Já jsem nabídku dostala teprve v sobotu. Naštěstí mě napadlo podívat se na recenze na promo parfums, protože jsem tam ještě nenakupovala. Bylo mi divné, že v nabídce bylo hodně gramatických chyb, což by si kvalitní e-shop neměl dovolit a navíc, že se nejde na nabídku parfémů podívat už teď. Myslím, že hodně lidí, kteří je jako já neznají, se nechá nachytat.
Gabotka: email s varováním jsme rozeslílali ve středá minulý týden na všechny naše zákazníky.
Reaguji na Radek O: Já jsem váš dlouholetý zákazník, ale žádný email mi nepřišel. Sice bych na takovou "akci" nejspíš nenaletěla, ale vědět o ní předem by se celkem hodilo. Nakupuji u vás od začátku roku 2009, stále pod stejným mailem a opravdu nic nedošlo....
5Peta: daná nabídka nechodila primárně na naše zákazníky. Z reakcí lidí a informací, kde mají svůj email registrován je mezi oslovenými jen asi 20% těch, co jsou registrováni u nás, zbylí s naším eshopem nikdy do kontaktu nepřišli. Nicméně zdá se, že se rýsuje jeden zdroj, který uvádí asi 95% z oslobených. Uvidíme jak to dopadne.
Reaguji na Soňa R.: Nevím, jaký mail přišel tobě, ale mně přišel mail tohoto znění a naprosto bez gramatických chyb, s logem Parfums:
Nepropásněte jedinečnou příležitost, jak ušetřit! Nyní si můžete zakoupit parfémy v celkové hodnotě 2000 Kč za pouhých 250 Kč.
Od 14.6. pro Vás spouštíme tuto mimořádnou akci, kdy po celý víkend vyprodáváme veškeré skladové zásoby všech našich parfémů. Jedná se o jedinečnou příležitost, jak můžete při nákupu ušetřit neuvěřitelných 1750 Kč.
To není sen, ale akce pro limitovaný počet zákazníků, kteří nechtějí promarnit svou příležitost a včas si zakoupí na našich stránkách akční voucher.
Neváhejte! Počet voucherů je omezen!
Pro bližší informace nebo zakoupení voucheru klikněte ZDE
No tak koukám že nás naletělo více..Moje nabídka je také bez gramatických chyb.. Upozornění od parfums mi došlo až když bylo pozdě....Ale i tak jsem na ně nezanevřela a v neděli si objednala parfémy. No každopádně mi na mail od té doby tahle akce přišla ještě třikrát..No nepočítejme s nějakým dodáním něčeho...Každopádně pokud se akce konat nebude jdu na policii i kdž jde o 250 kč je to prostě okrádání...Myslím si že akci otevřou ale nic nám nedodají..Takže doufám že každá z vás která naletěla jako já to v případě nesplnění nahlásí také...
Pokud by 14.6. nedošlo ke slíbenému plnění určitě poskytneme na našich stránkách informace, jak postupovat dále a případně jak se připojit k tr.oznámení, které bychom ihned podali i v této věci.
Cituji Radek O: varování jsme rozeslílali ve středá minulý týden na všechny naše zákazníky.
Mail s upozorněním mi přišel 23.5. s nadpisem HAPPY DAYS: nejprodávanější parfémy a kosmetika se slevou až 30 %
no právě, já mám taky maily --- Léto začalo slevami, ušetřete až 64 % --- Pro nás jste prostě VIP - nakupte a neplaťte ------- Báječné slevy a výprodeje jsou opět tady! ------- HAPPY DAYS VICHY poslední 3 dny se slevou až 50% ---------- ale to už loni, ve středu mi opravdu žádnej email nepřišel. 64% a 90% už není tolik a i já se sám divím, jak jsem mohl být takový hlupák, skoro je musím pochválit, s tou platbou je pravda, že mi taky nešlo do hlavy, jak chtějí peníze mít druhej den na účtu, když je večer a já kvůli voucheru za 250,- nebudu ještě platit za prioritní platbu. Jenže má hloupost šla tak daleko, že jsem jim napsal, že to jaksi nejde stihnout a ať mi tedy potvrdí,že je to v pořádku. Holt, klobouk dolů, jak se říká, buďme rádi, že jenom prší, v týhle zemi by totiž mohlo klidně i sráth. Ukradnou logo, okradou lidi, dají tam více než 14 ti denní dobu, pak to zabalí a jdou o firmu dál. V kolik takoví lidi asi tak vstávají, co se živí touhle prací:) počkám a přidám se k hromadce, ale myslím, že to je k howinku:)
ano, tamii, jsem taky tak hloupý:) ale za 250,- ta zkušenost stála:) já si ale hned po tom ještě objednal 1+1 polštář Dormeo, a to by mě už fakt dožralo:)
Já Radku chápu, že to jaksi není Vaše vina nebo vina parfums.cz, ale paní na lince mi aspoň nemusela tvrdit, že jde o podvodný email a že o tom víte, a že účet je zablokovaný a peníze se mi vrátí zpátky:) těžko zablokuje někdo účet v bance jen tak bezdůvodně - nemusíte lhát, prostě řekněte někdo nás zneužil, vás okradl a my jsme včas nezareagovali a neposlali všem našim klientům jeden varovný email. Hotovo. Stane se. Sorry. Nás blbce jednovoucheristy to poučí, hamižné desetivoucheristy desetkrát tolik myslím, že jen koeficient no a zloději si akorát ku.wí karmu...
cac: pokud vám paní na lince tvrdila, že je účet zablokovaný a peníze se vrátí, tak je to samozřejmě chyba. Nechám toto prověřit a určitě znovu sdělíme instrukce, které všichni operátoři dostali ohledně této věci. My nemáme v této věci potřebu jakkoli lhát, není k tomu důvod, protože s danou akcí nemáme nic společného a zároveň jsme sami poškozeni. Naopak se snažíme předat maximum informací co máme k dispozici jak těm, kteří již zaplatili, tak těm, kterým email jen přišel a i další veřejnost.
Nemohu ale souhlasit s tím, že jsme včas nereagovali. Ihned od pondělního rána, kdy se celá věc objevila jsme pracovali na tom, abychom zamezili klamání spotřebitelů. Dali jsme informace na naše stránky, na facebook, na arome, kde se první zmínka objevila, podali jsme trestní oznámení, spojili se s médii zda by nechtěly informovat o této věci (nebyl zájem, jelikož k podvodu na klientech zatím nedošlo). Zároveň jsme přidali i určitý návod v podobě možnosti odstoupení od smlouvy, které je třeba adresovat provozovatelům na email.Co se týká informování našich zákazníků, pak si stojím za tím, že jsme toto udělali. Emaily s touto informací byly odesílány od středy po poledni na všechny naše zákazníky a registrované uživatele, kteří nám udělili souhlas se zasíláním zpráv. Co jsme možná měli udělat lépe je to, že upozornění mohlo jít jako samostatný email a ne jako součást klasického informačního newsletteru s nabídkou.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.