Dobrý den,
domnívám se, že by bylo korektní, aby parfums.cz dalo dohromady všechny zákazníky, kteří byly takto podvedeni a pomohlo s podáním hromadné žaloby.
K tomu upozorňování, zákaznicí parfums.cz jsem byla léta a žádné upozornění jsem emailem nedostala. Upozornění na jejich stránkách bylo více než skromné. Jestliže se firma cítí tak poškozená jak tu píše, pak by bylo na místě se tomu věnovat trochu více a zveřenit to viditelně!!
Johana: to co píšete také děláme. Pokud se nám někdo ozve s tím, že peníze poslal v omylu na původní projekt promo-parfums.cz, tak jej evidujeme. Kdo se nám přímo ozval dostal také prvotní instrukce o možnostech v dané chvíli (např. odstoupení od smlouvy apod.) a řada z nich toto učinila a některým byly poté peníze vráceny. Pokud budeme konat v dané věci další kroky, tak budeme všechny ty, kteří se nám ozvali informovat s postupem.
Pokud od nás odebíráte novinkové emaily, podívejte se na email, který vám dorazil 23.5. nebo 24.5. informace o tomto webu tento email obsahuje. Stejně tak bylo po dobu aktivity daných stránek upozornění i u nás na webu. Na úvodní stránce byl po celou dobu banner, který na danou věc upozorňoval.
Na druhou stranu někteří poškození až moc spolehají na druhé s tím, že tento problém a nepříjemnost za ně někdo vyřeší. Bohužel my můžeme řešit věci jen sami za sebe, nemůžeme jménem kohokoli jednat a to ani vůči provozovatelům daných stránek a ani např. při podání různým orgánům. Navíc nemůžeme jen tak beztrestně někoho, nebo něco nazvat podvodem, pokud se tak neprokáže u soudu. Naopak by se takový člověk mohl sám dostat do problému.
Abychom mohli případně po 14.6., pokud by nedošlo k plnění, jednat dále, zaplatili jsme si také nějaké vouchery a tím bychom se stali také poškozenými a mohli bychom podat trestní oznámení, ke kterému se pak budou moci ostatní připojit. Ale k připojení je také třeba vykonat uričité kroky, např. navštívit PČR apod.
A chci také dodat, že nic z toho není naší povinnosti, ale bereme to jako samozřejmost vůči všem (nejen našim zákazníkům), kteří byli uvedeni v omyl.
Dobrý den, děkuji Vám za reakci,
v tom případě bych se samozřejmě ráda k Vaší žalobě přidala. Nemám problém zajít na policii nebo udělat cokoliv dalšího. Bohužel nevím jak teď postupovat, nikdy se mi nic podobného nestalo. Ráda bych požádala o zařazení do Vaší evidence v souvislostí s akcí promo-parfums a popřípadě o další informace jak dále postupovat.
Děkuji.
V této chvíli je třeba vyčkat do toho 14.6. a pak, dle toho co se stane a nestane, se bude pokračovat dále. Mezi tím mi můžete poslat email (radek.ondrasik@parfums.cz) s informací, že jste si také vouchery zakoupila, zařadím Vás k nám do evidence a v případě dalších kroku Vás budeme informovat emailem.
Reaguji na alula: Podívej se na stránky http://www.prodejparfemu.cz/info/podvodny-web , také podnikají právní kroky, tak jim napiš mail a připojíme se k žalobě Já jim už před chvilkou napsala, tak snad mi zítra odpoví, co a jak podnikat
Reaguji na alula: Podívej se na stránky http://www.prodejparfemu.cz/info/podvodny-web , také podnikají právní kroky, tak jim napiš mail a připojíme se k žalobě Já jim už před chvilkou napsala, tak snad mi zítra odpoví, co a jak podnikat
[reaguji]Niikča
Díky za info. Včera jsem tam psala a dneska už si dopisujeme . Zatím to vypadá, že to hodlají řešit také podáním trestního oznámení a shromažďují poškozené, takže poškození by neměli váhat.
Reaguji na tamii: Já jsem taky z moravy, myslela jsem povahu všech čechů, nejen těch co žijí v čechách.
chtěla jsem koupit přiteli k svátku parfém a řekla jsem si proč ne zrovna se to hodí - ani známka toho, že byste zkusila zapojit selský rozum. To svědčí o tom, že opravdu patříte mezi ty lidi, kteří si myslí, že je obchodníci obrovskými maržemi sdírají z kůže, aby mohli mít před domem nablýskané ferrari a v karibiku dvě jachty. Jinak by Vám takováto sleva opravdu nemohla přijít normální.
