Cituji laffy: Třeba máš jen smůlu ale neznám snad nikoho s dotovaným telefonem co by s ním měl větší problémy než lidé s nedotovaným.
My v rodině kupovali telefony u Tmobile po celou dobu, co jsme byli jejich zákazníky i ty nedotované. Reklamací jsme pár zažili, ale v tom počtu telefonů, co jsme od nich brali to nebylo tak hrozné. Jen s jedním jsme měli fakt velké problémy a po 3.reklamaci mi vrátili tuším okolo šesti tisíc. jinak se vždy vše vyřešilo hned při té první reklamaci.
Cituji ShoesManiac2: Pokud budeš chtít vyměnit telefon, tak máš nárok na telefon v hodnotě toho původního, co stál v plné ceně.
Přítelovi totiž na infolince řekli, že po třetí reklamaci vrátí peníze a na nový nemá ze zákona nárok. Taky jsem vždy měla za to, že je možnost volby.
Cituji whisper: Neřekla bych, že jsou dotované tel. poruchovější než jiné
Kamarádky otec dělá znalce a tvrdí, že je mezi mobilem za plnou cenu a dotovaným obrovský rozdíl v kvalitě. Zkušenosti z mého okolí to potvrzují
Já měla dotovaný mobil několikrát, a jednou měl ten samý model i brácha, nedotovaný, žádné rozdíly v kvalitě tam nebyly a fungují oba už pěkně dlouho. Spíš záleží na konkrétním modelu a značce. Navíc za 1 kč bývají úplně obyč telefony, takže se ani nedivím.
Cituji noeud: Přítelovi totiž na infolince řekli, že po třetí reklamaci vrátí peníze a na nový nemá ze zákona nárok.
To je podle mě blbost. Našla bych si příslušný zákon a šla jim ho omlátit o hlavu. Pochybuju totiž, že pro každého platí jiné zákony, mi takto telefon v pohodě vyměnili, i když to bylo přes firmu, ale to si myslím není podstatné.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.