Ahooj, máte některá vyjádření k reklamaci jak přesně má vypadat co obsahovat? Reklamovala jsem tričko, které neskutečně barvilo, ale ne jenom ostatní věci v pračce (prala jsem na 30 jak bylo uvedeno) ale obarvilo mi i podprsenku co jsem měla pod ním. Šla jsem ho reklamovat a ve vyjádření pouze bylo, že se zamítá jinak čistý papír žádné odůvodnění nic, když sem se ptala prodavačky tak ta mi řekla že stím nemá nic společného a reklamace nevyřizuje.
Máš právo s reklamací nesouhlasit a nechat si zpracovat znalecký posudek. Pokud bude v tvůj prospěch, zaplatí ho protistrana a reklamaci vyhoví. Pokud by ani tak reklamaci neuznala, zbývá soud
Tak znalecký posudek atd atd, kvůli tričku za 400,- mi přijde zbytečné, spíš mi šlo o to vyjádření co má obsahovat. Ale dík
Cituji ilka1: To co má obsahovat ti napsali: Zamítá se
Mělo by tam být ale vyjádření dodavatele,tohle je dost málo si myslím.Přeci mají důvod-proč se zamítá a ten by tam měl být uveden.Já bych to nepřevzala a trvala na tom,aby to tam bylo dodáno-důvod.
Cituji lukol88: když sem se ptala prodavačky tak ta mi řekla že stím nemá nic společného a reklamace nevyřizuje.
Toto nesmí,to není problém zákazníka a vždy na prodejně musí být osoba kompetentní takové věci vyřizovat.
Ten, kdo byl za reklamaci zodpovědný, se vyjádřil. A zdůvodnění znělo, že se zamítá. Co jste čekali, že bude zdůvodňovat? Co má ještě psát? Prostě zamítá. A vy máte právo se domáhat jiného rozhodnutí. Takže musíte nějak zdůvodnit svůj požadavek. Když nesouhlasíte, musíte mít argument proč
Cituji ilka1: Ten, kdo byl za reklamaci zodpovědný, se vyjádřil. A zdůvodnění znělo, že se zamítá. Co jste čekali, že bude zdůvodňovat? Co má ještě psát? Prostě zamítá.
No,tak že by to bylo pouze o slušnosti?Nevím,ale nikdy bych takové ubohé a nicneříkající vyjádření nedala....a opravdu u nás zákazník dostane vyjádření od dodavatele..pokud je reklamace zamítnuta.jelikož slovo zamítnuto může napsat kdokoli...
No,osobně by mě jen pouhé-zamítnuto asi také nestačilo,chtěla bych vědět důvod proč a snad na to mám právo,pokud s vyjádřením a jasnou odpovědí nebudu souhlasit,mohu na ČOI a pak třeba se třeba obrátit i na soud,bohužel...ale to se opravdu často nevyplatí.
Jednou jsem měla reklamaci kalhot,nejdřív jsem reklamaci nepřevzala,jelikož se mě právě nelíbilo to,jakým způsobem byla provedena,obrátila jsem se na ČOI a ta pomohla,pravda,nedocílila jsem ani potom toho,čeho jsem chtěla,ale obchod měl kontrolu..
Reaguji na lukol88:
Lze podat tzv. opakovanou reklamaci. Většinou jsem vždy uspěla až na tento druhý pokus.
Reaguji na ilka1: Ilka má pravdu, takto strohé vyjádření je dostačující, bohužel :-/
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.