arrow
profile_image
jataky
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Star80: A soudního znalce "vezmu" kde?

Tady si vybereš z oficiálního seznamu vedeného Ministerstvem spravedlnosti: justice.cz

arrow
profile_image
mikkýsek
od 29. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Star80: On remcal cosi o tom, že Replay má jarní a zimní typy a že pokud je člověk nosí v zimě a ne v létě.. no samý kraviny,

to je teda pěkná kravina Hlavně jestli jsou to orginály , že se tak kroutí, pokud je mi známo ve Varech je plno dokonalejch padělků jak replay tak diesel , který jsou na první pohled nerozeznatelný od origoše

Cituji ivkaf: Pracovala jsem brigádně v jednom nejmenovaném obchůdku, kde jsme poškozené zboží rovněž "odesílali na reklamační oddělení do Něměcka" (jednalo se o pobočku německé firmy) = dozadu do skladu, kde se na to šéfová jednou za čas mrkla a řekla - uznáme/neuznáme.. praktiky obchodů jsou děsný..

jjj tak se to dělá všude odjakživa

arrow
profile_image
mikkýsek
od 29. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji MissSteamy: No je ještě jedna možnost a to ta že ti je zašijí na nazdar.

to ji nezašijí protože to není ve švu a ta džínovina se rozsypala, nemají jak

arrow
profile_image
sabulebambule
od 11. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ohledně reklamace v Replay mám také své zkušenosti. Koupila jsem si péřovou bundu, bylo na ní napsáno, že je ji možno prát na 40, tak jsem ji vyprala na 40 a ejhle, peří uvnitř se sežmolkovalo a nedalo se zaboha roztřesat, takže bunda byla taková "prázdná". Na posudku ji měli 3 týdny, aby mi řekli, že já ji špatně vyprala, že takhle bunda vypraná na 40 nevypadá a že jsem ji vlastně neměla ani prát, že sice na visačce je napsáno praní na 40, ale že jsem asi blázen, když jsem si myslela, že se to může Humbuk byl velikej a peníze jsem taky nakonec dostala.

arrow
profile_image
Saryk
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mě napadlo to samé co mikkýska , jestli jsou to originály, když tak klade odpor. V podstatě by mohl podvádět i v tom origo obchodě

Tak já jsem v Replay v Praze v Rytířské i na Chodově pečená, vařená a musím se jich teda zastat. Za 1. u riflí této značky jsem v životě neměla absolutně žádný kaz, vydržely mi šíleně dlouho a to jsem v nich dělala všechno možné. Mám různé typy, i ty Jennpez jak tady píše Star80. Tento typ je dle číslování o trochu menší, takže i když mám normálně Jannice a další typy 27, tak Jennpez mám 28, tak nevím. A co se týče reklamace, byla jsem reklamovat triko, které mělo našité ze předu flitry, a prát v pračce se tedy dle štítku nemohlo, ale v rukách se mi ty ozdoby taky utrhly, takže jsem s tím skočila na Příkopy a tam mi bez debat nabídly výměnu za jiný typ zboží ve stejné hodnotě nebo vrácení peněz, takže asi tak

arrow
profile_image
Jelena
od 4. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Prodávám džíny 10 let a když se vyskytne reklamace, posílám to dodavateli, ale zákaznici na místě hned řeknu, jestli to uznají nebo ne. Na 99 % se uznávají všechny reklamace, a i kdyby mi to dodavatel zamítnul, tak vezmu závazek na sebe a vždy se se zákaznicí domluvím. A s tím posíláním do Itálie je to kravina, pouhá výmluva obchodníka. Zřejmě padělek, který se ovšem nemůže poslat na firmu k posouzení reklamace. Z těchto obchodníků mi je na bl.....

Cituji Jelena: Z těchto obchodníků mi je na bl.....

Přesně

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Jelena: Zřejmě padělek, který se ovšem nemůže poslat na firmu k posouzení reklamace

Bohužel tento pocit také začínám mít. Když se majitel obchodu chová tímhle způsobem, kdy ze zákaznice vyloženě dělá hlupáka, vůbec bych se nedivila, kdyby tam měl přimíchaných pár padělků. Určitě bych s nimi po domluvě zajela i do Prahy, aby se na tyryfle podívala i provozní v Rytířské, ta to pozná.
Ještě nikdy jsem neviděla ryfle ruplé tímto způsobe, je to vyloženě nekvalitní materiál, to jde jasně vidět.
Přeji hodně štěstí a trpělivosti!

