Cituji ILChazz: Vadný by byl, pokud by to dělal jen tenhle konkrétní kus, ale tady se nejspíš jedná o běžnou vlastnost tohoto krému.
To ale uživatelka nemůže vědět, pokud ho má poprvé, ne? Proto bych krém vzala a odnesla na reklamaci/posouzení.
Cituji ILChazz: A stejně tak všichni, kterým šampon proti lupům neodstranil lupy a deodorant slibující 24h svěžest fungoval jen 12 hodin?
No teoreticky ano Když si kupuju nějaký výrobek, očekávám, že bude mít tu funkci, kvůli které si ho kupuju. Samozřejmě je třeba brát s rezervou reklamy.
Ale vzhledem k tomu, že používám kosmetiku docela drahou, kdyby nebylo něco v pořádku, reklamovat bych šla.
Možná v tom DMku budou ochotní a krém vezmou zpátky, ale umíte si představit jak by to vypadalo, pokud by to měla být běžná praxe, že kosmetiku, se kterou nejsme spokojení, můžeme použitou vrátit? V zahraničí to je možné, protože tam lidi nejsou tak šetřiví a vy.chcaní jako tady.
Cituji Teresita: To ale uživatelka nemůže vědět, pokud ho má poprvé, ne?
Psala, že na netu je na to spousta stížností...
Cituji ILChazz: Možná v tom DMku budou ochotní a krém vezmou zpátky, ale umíte si představit jak by to vypadalo, pokud by to měla být běžná praxe, že kosmetiku, se kterou nejsme spokojení, můžeme použitou vrátit? V zahraničí to je možné, protože tam lidi nejsou tak šetřiví a vy.chcaní jako tady.
Pořád mícháte dvě věci - jedna věc je, pokud je výrobek vpořádku a já s ním pouze nejsem spokojená. Druhá věc je, pokud je výrobek vadný.
To nemá s žádnou vych... ani šetřivostí co dělat. Pokud někdo prodává nekvalitní výrobky, potom musí s větším počtem reklamací počítat.
Znovu opakuju, že pokud bych si koupila krém, který by mě třeba štípal na obličeji, tak bych ho nešla vracet, ať by stál, co by stál. Kdybych ovšem měla pocit, že je to tím, že je zkažený, atp., vrátit bych ho šla.
Cituji ILChazz: Možná v tom DMku budou ochotní a krém vezmou zpátky, ale umíte si představit jak by to vypadalo, pokud by to měla být běžná praxe, že kosmetiku, se kterou nejsme spokojení, můžeme použitou vrátit? V zahraničí to je možné, protože tam lidi nejsou tak šetřiví a vy.chcaní jako tady.
Na druhou stranu kosmetické firmy kolikrát produkují takové šmej.dy a prochází jim to, tak proč jim nezatnout tipec Občas mě napadá, jestli si ta firmy aspoň zkusí ten produkt použít.... jinak si neumím vysvětlit, proč jsou schopný takový šmej.d poslat do prodeje.
Reaguji na Gadruna:
Píšou, že se ho má nanášet jen tolik, kolik kůže vstřebá. Není tedy chyba v tom, že sis ho dala víc?
Cituji Patty: Na druhou stranu kosmetické firmy kolikrát produkují takové šmej.dy a prochází jim to, tak proč jim nezatnout tipec
Cituji ILChazz: protože tam lidi nejsou tak šetřiví a vy.chcaní jako tady.
by si sa divila, možno by si zmenila názor, keby si tu žila
Cituji ILChazz: Vadný by byl, pokud by to dělal jen tenhle konkrétní kus, ale tady se nejspíš jedná o běžnou vlastnost tohoto krému.
Cituji malina_01: Vadný by byl, pokud by to dělal jen tenhle konkrétní kus, ale tady se nejspíš jedná o běžnou vlastnost tohoto krému.
Aha, takže nepoužitelnost a žmolky jsou běžnou vlastností? A to si mám nechat jako zákazník líbit? To je jako kdybych si koupila boty, ony se mi rozlepily, já bych si na netu našla, že nejsem jediná, tím pádem by to byla vlastnost těch bot.
No už se nedivím, že nám sem vozí odpad - člověk aby si připadal málem jak zločinec, při nejmenším jako vych...ý šetřílek, když požaduje za svoje peníze kvalitu.
Cituji Teresita: Znovu opakuju, že pokud bych si koupila krém, který by mě třeba štípal na obličeji, tak bych ho nešla vracet, ať by stál, co by stál. Kdybych ovšem měla pocit, že je to tím, že je zkažený, atp., vrátit bych ho šla.
A jaký je tedy rozdíl v tom, když tě krém štípe a když žmolkovatí, pokud je obojí u daných krémů častý jev? To žmolkovatění není projev zkaženého krému, leda by Weleda prodávala po celém světě zkažené krémy (našla jsem i recenze od zahraničních uživatelek, které mají s tímto krémem stejnou zkušenost jako zakladatelka). Osobně by mi teda víc vadilo, že mi krém dráždí a žere xicht, než že mi udělá žmolky
Cituji Teresita: No už se nedivím, že nám sem vozí odpad
Já mám srovnání výrobků zakoupených v zahraničních e-shopech, v zahraničních kamenných obchodech a u nás v drogériích a parfumeriích a až na zdejší mizerný servis jsem žádné rozdíly nezaznamenala. Co konkrétně myslíš tím odpadem?
Myslím, že pokud je krém určený pod make-up a žmolkuje je zde důvod k reklamaci, protože výrobek nesplňuje vlastnosti, které má mít. Zároveň myslím, že reklamace nebude uznána a je potřeba eventuélní posouzení soudního znalce ( to asi nepřipadá v úvahu). Rady některých zde, že věc má uživatelka krému řešit přímo s firmou weleda jsou mimo mísu. Uživatelka zakoupila krém od prodejce a právní vztah vznikl mezi ní a prodejcem. S firmou Weleda si má kauzu řešit prodejce, který od ní krém zakoupil.
Mimochodem v nezávislém testu hydratačních mlék (asi 20 druhů) se weleda umístila na posledním místě a vlastě téměř nehydratovala, takže úplně propadla. Bohužel mnoho uživatelek má pocit, že koupí dražšího výrobku si dopřávají luxusnější péči a není to pravda. Jednou je to tak, podruhé onak. Testy krémů napjatě sleduji a jednou vyhraje krém za 500,- a podruhé za 50, -.
Cituji roza: Rady některých zde, že věc má uživatelka krému řešit přímo s firmou weleda jsou mimo mísu.
Nejsou, právně lze jít přímo za výrobcem
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.