Zajímá mně jak to dopadlo,protože donést použitý krém na vrácení a s tím,že je nefunkční,požadovat peníze zpět co asi DM prodavačka s tím má dělat?Krém už znova prodat nejde,tak leda by ho zaplatila ze svého.

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Taky by mě zajímal výsledek

arrow
profile_image
verula
od 30. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

v nemecku ak kúpiš v DM krém Balea (v podstate všetky výrobky Balea) tak ti to zoberú späť, keď si kupovala švagriná krem nevedela či jej "sadne" a predavačka jej povedala, že ho môže vrátiť, a tak aj spravila, najprv šaškovali že eeee a keď vyrukovala z tým, že jej to pri kúpe povedala jena z nich hneď presatli a vratili prachy,

ale som zvedavá ako to bude z iným výrobkom a hlavne v čr

arrow
profile_image
adrianqa
od 29. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já bych ho reklamovat asi nešla....přesně z takového důvodu si vždycky v drogerii nebo parfumerii vyžádám vzorek,nebo tester na vyzkoušení,buďto ozkouším na místě,nebo vzorek doma.Pravdou je že krém za 419,- jsem si koupila tak možná před deseti lety,kosmetika co používám je mnohem dražší,ale i tak by mě nenapadlo s každým krémem který se mi zdá moc mastný,nebo například "suchý",dělá žmolky,běhat na reklamaci....od toho tu jsou vzorky,abych ho před koupí vyzkoušela....no asi se nenudím natolik,abych běhala měnit krémy jako blázen....

arrow
profile_image
Majiiinka
od 29. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na adrianqa: Myslím, že v drogerce ti zrova vzorky krémů nedají..

arrow
profile_image
Teresita
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Laky: Zajímá mně jak to dopadlo,protože donést použitý krém na vrácení a s tím,že je nefunkční,požadovat peníze zpět co asi DM prodavačka s tím má dělat?Krém už znova prodat nejde,tak leda by ho zaplatila ze svého

Proč by ho měla prodávat, když je nefunkční?
Když doneseš na reklamaci vadný fén, tak ho taky neprodává dál. Tady se nejedná o vrácení nepoužitého nevyhovujícího zboží, ale o reklamaci, to je rozdíl.

Já jsem o něčem podobném nedávno přemýšlela. Koupila jsem víno a bylo cítit korkem, stálo nějaké dvě stovky, tak jsem to neřešila, ale být to třeba Champagne za 1500, to už bych nenechala být a říkala jsem si, jak by to asi posuzovali. Do žádného zákoníku jsem se nedívala, ale myslím, že by měl mít spotřebitel právo na reklamaci u takových věcí.

arrow
profile_image
Soniik
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Gadruna:
To je fakt blbé, ale myslím si, že ti to v dm neuznají. Jako znáš to, sice "tady jsem člověkem", ale jako nic moc bych nečekala. Nejdřív zkus tam, ale radši bych zkusila napsat nebo jít do weledy, třeba by se šlo nějak domluvit.
Shodou okolností jsem si před pár dny taky koupila poprvé krém od Weledy, růžová krabička, mandlový hydratační pro citlivou pleť, není tam napsané, že je určený i pod makeup, ale je výborný i pod něj, tak mě to celkem zarazilo.

Cituji Teresita: Tady se nejedná o vrácení nepoužitého nevyhovujícího zboží, ale o reklamaci, to je rozdíl.

Pokud je krém nějak žluklý nebo prostě zkažený,tak OK,ale tím,že uživatelce nevyhovuje neznamená,že je vadný a nejde o reklamaci.

arrow
profile_image
Teresita
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Laky, ty máš vždycky "pravdu", nebudu se s tebou dohadovat, podle mě vadný a na reklamaci je (pokud žmolkuje).

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

já bych ho ša taky vrátit...oni to pošlou výrobci to neplatí drogerka ze svého.....stalo se mi u prošlého krému že žmolkoval...všimla sem si že je prošlý až sem se chtěla natřít...mohl být špatně uskladněný....proto žmolkuje

Nečetla jsem si všechny příspěvky, ale podle tvého popisu je tento krém špatný a proto bych ani neuvažovala a chtěla peníze zpět. Žádný krém nemá dělat žmolky - pokud krém dělá žmolky, znamená to, že je starý! Nedej se a běž do toho! Hodně štěstí

Cituji Teresita: podle mě vadný a na reklamaci je

proto jsem zvědavá na výsledek

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

pro me je to samé,když je vyschlá řasenka která byla zapečetěná..tu taky vrátim přece...krém přece nemá žmolkovat...nebo vám to krémy dělají běžně?

arrow
profile_image
Monulishka
od 6. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já bych nic neřešila jestli to mám jít reklamovat nebo ne, prostě bych si řekla za zkoušku nic nedám, a šla bych. Napiš jak to dopadlo, všechny jsme zvědavé.

arrow
profile_image
ILChazz
od 1. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Teresita: podle mě vadný a na reklamaci je (pokud žmolkuje).

Vadný by byl, pokud by to dělal jen tenhle konkrétní kus, ale tady se nejspíš jedná o běžnou vlastnost tohoto krému.

Cituji Anneettee: krém přece nemá žmolkovat...nebo vám to krémy dělají běžně?

Osobně se mi to nestává, ale nedávno jsem tady četla diskuzi, kde si nějaká slečna stěžovala, že ji to dělá každý krém, to by měla pokaždé běžet do drogérky a chtít zpátky peníze? A stejně tak všichni, kterým šampon proti lupům neodstranil lupy a deodorant slibující 24h svěžest fungoval jen 12 hodin?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené