Ahoj dámy (a pánové?),
asi před dvěma týdny jsem si objednala z www.asos.com lodičky, které se mi po pár dnech nošení začaly párat ve švu na špičce.
Ráda bych je tedy reklamovala, ale netuším, jak k tomuto Asos přistupuje a jaký je postup, zatím mám jen zkušenosti s vrácením zboží.
Na jejich stránkách jsem ohledně reklamace žádné informace nenašla...
Než jim budu psát e-mail, ráda bych se zeptala na vaše zkušenosti - jestli to vůbec má cenu a nemám se na to rovnou vykašlat...
Děkuji za každou rekci .
Já myslím, že je potřeba je kontaktovat dle instrukcí zde. Mají tam contact form, vybereš, že tvůj item je faulty a popíšeš problém.
Reaguji na dipendenza: můžu prosím vědět jaké sis objednala? taky jsem si před pár dny objednala dvoje.. tak aby to nebyly ty stejné
Cituji sevila: můžu prosím vědět jaké sis objednala? taky jsem si před pár dny objednala dvoje.. tak aby to nebyly ty stejné
Objednala jsem tyto: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-SUGAR-PIE-Peep-Toe-M id-Heel-Shoes/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1952299&Sea rchQuery=asos%20nude%20heels&sh=0&pge=0&pgesize=20 &sort=-1&clr=Nude
Jsou dokonalé, pohodlné, ale obávám se, že vydrží už jen pár nošení a ten šev rupne úplně .
Jako spotřebiteli v EU ti prodejce z cizí země EU musí zajistit minimálně stejná práva, jako máš v domovské zemi. Takže Asos tu musí držet dvouletou záruku i kdyby ji ve VB neměli.
Vadu bych nafotila a fotky poslala. Podle mě ti pošlou nové, myslím, že chtít je vracet by je stálo dost na poštovném. Ale chtít to mohou.
Reaguji na totik:
Díky za reakci. Konečně jsem se dostala k tomu lodičky nafotit, tak jim to pošlu a uvidíme, jak se k tomu postaví .
Tak jsem jim napsala e-mail, zatím bez fotek a okamžitě odpověděli, že mi posílají nové boty, ani nechtěli dané fotky vidět a ještě jsem dostala 10% slevu.
Tak pokud se i vám, holky, se zbožím něco stane, určitě se neostýchejte jim napsat .
Netuším, zda takto probíhají veškeré reklamace, možná ke mně přistupují jako ke stálému zákazníkovi (nakupuji tam skoro každý měsíc ). a tím byla i reklamace jednodušší...
Tak jsem jim napsala e-mail, zatím bez fotek a okamžitě odpověděli, že mi posílají nové boty, ani nechtěli dané fotky vidět a ještě jsem dostala 10% slevu.
Tak pokud se i vám, holky, se zbožím něco stane, určitě se neostýchejte jim napsat .
Netuším, zda takto probíhají veškeré reklamace, možná ke mně přistupují jako ke stálému zákazníkovi (nakupuji tam skoro každý měsíc ) a tím byla i reklamace jednodušší...
Reaguji na dipendenza: Tak to je super přístup, jejich customer care je opravdu na úrovni. Taky jsem byla s jejich jednáním spokojená, moje první Maisy mi přišla s vadou laku a novou jsem měla doma ještě před odesláním té vadné.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.