Spousta lidí by nejraději minimálně 50% slevu na všechno, k tomu poštovné zdarma, dárkovou poukázku na příští nákup a ideálně ve vlastním zaměstnání dvojnásobný plat.
Takhle to bohužel nefunguje. Čím dříve přestanete čekat na to že vám něco spadne do klína, tím dříve přestanete doplácet na podobná lákadla vypočítavých hajzlíků.
Nikča: já jsem zakoupila na promo - parfums..Takže počkám a pak to taky nahlásím ale určitě nás budou informovat co a jak mailem jak říkal Radek O. .Ale Vás se týkají ty druhé podvodné stránky tak určitě to řešte tam kde jsi psala .
Reaguji na Mandarinca: Tohle téma je založené pro poškozené. Vaše názory o tom jak neumíme zapojit selský rozum nám teď asi opravdu nepomůžou. Nechápu proč vůbec přispívate..Vůbec ani jednu z nás neznáte a už nás soudíte tímhle způsobem? Nebudu to komentovat...K ničemu to nevede ....
[reaguji]Mandarinca
S těma "chytrýma" řečma trochu uberte. Nikdo z nás nechce nic zadarmo, ale proč nevyužít slevy? To je tak nenormální? Nevím, jak a kde nakupujete, ale slevy typu až 80% skutečně jsou a to i v ověřených shopech i kamenných obchodech. Na netu nakupuji pravidelně už několik let všechno možné a to je poprvé, co jsem naletěla. Kdyby obchodníci neměli dost velké marže, tak by pak nepořádali výprodeje (na kterých takou nepřijou o moc zkrátka), obchodníci taky nejsou žádná armáda spásy - a taky to nikdo nečeká. To je prostě obchod. Ono kupovat předražené zboží taky není zrovna známka "zdravého selského rozumu".
Reaguji na 5440:
Pokud si myslíte, že internetový obchodník koupí produkt za 100Kč a prodává ho za 500Kč, aby mohl dát slevu 80% a neprodělat, tak nohy zpátky na zem. Ten produkt za 100Kč totiž budou ostatní eshopy prodávat za 130-140Kč a ať se mu to líbí nebo ne, musí držet cenu podobnou. Občas se vyskytnou produkty, kde je možné mít marži o něco vyšší, ale průměrná marže eshopů má do těch Vašich 80% hodně daleko.
Vysoké slevy se zpravidla dávají na výprodejové zboží, kterého je třeba se zbavit. Pokud Vám někdo napíše "sleva 80%" (ale i menší procenta) u zboží které se běžně prodává a prodávat nadále bude, tak si můžete být téměř jistá, že za tu "původní cenu" to nikdy neprodával. Výjimkou jsou výrobci (třeba klimatex dával slevy 50%), těm cenu nikdo nekazí.
Doporučuji vyzkoušet podnikání. Bude to pro Vás životní zkušenost k nezaplacení.
[reaguji]Mandarinca
Já někde píšu o marži 80%? Jen píšu, jaké slevy někteří nabízejí (jestli je to pravda asi jako zákazníci nejsme moc schopni zjistit, ale o to nejde), takže nevím, proč zrovna pro vás je sleva skoro sprosté slovo a zákazníci, kteří je využívají neschopní nýmandi čekající, že jim něco spadne do klína - vaše slova. Celkem si to vykládáte, jak se vám to hodí. Nikdo z nás nenachází peníze na chodníku - ani obchodníci, ale ani zákazníci.Pracuji v soukromé firmě 21 let a slevy máme na denním pořádku. Je to sice jiný obor, nicméně zákony konkurence jsou stejné a o mršení cen víme svoje. Na druhou stranu, kdyby se tím nešlo normálně uživit, tak to nikdo nedělá že?
Spousta lidí to dělá v domnění, že se tím dá normálně uživit. Protože přece kdyby to nešlo, tak to nikdo nedělá, jak píšete. Nějakou dobu třou bídu s nouzí, pak zjistí že to není tak jednoduché, jak si malovali, a pak to vzdají.
Ale zpět k těm slevám - já netvrdím, že slevy jsou špatné, sama je zákazníkům také nabízím a sama je coby zákazník využívám. Když se pohybujete v oboru, tak Vám přece musí být jasné, že slevy typu 70,80,90% jsou pro eshopy nereálné. Mluvím o plošných slevách, nemyslím tím slevu na jeden konkrétní produkt, nebo konkrétnímu zákazníkovi. V malém měřítku může být sleva relativně vysoká a motivy mohou být různé. Ale rozdávat plošně takovéto obří slevy, to je charita a ne obchod.
Reaguji na 5440: Alespoň nějaká dobrá zpráva
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.