Cituji Miasofia: Zrovna taťkovi taky něco nabízeli a jemu se to zdálo výhodné, tak do telefonu vše odkýval. Asi do týdne mu přišly papíry, ty nepodepsal a myslel si, že se to zruší samo. Ale když už mu to běželo druhý měsíc, tak radši zavolal na operátora a teprv ten mu to zrušil. Dlužnou částku zaplatil a je zpátky na kreditu. Jo a měl dva měsíce na vyzkoušení tarifu, takže nevím, co by se dělo, kdyby to nevypověděl v té dvouměsíční době.
Nic, měl by výpovědní lhůtu a neplatil by smluvku.
[cituji=Miasofia]Takže zavolej na operátora a chtěj zrušení, myslím, že není třeba chodit na pobočku.
Určitě musí zajít na pobočku nebo poslat to poštou.
méně než
10 příspěvků
Cituji Miasofia: Nemusí. Stačí souhlas po telefonu, oni si ty hovory nahrávají a pak to použijí jako důkaz, že zákazník se službou souhlasil.
Přesně tak. To je i moje zkušenost. Uzavřela jsem to po telefonu a když mi došly smlouvy, tak jsem byla v nemocnici a měla jsem nějaké problémy a smlouvu jsem zapomněla podepsat a poslat zpět, ale paušál jsem stejně měla Bylo to taktéž u O2
Holky, plete hrušky s jabkama Aktivace ano, ale pokud jsem pochopila zakladatelku, chce rušit a bojí se, aby neplatila sankci za ukončení. Ale to asi fakt nemá smysl vysvětlovat.
méně než
10 příspěvků
Cituji Teka: Holky, plete hrušky s jabkama Aktivace ano, ale pokud jsem pochopila zakladatelku, chce rušit a bojí se, aby neplatila sankci za ukončení. Ale to asi fakt nemá smysl vysvětlovat.
Nepletu, musela jsem jim dodatečně smlouvu poslat podepsanou a 2 roky u nich zůstat
Reaguji na Moňas:
Nemusela, ale nebudu se hádat. Jestli se jedná o mobil, tak prostě podepsat musíš. Samozřejmě to operátor zkouší jak se dá, aby Tě udržel. Ale nebudu se hádat. Nevím, jak Ty, ale já na oddělení rušení pracovala dost dlouho na to, abych věděla jak to chodí.
méně než
10 příspěvků
Reaguji na Teka: Já píšu jak jsem to měla já. Tak když všechno tak dobře víš, tak mi řekni, co se s číslem děje po skončení paušálu?
Reaguji na Moňas:
Mě zkoušíš nebo co?
Pokud Ti skončí paušál, je více možností, záleží na zákazníkovi. Pokud samozřejmě nemá autoprolongaci.
Číslo Ti spadne na Basic, tzn. výhody čepráš pouze na jedno O2 číslo, které si zvolíš.
Můžeš číslo nechat úplně zrušit. Můžeš ho hodit na "goučko".
Vždycky záleží na konkrétní situaci. Ale pokud Ti skončí smlouva a zákazník si myslí, že se to zruší automaticky samo, tak bohužel.
Reaguji na majaaaaaaaaaa:
Hele, nenech se odbýt, na prodejně si vezmeš písemně potvrzeno rušení do 14ti dnů, sepíšou to s Tebou na formulář.
Ale věř mi, že nemusíš platit smluvní pokutu, pokud jsi nepodepsala smlouvu. Aktivace se totiž děje do tří dnů od převzetí zásilky, podepsání nemá na aktivaci vliv.
méně než
10 příspěvků
Reaguji na Teka: Nezkouším, jen se ptám, protože mě číslo po skončení odpojili nenávratně. Byla jsem s nimi přitom domluvena, že mi ho uvolní, abych mohla přejít k jinému operátorovi. To jen tak pro info, že dělají skrčky
Reaguji na Moňas:
Oni posílají kód na rušení. To je divné, že Ti to zrušili, když jsi chtěla přecházet. Ale řeknu Ti, že z těch lidí jsem bývala někdy hotová. Neříkám, že je to Tvůj případ.
Řve, že to chce rušit, že jde k VDF nebo TM, říkám, rušíte nebo přecházíte? Uaaaa nestarejte se ruším tooooo!!
I zrušené číslo ještě není ztracené, je to víc práce, ale dá se
A taky strašně moc je důležité, na koho narazíte, jaký jeto člověk. Někdo to neřeší a chce Vás mít z krku, někdo zůstane po práci snaží se najít řešení.
Důležité je se nenechat!!
méně než
10 příspěvků
Cituji Teka: To je divné, že Ti to zrušili, když jsi chtěla přecházet
Divně to je, no...
Cituji Teka: Ale řeknu Ti, že z těch lidí jsem bývala někdy hotová. Neříkám, že je to Tvůj případ.
Řve, že to chce rušit, že jde k VDF nebo TM, říkám, rušíte nebo přecházíte? Uaaaa nestarejte se ruším tooooo!
Lidi jsou kreténi Já dělám v drogerii (teď teda ne) tak vím, co blbci dokážou
Cituji Teka: I zrušené číslo ještě není ztracené, je to víc práce, ale dá se
Jo, původně že za nějakých 1200kč mi ho obnoví, ale pak že zrovna mě ne, že u mě to nelze! Nechápu, fakt a to jsem u nich byla se stejným číslem 11let! navíc od nich mám i pevnou a internet.
Cituji Teka: Pokud se jedná o mobilní službu, tak opravdu musíš podepsat. Jinak na Tobě žádnou pokutu nemohou vymáhat.
já o pokutě neřekla ani slovo. jen pouze to že se to zaktivuje
Holky, tak teď jsem se do té vaší hádací konverzace docela zamotala...takže prostě a jednoduše nic podepisovat nebudu a se smlouvou posílat nikam nemusim, můžu jí normálně roztrhat a pak jen dojdu na pobočku, chápu to dobře? jsem fakt hloupá, že jsem to odkývala...
méně než
10 příspěvků
Cituji Teka: Určitě musí zajít na pobočku nebo poslat to poštou.
Taťka je po operaci, takže nikam nechodí a opravdu mu to zrušili přes telefon na lince pro zákazníky, už si nepamatuju číslo. A ještě ten den mu to převedli na kredit.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.