale ty mají ve srovnání s drogérkovou kosmetikou daleko vyšší zisk na každém prodaném kusu a nakupuje je trochu jiný typ lidí než ti, kteří si vymačkávají vzorky do kelímků a ráno se chodí namalovat z testrů v drogérii.
Reaguji na malina_01:
Celou diskuzi jsem nečetla, pokud jí žmolkovatí každý krém, to je něco jiného.
O tom ale v příspěvcích, na které jsem reagovala já, zmínka nebyla. Naopak se psalo, že si na tento krém stěžuje víc lidí.
Cituji wreven: Nechápu, jak se tu některé dámy tak neuvěřitelně zastávají zjevně nekvalitního výrobku...
Napadlo mě totéž...
Doufám, že slečna sem pak napíše, jak v DM pochodila. Sto lidí, sto názorů. Tak už by mě zajímal výsledek reklamace.
Cituji roza: Rady některých zde, že věc má uživatelka krému řešit přímo s firmou weleda jsou mimo mísu.
A já si zase myslím, že přímo u Weledy by zakladatelka uspěla s reklamací spíš než v oné drogérii. Protože si opravdu nemyslím, že by to pak drogérie s Weledou nějak řešila.
Já bych šla reklamovat tam, kde jsem nakoupila.
Jako u jakéhokoliv jiného zboží.
Protože v případě, že by byla reklamace úspěšná a vrátili jí peníze, tak by jí je přece měl vrátit ten, kdo je dostal (ano, peníze za krém se do Weledy dostanou, ale rozhodně ne ta samá částka).
Cituji Teresita: Protože v případě, že by byla reklamace úspěšná a vrátili jí peníze, tak by jí je přece měl vrátit ten, kdo je dostal (ano, peníze za krém se do Weledy dostanou, ale rozhodně ne ta samá částka).
přesně tak! musíš reklamovat, kde jsi koupila. to v dm to pak sami budou vyřizovat s weledou
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.