Hezký podvečer přeju,
chtěla jsem poprosit o radu. Přestal mi vyhovovat tarif, který mám uzavřený u T-mobile. Přes internetový účet jsem zjistila, že smlouva je bohužel uzavřená na dobu určitou a vyprší až koncem příštího roku :/ (nejspíš se automaticky prodloužila). Smlouvu mi kdysi ještě uzavírala maminka, ta již dnes nežije, takže se jí bohužel na nic nezeptám. Předpokládám, že změnit operátora teď nemohu, to by tolik nevadilo, ale mohu změnit tarif u stejného operátora jako je uzavřená smlouva? S tím, že za budoucí tarif bych platila více než za stávající? Pokud ano, co to obnáší?
Děkuji moc za odpověď,
PS: Ano, mohu se dojít zeptat na pobočku, ale chci se poradit nejprve tady.
Cituji Minnie18: S tím, že za budoucí tarif bych platila více než za stávající? Pokud ano, co to obnáší?
zavolat na linku T-mobile a změnit tarif.Na prodejnu ani nemusíš.
Reaguji na Minnie18:
nebudú ti robit žiadne problémy, tie by boli, keby si chcela nižší tarif. A zároveň im povedz, aby ti zrušili automatické predlžovanie zmluvy. číslo je bezplatné, 4603.
Cituji Minnie18: Nebudou mi s tím dělat tedy žádné problémy?
tarif lze změnit,horší by bylo zrušit smlouvu,ale i to lze od 8.února bude úprava zákona a při zrušení smlouvy už se nebude platit celá částka za měsíce zbývající do konce smlouvy,ale pouze 20% z této částky.
Reaguji na mate:
Moc děkuju , já si stejně zítra raději dojdu na tu pobočku, nemám to daleko a ráda bych se zeptala na pár věcí okolo . To jste mi udělaly radost, úplně mi spadl kámen ze srdce )...platit takové pálky jako tenhle měsíc, to by mě asi omylo .
Reaguji na Minnie18: když někdo udělá změnu smlouvy, která se ti nelíbí - můžeš odstoupit vždy a ve všem
Reaguji na farahh: Ano, to jsem někde vyčetla také . Ale bohužel mě tarif přestal vyhovovat z jiných důvodů. Ale děkuji .
Reaguji na Minnie18: však tvoje důvody nikoho zajímat nemusí - prostě nesouhlasíš se změnou smlouvy
Reaguji na farahh: Se změnou smlouvy? Nikdo smlouvu neměnil...nebo asi nerozumím. Podmínky mám stále stejné, jako když jsem do tarifu vstupovala (tedy ne já, maminka).
Reaguji na Tiakia: Změna nastala už 26.1. a od té doby již zákazníci mohou vypovídat tarif pouze za 20% doplatek zbývajícího závazku a do 25.1 to nebyla celá částka, ale 50 %.
Jinak pro zakladatelku, tarify se mohou měnit 1 za zúčtovací období a je jedno v jakou dobu, protože vyúčtování v tomto měsíci kdy ke změně dojde přijde vypočítáno poměrnou části starého a nového tarifu.
Děkuji moc všem za informace . Asi jsem se nevyjádřila před tím dost jasně, tarif mi nijak nezměnili, ani podmínky ne. Jde jen o to, že s věkem jsem začala používat mobil více a více ) a znáte to, takže potřebuju pozměnit tak, abych sice platila víc za tarif, ale pak už třeba žádný jiný doplatky . Teď už vím všechno, co jsem potřebovala, děkuji všem .
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.