arrow
profile_image
bedrunela mojeid
od 11. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji ILChazz: ale umíte si představit jak by to vypadalo, pokud by to měla být běžná praxe, že kosmetiku, se kterou nejsme spokojení, můžeme použitou vrátit?

a proč by to běžná praxe být nemohla? Koupit si krém za hodně peněz a pak mi nesedne, to ho hodím do koše? Proto nakupuji kosmetiku, na kterou mám garanci spokojenosti 90dnů a mohu vrátit načatý výrobek bez takových cavyků kolem a dostanu zpět peníze v plné výši. Ještě jsem z desítek položek nic nevracela, nebyl důvod.

Cituji roza: Bohužel mnoho uživatelek má pocit, že koupí dražšího výrobku si dopřávají luxusnější péči a není to pravda.

Ne nutně. Já si připlatila za prestižní značku a výrobky splňují to, co slibují

každopádně bych ten krém do DMka zkusila jít vyreklamovat a nenechala se jen tak odbýt.

arrow
profile_image
Teresita
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jaký běžný jev pořád? Copak u krému je normální, aby žmolkoval? To bych mohla - a píšu to už podruhé - říct, že když se mi rozlepila bota a nebyla jsem jediná, protože výrobce distribuuje šmejdy, nebo se mu nepovedla jedna várka, je to běžný jev a vlastnost té boty.

Víc už na toto téma psát nebudu, protože mě nebaví opakovat pořád to samé dokola. Když to někdo chápat nechce, nepochopí.

arrow
profile_image
malina_01
od 15. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Teresita: Aha, takže nepoužitelnost a žmolky jsou běžnou vlastností?

Jak už tu byla výše zmíněna jiná diskuze, kde si slečna stěžovala, že jí žmolkovatí každý krém. Takže podle Tebe má jít vrátit každý ten krém, protože jí nesedl? No potěš koště.

arrow
profile_image
wreven mojeid
od 13. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nechápu, jak se tu některé dámy tak neuvěřitelně zastávají zjevně nekvalitního výrobku...

arrow
profile_image
malina_01
od 15. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji ILChazz: A jaký je tedy rozdíl v tom, když tě krém štípe a když žmolkovatí, pokud je obojí u daných krémů častý jev? To žmolkovatění není projev zkaženého krému, leda by Weleda prodávala po celém světě zkažené krémy (našla jsem i recenze od zahraničních uživatelek, které mají s tímto krémem stejnou zkušenost jako zakladatelka).

Přesně tak.

arrow
profile_image
ILChazz
od 1. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji bedrunela: a proč by to běžná praxe být nemohla? Koupit si krém za hodně peněz a pak mi nesedne, to ho hodím do koše?

Mohla, ale ne u nás Ono stačí se podívat, jak lidi zneužívají a kupčí na netu se vzorky, co teprve kdyby měli možnost kosmetiku používat v podstatě zadarmo (koupit, chvíli používat, vrátit a dostat peníze zpátky a znovu koupit někde jinde, používat atd pořád dokola). Nebo si fakt myslíš, že by toho lidi takhle nezneužívali?
U některých dražších značek je vracení možné už teď, ale ty mají ve srovnání s drogérkovou kosmetikou daleko vyšší zisk na každém prodaném kusu a nakupuje je trochu jiný typ lidí než ti, kteří si vymačkávají vzorky do kelímků a ráno se chodí namalovat z testrů v drogérii.

arrow
profile_image
Teresita
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na malina_01:
Celou diskuzi jsem nečetla, pokud jí žmolkovatí každý krém, to je něco jiného.
O tom ale v příspěvcích, na které jsem reagovala já, zmínka nebyla. Naopak se psalo, že si na tento krém stěžuje víc lidí.

arrow
profile_image
Teresita
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji wreven: Nechápu, jak se tu některé dámy tak neuvěřitelně zastávají zjevně nekvalitního výrobku...

Napadlo mě totéž...

arrow
profile_image
anýzka
od 22. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zrovna jsem se minulý týden dívala do časopisu D-test a weleda krém dopadl snad nehůř !

arrow
profile_image
malina_01
od 15. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Doufám, že slečna sem pak napíše, jak v DM pochodila. Sto lidí, sto názorů. Tak už by mě zajímal výsledek reklamace.

arrow
profile_image
Teresita
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji anýzka: Zrovna jsem se minulý týden dívala do časopisu D-test a weleda krém dopadl snad nehůř !

Asi jim nikdo neřekl, že je to běžný jev

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji roza: Rady některých zde, že věc má uživatelka krému řešit přímo s firmou weleda jsou mimo mísu.

A já si zase myslím, že přímo u Weledy by zakladatelka uspěla s reklamací spíš než v oné drogérii. Protože si opravdu nemyslím, že by to pak drogérie s Weledou nějak řešila.

arrow
profile_image
Teresita
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já bych šla reklamovat tam, kde jsem nakoupila.

Jako u jakéhokoliv jiného zboží.

Protože v případě, že by byla reklamace úspěšná a vrátili jí peníze, tak by jí je přece měl vrátit ten, kdo je dostal (ano, peníze za krém se do Weledy dostanou, ale rozhodně ne ta samá částka).

arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

myslím, že DM je v tomto dost solidní. byla jsem tam taky reklamovat krém od Dermacolu, taky se drolil a peníze vrátili. nejde o to, že si nesedl s tvou pletí, jak napsala jedna slečna, ale spíš o to, že nesplňuje co slibuje výrobce - tj. zákonný důvod pro reklamaci

arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Teresita: Protože v případě, že by byla reklamace úspěšná a vrátili jí peníze, tak by jí je přece měl vrátit ten, kdo je dostal (ano, peníze za krém se do Weledy dostanou, ale rozhodně ne ta samá částka).

přesně tak! musíš reklamovat, kde jsi koupila. to v dm to pak sami budou vyřizovat s weledou

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené