Reaguji na staarbucks: Ano já vím, a není pozdě, když mi dopis dojde do schránky a pak teprve pujdu na prodejnu?Mělo y mi to řpijít asi už zítra, jenže já se dříve jak ve středu do prodejny nedostanu kvůli práci
Reaguji na majaaaaaaaaaa:
Zkus si zavolat na číslo 800 33 00 76, je to přímo O2 Linka pro zákazníky, tady na tom čísle to rušil i taťka.
méně než
10 příspěvků
Cituji Moňas: Reaguji na majaaaaaaaaaa: Nech si to poslat písemně, ať máš důkaz
To nemusí, budou jí jenom později volat, proč si to nepřevzala. Pokud si nic nepřevezme, tak ji nic nehrozí. K aktivaci dochází po převzetí dodejky.
méně než
10 příspěvků
Cituji staarbucks: To nemusí, budou jí jenom později volat, proč si to nepřevzala. Pokud si nic nepřevezme, tak ji nic nehrozí. K aktivaci dochází po převzetí dodejky.
no nevím. Já teď s nimi řeším dost vážný problém, tak jsem prostě opatrná. Už mám nějaké zkušenosti a jsem raději, když to mám písemně. Už hodněkrát se mi to vyplatilo
Cituji Moňas: no nevím. Já teď s nimi řeším dost vážný problém, tak jsem prostě opatrná. Už mám nějaké zkušenosti a jsem raději, když to mám písemně. Už hodněkrát se mi to vyplatilo
já tě chápu, po přečtení Tvojí diskuze, ale bohužel tohle "vnucování" je můj denní chleba, přímo u O2, tak vím že když majaa/zákazník to nepřvezeme, tutíž se to nezaktivuje a já nedostanu zaplaceno
méně než
10 příspěvků
Cituji staarbucks: já tě chápu, po přečtení Tvojí diskuze, ale bohužel tohle "vnucování" je můj denní chleba, přímo u O2, tak vím že když majaa to nepřvezeme, tutíž se to nezaktivuje a já nedostanu zaplaceno
No jo, to víš, jsem asi zvyklaná trochu
méně než
10 příspěvků
Reaguji na staarbucks: Mimochodem...nevíš jak je to s tou upomínkou? Jestli mi ji musí poslat, nebo ne?
méně než
10 příspěvků
Cituji majaaaaaaaaaa: Snad to bude v poho vše no ale raději mít asi kredit a nebo paušál u jinýho operátora
Paušál není výhrou u žádnýho operátora Kredit, kredit a jedině kredit!
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.