no o2 sice paušál v pohodě , to nemám žádné výtky k nim . Jenže teď jsme si s přítelem vzali ten jejich mobilní internet a teda děs ... nejdřív mi napsali , že mám zaplatit 10.000 pak že zase ne , že to byla jejich chyba a nakonec mi řekli , že to daj k reklamaci a že si mám počkat ...
No o2 raději nebrat co se týče iternetu , pevné linky
O2 už fakt nikdy.Měla jsem u nich číslo (ne paušál) 8let.Týdně jsem provolala ,propsala kolem 1000Kč.Pak jsem pořídila ještě Voda ,jelikož většina SMS a volání byla do zahraničí.Takže jsem si všimla že O2 odečítaj za neposlané sms odečítaj za hovory aniž bych někam psala nebo volala atd..Nechtěla jsem o to číslo přijít tak jsem šla do Voda aby mi ho přehodili.Od druhého dne O2 neustále volalo , přemlouvalo , nabízelo..A nakonec poslali dvakrát po sobě kredit ,dohromady za 2000kc tak jsem vesele volala ,psala ..utratila vše a číslo vypla.
my máme od O2 pevnou a internet již několik let , půl roku mám i mobilní internet a musím teda taky konstatovat , že někdy nechápu co nám to vlastně posílají, podle mě tam mají neskutečnej ****** v těch papírech. Už párkrát nám taky přišla nějaká faktura s nějakou částkou a nevím vůbec za co naštěstí se to vždy vyřešilo , prostě chyba u nich ,hlavně když jsem podepsala smlouvu na ten mobilní internet na nějakou částku a pak mi přijde vyúčtování třaba za 1200 kč kde si všechno naúčtují samozřejmě neoprávněně. takže já vždy zavolám seřvu je a pak je zas chvíli pokoj vždy se to ale vyřeší . Takže radím kontrolovat a pokud se Vám to nezdá tak okamžitě volat a řešit .
i když je pravda , že dovolat se na O2 je někdy nadlidský úkol a když Vás začnou přepojovat jeden na druhého to je někdy i na hodinu
Já jsem taky řešila problém - týkalo se to reklamace. Koupila jsem si nový telefon (prodloužila smlouvu), byl to SE W910i. Nahrála jsem si do něj vesele MP3ky a že budu poslouchat. Ale telefon se za chvíli sám vypnul. Tak jsem ho zapla - a zase se při přehrávání vypnul. Tak jsem ho šla reklamovat, a protože to bylo do 10 dnů od koupě, dali mi místo něj nový kus. Ale ten dělal to samé - takže zase reklamace. Na prodejně mi hoch hlásí: "Vy si do too nahráváte MP3ky, že? Hmmm, tak to může být tím, to vypínání" A já mu říkám: "Vždyť je to walkman, tak na co to pak je?" No, nová výměna. Ale ten nový to dělal zas a takhle to šlo celkme 4x, až po 5 už to bylo déle než 10 dní, tak ho poslali na servis. To už jsem byla natolik vytočená, že jsem chtěla vrátit peníze nebo jiný telefon. Nevyhověli mi. Tak jsem napsala písemnou stížnost, kde jsem to celé popsala a za týden mi volali, že má telefon zpět na prodejně, ale neopravený, že si můžu vyzvednout peníze zpět nebo jiný telefon. Vzala jsem si jiný (jsem tak blbá!).
Asi za 2 týdny mi přišla faktura - na 2000 Kč (běžně platím 200!). Nevěřila jsem svým očím - prý je to za WAP. Byla jsem na internetu, to ano, stahovala jsem si hry, o které jsem ale díky reklamacím přišla, protože zůstaly v mobilu, který mi vyměnili! Tak jsem to šla reklamovat tu fakturu, že ty stažené hry nevyužívám díky jejich vadnému telefonu je ani využívat nemohu, aby mi tp stornovali. Ale oni na mě tahali kecy typu "to sou služby třetích stran a bohužel, je nám líto..." takže jsem ve finále ty 2tisíce zaplatit musela.
Nejradši bych odešla. Ale jak se to dělá - mám O2 odjakživa. Vloni v květnu jsem podepsala smlouvu na 2 roky a vzala si telefon, za jakých podmínek můžu odejít? Prosím poraďte.
Výhra ! Poslala jsem jim dvoustránkový dopis,který obsahoval jak náležitou výpověď smlouvy, tak i postěžování si na to, jaké problémy s nima od listopadu řeším a jak nebudu doplácet na negramotnost jejich operátora, dále pak "výhružky" soudem a odstoupením od nich celé mé rodiny a ujištění,že s*át na hlavu si fakt nenechám...No bylo to ve vší slušnosti, ale celkem drsný,psala jsem to ve vzteku - no a po týdnu mi přišli dobropisy na všechny faktury od listopadu (dokonce na jednu nezaplacenou starší)...Takže byl to boj,ale stálo to za to,prostě stačí si nenechat všechno líbit a rozčilovat se a rozčilovat se...
Taky mají u mě O2 velký vroubek,byla jsem jejich klientkou asi 9 let,nikdy jsem nedostala žádnou výhodu,krom 1x výhodnější telefon s paušálem na rok,posledního půl roku mi začaly chodit vyúčtování na 1500 a to jsem provolávala většinou jen do 700 kč,výpisy stály za ****** jsem s mámou přešla k Vodafonu,pustili nás neradi,ale šlo to jakž takž rychle a jsem teď šťastná jak blecha,vše funguje jak má,v internet.výpise si přesně přečtu komu a kdy a za kolik jsem volala,krásně se v tom vyznám,fakt spokojenost.Táta když opouštěl Eurotel,tak mu měsíc dělali peklo a teď chce od Tmobilu taky k Vodafonu a Tmob mu zas dělá peklíčko..
O problémech s O2 bych mohla vydat knížku. O2 se k zákazníkovi chová hrozně, kolik hodin telefonátů a hodin stání na různých pobočkách mě to stálo....a peněz! Když máte problém přehazují si vás jako horký brambor a lžou vám...Za internet v mobilu mi vyúčtovali 3200 kč, ikdyž jsem měla non stop internet cca za 250 kč. Když jsem tam volala paní mi řekla, že mi to ruší a že mi peníze vrátí...Další měsíc šok! Internet 2900 kč. Volala jsem a další paní, že mi to ruší, že tam byla chyba...nakonec jsem se to rozhodla reklamovat (kvůli tomu jsem ale musela zase na O2 poslat dopis), ozvali se mi za 3 měsíce. Peníze prý vrátí...po půl roku nic. Když jsem reklamovala modem na domácí internet trvalo to tak měsíce a oni byli tak drzí, že po dobu, kdy jsem modem neměla mi internet stejně účtovali...a na internet na pevno, který nám měli přijít do 3 dnů namontovat jsem čekala 4 měsíce...naúčtovali si ho taky O2 je nejhorší společnost, kterou znám
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.