arrow
profile_image
Lady
od 17. 2. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Přeji Ti úspěch při vyřizování reklamace, prodejce zatím postupuje podle zákona, ale nedá se říci, že je ke stálé zákaznici vstřícný. Prodávající sice může o reklamaci rozhodnout ihned (vyhovět či zamítnout reklamaci), má ale možnost nechat posoudit zboží u dodavatele - lhůta na vyřízení je 30 dnů. Termín si pohlídej, pokud by jej prošvihnul třeba o jediný den má smůlu a musí Ti vrátit peníze nebo zboží. Dodržení lhůty na vyřízení reklamace může kontrolovat a sankcionovat ČOI, ale to je jediné s čím Ti pomůžou. (Kromě poučení, že jde o občanskoprávní spor a máš se obrátit na soud.)
Obchodníci někdy změní názor na reklamaci když jim prokážeš znaleckým posudkem, že jde o nekvalitní zboží. Setkala jsem se s případem, kdy reklamace turistických bot asi za 5.500,- Kč nebyla uznána ani po doložení znaleckého posudku, naopak prodávající si sehnal znalecký posudek odlišného znění, následně si soud vyžádal posudek dalšího znalce a nakonec rozhodl v neprospěch spotřebitele, protože boty byly i po nevzhledné opravě nositelné. Spotřebitel dostal k úhradě téměř 30.000,- Kč.
Tím jsem Tě nechtěla vystrašit ani odradit, jen doporučit, aby si respektovala postup prodejce, protože při dobré vůli se tomu nechá předejít. Replay občas kupuji, nemohu si na značku stěžovat, ale vzpomínám si, že jsem neuspěla s reklamací zapouštění barvy u trička. Prokázat dodržení teploty při praní prostě nejde a náklady na posudky se mi nechtělo nést.
Ještě k 2 leté záruční lhůtě - neznamená, že zboží musí 2 roky vydržet, nošením se může prostě "spotřebovat".

arrow
profile_image
Star80 mojeid
od 26. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
41    0
Číst hodnocení

Děkuji za všechny rady, postřehy a tipy. Jakým způsobem tedy postupovat, když pan MAJITEL bude i za měsíc po uplynutí reklamační doby tvrdit, že mi džíny bude chtít vrátit? Může to vůbec? Zašít si myslím, že také nepůjdou a k ostatnímu se zatím vyjádřil způsobem, že "snad to uznají v Itálii" a že už tam kdysi měl v obchodě ČOI a řešil s nimi, jak v takových případech, když jeho dodavatel neuzná vadu postupovat a na nic nepřišli.. mám takové tušení, že si ze mě střílí, ale nechtěla jsem to hrotit, dokud nebudu mít oficiální papír tj. reklamační protokol.. Jak byste tedy radili mi postupovat dál, pokud to neuzná nebo mi nedá nové či peníze? Co byste jako první poté udělali? DÍKY ZA RADY!

arrow
profile_image
milow33
od 8. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Majitel karlovarského obchodu je můj bývalý spolužák , no ale to sem nepatří. Pokud ti do 30ti dnů tu reklamaci nevyřídí nebo ti ji neuzná, dala bych ty džíny na posouzení COI, oni mají své odborníky, kteří by měli rozhodnout. Známé zamítli reklamaci drahých kopaček v obchodě a čoika jí dala adresu na nějakého člověka v Brně, tak mu je poslali, on je prohlédl a napsal jim nějaký posudek se kterým na ten obchod vyrukovali a pak uspěli. Protože u soudu by ten obchod prohrál tak jim vrátili peníze. Taky se ale může stát, co píše Lady. Tak držím palce, ať to dobře dopadne. Ale ten majitel taky asi nemůže za to , co rozhodne výrobce a ze svýho ti asi peníze nevrátí

arrow
Neprodává v Bazaru

Jen tak nahodou koukám a vzpoměla jsem si na svuj příběh s kalhotama replay co jsem si koupila kdysi v Budapešti za 260 euro ---- nejkrasnější co jsem kdy měla,,, a pozor tak často jsem je nenosila a začali se mi prošupovat na zadku a na kolenách,,, manžel nafotil par fotek a emailem jsme napsali dopis spolu s fotkami jak je to teda s tou kvalitou, během 3 neděl mi poslai nové ty samé v mé velikosti a ani nechtěli ty starý vidět na vlastní oči, tomu jsem teda říka servis super!! napsala jsem přímo na výrobce ...

arrow
profile_image
wertss
od 28. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

To koukám teda, u mně zatím Replay byl vždycky kvalitní, nemám teda moc věcí ale dvoje rifle a ty drží už druhým rokem

arrow
profile_image
Star80 mojeid
od 26. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
41    0
Číst hodnocení

Pro všechny info o výsledku reklamace: PAN PODNIKATEL reklamaci uznal. jinde než v Rytířské už nikdy více......

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené