ahoj,
dnes jsem si koupila v DM růžový hydratační krém od Weledy a i přes to, že na něm uvádějí, že je vhodný pod makeup jsem velmi nespokojená. Krém se strašně drolí, když na něj dám tekutý makeup (a to jsem nanášela malé množství na vlhkou kůži a nechala cca 15 minut vstřebat). Jsem z toho pěkně otrávená, krém nebyl nejlevnější a tak jim ho chci hned zítra vrátit. Mám nějakou šanci, že mi uznají reklamaci? Jaké s tím máte zkušenosti?
taky jsem byla nespokojená, ale mě krém nesedl konzistencí, nic jsem raději vracet nešla, jednou jsem byla vrátit barvu na vlasy, že chci tu samou ale ne barvu permanentní ale přeliv a to mi vzali, jak je to s reklamací opravdu nevím
Už tu podobné diskuze byly. Podle mě to není na reklamaci, nemají ji jak posoudit. Záleží jen na vstřícnosti obchodu (prodejce), zda vyhoví a vrátí peníze.
Co se týče mě, tak když se mi něco takového stane, krém vypoužívám na ruce, nohy a tělo celkově nebo se ho pokusím prodat, či ho daruju. Na reklamace nemám nervy, to bych musela vracet každou druhou nově ozkoušenou věc.
pokud jde o krémy na obličej, které mi nevyhovují v tom smyslu, že jsme po nich mastná, nebo se mi udělají pupínky také je pak vyplácám na ruce, nikdy jsem nereklamovala, ale tohle je evidentně totálně nekvalitní výrobek, i když si ho dám na dokonale umytou ruku a po půl hodině přes to místo přejedu prstem krém se úplně odrolí a zbydou jenom žmolky, tipem kůže to určitě není, v diskusích na netu je spousta negativních reakcí na krémy weleda a že se strašně drolí (hlavně, že na krabičce píšou jak je krém vhodný pod makeup, ble). Reklamovat to půjdu, tak jsem zvědavá jak uspěju.
Reaguji na Mia_Sofia: jo to je on, v DM 419,- kč (krém za dvě stovky bych vůbec neřešila, ale tohle jo) člověk si chce udělat na Vánoce taky nějakou radost a pak se z toho vyklube kosmetický propadák roku a to zamrzí
Reaguji na Gadruna: Podle mě ti to neuznají. To že tobě krém nevyhovuje neznamená, že za to může drogerie DM. Něco jiného by bylo, pokud by byl prošlý. Ale tak zkus to, jsem zvědavá, co ti řeknou.
Cituji Gadruna: v diskusích na netu je spousta negativních reakcí na krémy weleda a že se strašně drolí (hlavně, že na krabičce píšou jak je krém vhodný pod makeup, ble)
Tak proč ho chceš reklamovat? Evidentně je jasné, že krém je nekvalitní, ale za to drogerie fakt nemůže.
Cituji Love.Heels: To že tobě krém nevyhovuje neznamená, že za to může drogerie DM. Něco jiného by bylo, pokud by byl prošlý.
Souhlasím.
Cituji Love.Heels: Tak proč ho chceš reklamovat? Evidentně je jasné, že krém je nekvalitní, ale za to drogerie fakt nemůže.
Proč by ne? Za to, že ti po dvou měsících vyhoří fén, taky elektro nemůže a stejně jdeš reklamovat, nebo ne? Řekla bych, že na reklamaci to je, krém neplní svůj účel.
Cituji Kubacis: Řekla bych, že na reklamaci to je, krém neplní svůj účel.
Já bych spíš řekla, že slečně ten krém nesedl. To se holt stává, že vám některé přípravky nevyhovují, zatímco ostatním ano.
Reaguji na Kubacis: Ano, ale dokážeš si představit, že by všichni reklamovali nevyhovující kosmetiku? To by se v těch drogeriích nedělalo nic jiného.
Reaguji na Love.Heels: ehm, chci ho reklamovat právě proto, že je nekvalitní a když prodávají nekvalitní výrobek tak je to i jejich věc. Ty diskuse jsem začala hledat až cíleně teď, abych zjistila jestli není chyba v mojí kůži, zadávala jsem na google.com weleda cream flakes off a je toho na netu hafo o tom strašném drolení. A pokud některá z Vás žila v USA tak jistě víte, že tam můžete vrátit do drogerie, kterýkoliv výrobek, který Vám nevyhovuje a uznáte ho za nekvalitní, tady se k něčemu takovému budeme dopracovávat asi ještě hodně dlouho...a nebo mě napadlo napsat mail na weleda cz, připojit jim i pár odkazů na diskuse a chtít po nich vyjádření co si o tom myslí a jak je možné, že mají tak problematické krémy z hlediska uživatelského komfortu a nic s tím nedělají.
Cituji Lady Flame: To se holt stává, že vám některé přípravky nevyhovují, zatímco ostatním ano.
Tak tak. Zatímco vyhořelý fén je vyloženě závada. Pokud bych to měla přirovnat ke kosmetice, tak kdybych si např. koupila řasenku a po otevření bych zjistila, že chybí kartáček, byla by to vyloženě závada a na reklamaci bych šla. Nevyhovující krém je ale něco jiného.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.