Prověřoval jsem situaci s tím zablokovaným účtem. Jedná se o to, že se nám ozvalo několik uživatelů, kteří po 27.5. posílali na daný účet peníze a tyto se jim automaticky vrátily z důvodu neexistence/zablokování účtu. Bohužel banka nám nesdělí důvody, ale lze se domnívat, že účet byl např. zrušen.
Taky jsem naletěla, myslela jsem si, že konečně něco super pro dlouholeté zákazníky. Nejdřív jsem ale jukla na stránky Parfums.cz, a žádné upozornění tady nebylo! Objevilo se asi až po 4 hodinách od té doby, co jsem zaplatila. Takže čekám co bude, k TO se určitě budu přidávat. Nejde o peníze, ale o princip!
Tak jsem dnes koukala na účet a peníze se mi vrátily . Neaktivní účet. Jupí, to mi spadl kámen ze srdce. Nejhorší ale je, že už tedy nevěřím ani ověřeným shopům, kde jsem vždy parfémy nakupovala. Co když nabídky, co budou chodit, budou taky podvodné?
Rozesílají další maily, tentokráte z emailu sleva @parfemy-vyprodej.cz pod hlavičkou parfemy-vyprodej.cz
ladyve: zcela jistě máte již své oblíbené obchody a tak není třeba mít obavu nakupovat u nich. Jednoduché pravidlo je, že pokud přijde nabídka, která neni od nich, tak ji prostě ignorujte.
ellie: díky za upozornění, toto jsme také zaregistrovali, nicméně v tomto případě je to čisté alespoň z pohledu toho, že se stránka nevydává za jinou a také je zde již identifikovatelný provozovatel.
Já jsem byla taky nadšená, že nám věrných zákazníkům posílají něco za věrnost..
Pro pana Radka: Vaší společnosti vznikla, pokud vím, škoda na jméně, nám ale finanční, ač malá, tak finanční. Neustále zdůrazňujete, že byla vaše společnost poškozena, ale vidím malý důraz na omluvení se a vyjádření lístosti, řekla bych až pochybení, co se informovanosti zákazníků týká.
Bee: my nezdůrazňujeme to, že jsme byli poškozeni, my zdůrazňujeme to, že v současné době je jediným reálným poškozeným z pohledu práva naše společnost. Lidé, kteří odeslali peníze mohou být poškozeni (podvedeni) až v okamžiku, kdy jim nebude dodáno slíbené plnění, tedy 14.6. do té doby nelze o podvodu hovoří. Samozřejmě se může jednat o klamání spotřebitele tím, že se daný subjekt vydával za jiný, ale v této věci musí rozhodnout příslušné orgány, kam jsme podali podnět k šetření. V současné době jsme také připraveni na další kroky, ale musíme počkat do 14.6., kdy má akce proběhnout.
Rád bych se Vás také zeptal jaké pochybení z naší strany v otázce informování zákazníků máte namysli? Od 20.5. dopoledne, kdy celá věz vznikla, jsme informovali uživatele a zákazníky různou formou. Zveřejnili jsme informace na našich stránkách, zveřejnili jsme informace na facebooku, zveřejnili jsme informace na arome.cz kde byla první zmínka. Poté, co vznikla diskuze zde, přidali jsme informace i zde. Poslali jsme v rámci pravidelných newselterů upozornění. Byli jsme v kontaktu s médii, ty neměly o reportáž zájem. Podali jsme trestní oznámeni ve věcech co šly. Podali jsme další podněty na další kontrolní orgány (ČOI apod.). Celou věc monitorujeme, schraňujeme důkazy, snažíme se radit těm, kteří peníze poslali, aby využívali zákonných možností. Co více jsme měli udělat? Navíc nemůžeme někoho oslovit podvodníkem, dokud nebyl podvod prokázán. Vyjádřili jsme nad celou věcí lítost a to opakovaně a upřímně, protože nás takové chování prostě štve (slušně řečeno). Udělali jsme vše co bylo v našich silách a co nám umožňuje zákon. Za co se máme tedy omlouvat? Že nějaký jiný subjekt oklamal uživatele internetu a využil k tomu naše jméno? Že jsme toho udělali málo? Nikdy jsme se s podobnou situací nesetkali, takže pokud jsme někde nereagovali úplně bezprostředně, ideálně a okamžitě, pak se za to omlouvám. Pokud jsme něco opomenuli, nebojíme se to přiznat, ale nejsem si toho nyní vědom. Klidně nám můžete poradit, jsme otevřeni všem názorům a připomínkám a pokud by se to v budoucnu mělo opakovat, budeme reagovat třeba o to lépe.
Zároveň sama vidíte, jaké to má následky. Určitě to naštvalo řadu našich zákazníků, kteří na nás zanevřou, protože budou mít pocit, že jsme nic nedělali, nebo dělali málo.
Bee: Brečíte tady jaká jste chudinka, ale uvědomte si, že v první řadě si za to můžete sama. A nejen vy. Kdybyste nad tou nabídkou jen chvíli přemýšlela, napadlo by Vás, že na ní něco smrdí. Ano, eshopy dávají svým zákazníkům slevy za věrnost, ale pokud se nejedná o výprodejové zboží, kterého je žádoucí se zbavit, žádný obchodník Vám nedá cenu, na které by prodělal. Třeba nevydělá, ale určitě neprodělá.
Takže pokud slevu bezmála 90% považujete za "že nám věrných zákazníkům posílají něco za věrnost", svědčí to o Vaší čecháčkovské hrabivé povaze. Žádný eshop Vám nedá slevu 90% na produkty, které jsou v běžném prodeji. Pokud ano, lže.
Zdravím,
s kamarádkou jsme se bohužel také nechaly nachytat. Peníze jsme poslaly dva dny po sobě na účet promo-parfums. Jakmile jsme se ale dozvěděly, že jde o podvod, šly jsme do banky, vyplnily jsme žádost o vrácení peněz a peníze nám do 7 dnů přišly zpět na náš účet.
Já se taky nechala nachytat, ovšem až na ten druhý pokus na www.parfemy-vyprodej.cz a voucher uhradil můj partner ze svého účtu. Ten bude mít opravdu radost :-( Mimochodem, ta stránka již nějak nefunguje... Můžete mi prosím poslat č.toho účtu, ze kterého se Vám vrátily peníze zpět? Zkontrolovala bych si,jestli je to ten stejný nebo jestli založili pro svůj podvod i nový účet. Díky
Tak to jste mě nepotěšily koupila jsem si rovnou dva achjo, mělo mi to být předem jasný..za blbost se platí
Tak to jste mě nepotěšily koupila jsem si rovnou dva achjo, mělo mi to být předem jasný..za blbost se platí
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.