Zdravím, poradíte někdo s reklamací kalhot Replay, které se podélně roztrhly ve švu podél zadní kapsy? Kalhoty mám 1/2 roku, je to typ Jennpez, cenu raději ani nebudu zveřejňovat, protože byla šílená Majitel obchodu ( džíny kupovány v K.Varech v originál obchodě) mi tvrdí, že je odešle na reklamaci do Itálie a pokud to Italové neuznají, tak že se nedá nic dělat.. přijde mi, že si ze mě asi dělá legraci.. vzhledem k ceně, k tomu jak jsou kalhoty staré atd. Zatím čekám, jak to celé dopadne, ale nehodlám se smířit s tím, že v Itálii řeknou, že jsem přibrala.. opak je totiž pravdou, džíny jsem si kupovala když jsem měla o několik kg více než nyní, když praskly.. takže máte někdo s reklamacemi věcí Replay zkušenosti a jaké? Popř. jak radíte pokud "milý" pan majitel obchodu nebude ochoten mi vyjít jakožto zákazníkovi vstříc?
DSC07753.jpg
to teda koukám , že je máš na reklamaci všechny rifle co mám od replay tak jsou držáci a ty jedny mám už 6 let a pořád jsou o.k a jak nový.
ale ta škuba je teda ohromná to by ti mohli uznat kord po půl roce záruka je standartně 2 roky. No nevím jestli ty rifle bude posílat do Itálie , protože o reklamaci si většinou rozhodují prodejci sami co vím takže ti může nakukat cokoliv a nikam je nepošle , když je máš tak krátce měl by ti dát kus za kus , protože tohle je neodstranitelná závada.To je rozsypaná riflovina.
Star80 a je to přímo obchod Replay, nebo je to obchod, kde prodávají Replay i jiné značky?
Je to přímo Replay pobočka Blueboxu s.r.o. pod který spadají i pražské obchody..
http://www.firmy.cz/detail/2453636-blue-box-praha- stare-mesto.html
Tak to je podle mě hloupost, oni jsou prodejci a měli by tedy rozhodnout, zda ti to vyreklamují, nebo ne. Každopádně bych vždy vyžadovala písemné vyjádření.
Momentálně jsem ve stadiu, kdy čekám na to jeho vyjádření z Itálie.. nevím, možná Praha=Itálie? Každopádně chci vše písemně a pokud nehodlá vyřešit vše k mé spokojenosti, navštívím pobočku v Praze a pokud mi ani tam nevyjdou vstříc, budu se asi muset obrátit na ČOI nebo právníka.. pán mi totiž při dotazu, jak postupovat řekl, že " pokud neuznají tu reklamaci v Itálii, já tu přeci nebudu mít roztrhané kalhoty na krámě"...
Cituji Star80: Momentálně jsem ve stadiu, kdy čekám na to jeho vyjádření z Itálie..
výrobci kord věhlasné značky a to replay je si nebude kazit reputaci nevyreklamováním jedněch džín.
takže pokud ti to prodejce odmítně nemá s tím itálie nic společného, pokud jsou to orginály reklamaci můžeš uplatnit po celé republice , kde je prodávají. protože kdynby jak on říká , je pošle do itálie tak ti 100% pošlou kus za kus.
já nevím proč tady všude v Čechách dělaj prodejci takový výstupy kvůli reklamaci v cizině je to běžné a bez remcání ti to každý uzná pokud je to viditelná vada . Sem to ještě asi nedorazilo.
já v Londýně vracela i věci bez účtenky když sem jí ztratila a v pohodě.
´To je děs..v ČR tyhle džíny stojí zbytečně majlant( holt obchodníčci jsou nenasytní,potřebují asi 300% marži) a když se s džínama něco stane, tak se cukaj a maj plnou hubu výmluv. V zahraničí jsou reklamace opravdu bez problému,v USA můžeš reklamovat i věci,které jsou viditelně onošené a přesto obchodníci nemají problém ti je vyměnit za nové..to jen u nás v ČR to stojí všechno za h......Být tebou,v případě zamítnuté reklamace( v Itálii by to 100%uznali, co si budeme povídat, ale bohužel žijeme v ČR-kde jsou obchodníčci max.vyčůraní) ženu to přes soudního znalce.To je fakt drzost,co si tady dovolují.
Takže myslíš, že to uznají? On remcal cosi o tom, že Replay má jarní a zimní typy a že pokud je člověk nosí v zimě a ne v létě.. no samý kraviny, řekla jsem mu, že mi tohle uznat musí a že mu je posílám na reklamaci a že od nich mám několkery kalhoty a nikdy se mi nic podobnýho nestalo. Musím říct, že když jsme tam tyhle konkrétně s přítelem kupovali ( takže jsme tam nechali slušnou částku!) byl přítulnej jak štěně.. hold kšeft je kšeft.. pokud se naskystne problém, proč vyjít zákazníkovi vstříc, hlavněže má svých pět pohromadě doma.... v tomhle je ČR prostě pravěk!
Pracovala jsem brigádně v jednom nejmenovaném obchůdku, kde jsme poškozené zboží rovněž "odesílali na reklamační oddělení do Něměcka" (jednalo se o pobočku německé firmy) = dozadu do skladu, kde se na to šéfová jednou za čas mrkla a řekla - uznáme/neuznáme.. praktiky obchodů jsou děsný..
Holky Omlazovačky, napsala jsem do Replaye do Prahy email, jak to celé zatím probíhá a co mi pan v KV řekl vč. fotek.. jsem zvědavá co z toho vyleze..
jen pro doplnění - jakmile někdo nebyl spokojen se záporným vyřízením reklamace a přišel s posudkem od odborníka, který si zaplatil na vlastné náklady (myslím kolem 1000 Kč), tak jsme mu jako prodejna rovnou uhradili jak cenu za posudek, tak cenu za poškozené zboží... vedení nemělo zájem o soudní tahanice a sami podle mě tušili, že nejsou v právu.. takže z vlastní zkušenost vím, že je dobré někde udělat menší "cirkus", až tehdy se domůžete svých práv...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.