Taux,Kvetena,Leo
Tak to je asi místem bydliště nebo co hi

arrow
Neprodává v Bazaru

HelliDior
Tak na nesouhlas máš právo.

Osobně jsem u T-mobilu měl třičtvrtě loňského roku problém s fakturama, nakonec to řeším tak, že prostě platím 80,- příplatek a mám od nich klid. Jejich zaměstnanec mi při testování notebooku ztratil moji sim kartu a první co udělali, tak se mi vysmáli na infolince. Doslova. Pak mi vydali novou simkartu s jiným číslem. Když měli výpadek signálu kvůli opravě vysílače nedali mi vědět, když jsem si toho samozřejmě hned všimnul, a nechtěl jsem platit paušál za službu, kterou jsem pak víc jak měsíc nemohl využívat, nezajímalo je to. Platit jsem musel. Když byla jiná porucha s příjmem signálu, šel jsem reklamovat přijímač, vzali si ho do reklamace. Vůbec to nezkusili spustit a za týden mi oznámili, že oprava není možná, že je to mechanicky otevřené, což udělali oni, jelikož já jim to dával vcelku. Během té doby jsem řišel na to, že problém byl v softwaru, který nespolupracoval stím přístrojem. Proto jsem to spravil, aktualzoval a čekal jsem jen až mi vrátí můj přístroj a normálně budu fungovat dále. Přišel jsem tam vyslelchl jsem si litanii, jak jsem to zničil a že jediná možná oprava je koupě nového. A když jsem se začal ohánět tím co všechno oni pokazili, tak mi navrhli, že když se jim upíšu na další dva roky, budu mít nový přístroj zdarma. Následně jsem doma zjistil, že i když je to nyní v dezolátním stavu, normálně to funguje. Na základě těchto důkazů, se mi teda omluvili a hned se mě pokusili zlákat do dalších jejich nabídek. Přesto a není to všechno, nešlo snimi rozvázat smlouvu. Tohle je moje zkušenost za poslední dva roky, předchozích pět bylo bez problémů.

Píšu to jen proto, že ty problémy jsou všude, je to jen otázka času a štěstí na ty lidi co svám jednají. Oni mají smluvní podmínky stejné, i přístup a ti co jsou na kamenných prodejnách a telefoních infolinkách jsou školení, co smí a co nesmí říkat, kam až mohou zajít. Ale mají to všude stejně nastavené, taky jsem si prošel práci pro telefonního operátora (T-mobile).

jak tak koukám, člověk si bohužel nevybere ach jo..já to vyřeším kreditem až bude čas..ted jsem se trubka upsala v lednu..nebo když budou korunky tak se vykoupim a bude ale s tím internetem je to děs..a vlezlý jsou taky až až..furt mi volaj a nabízej..

arrow
profile_image
Deni87
od 16. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji avanta: chodí mi lákací smsky od O2

No tak me volali, ze maji takovou a takovou nabidku a kdyz jsem to nechtela, tak se pani strasne rozcilovala a porad mi opakovala, jak velkou delam chyby a ze pry levnejsi tarify nikde mit nebudu. byla hrozne neprijemna.... pry jsem odmitla tu nejlepsi nabidku na trhu

arrow
profile_image
Misty87
od 29. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Teda úplně hledím, co si některé společnosti dovolí ke svým zákazníkům
Já i většina známých a příbuzných má Vodafone a s žádnými podobnými problémy jsem se nesetkala...A to jsem kdysi přemýšlela o internetu od O2...no ještěže ho mám nakonec přes U:fona

Cituji proxyna: to samý máme s pevnou linkou,taky to musíme platit

Ale nemusíte. Internet už od dubna můžete mít dávno bez pevné linky.

Jsem s O2 spokojen , byl jsem v řecku a omylem jsem zapnul na mobilu internet a bežel asi 2 hodky. Učet 32.582 kč. Požádal jsem o odpuštení platby , jelikož internet se zapnul omylem . Do 2 týdnu odpověd byla - odpušteno a zapaplatil jsem jenom 1850 kč. Takže spokojen

arrow
Neprodává v Bazaru

Stalo se vám někdy že vám zaúčtovali v O2 něco,co jste vůbec nedělali?Mně například zaúčtovali nehoráné peníze za internet i přesto,že jsem tam byla všehovšudy celkem 5 minut...A mně zaúčtovali tak přes 100 minut..možná i víc už si to nepamatuju...

Cituji Leo: Byli přímo od O2 nebo z najatý firmy od O2?

Byl to mix. Exerní firma neměla vrták protože údajně nedostala správné info od O2, blbou krabičku byť se správně dlouhým vrtákem instalovala taky externí firma (ale jiná) a dnes to kupy dal člověk přímo od O2. Byl sice ze všech jasně nejnabručenější, ale už asi neměl co zkazit, tak se mu to povedlo.

Všechno je o komunikaci. V životě i v byznysu...

Taky dám do placu svoji historku s O2. Asi před rokem a třičtvrtě jsem se stěhovala a přes O2 operátory jsem se domluvila na přesunu celé linky + internetu. Ujistili mě, že nikam na pobočku chodit nemusím, že stačí telefonická komunikace a že přepojení je do měsíce. No přestěhovala jsem se a po měsíci jsem začala být nervní (žádná smlouva nepřišla) a internet mě taky živí. Tož jsem zavolala na jejich linku a tam zjistili, že tam není žádný takový požadavek zadán.

Tak jsem opět nadiktovala údaje na přesun linky a přestože mě ujišťovali, že tentokrát vše proběhne, jak má, tak jsem zcela nedůvěřivě šla ještě na pobočku a tam jsem si nechala vypsat i nějaké předběžné smlouvy. Další měsíc oplynul a nic se nedělo, tak jsem potřetí volala na O2 a opět mi bylo sděleno, že tam ŽÁDNÝ požadavek na přesun zadán není! Tak to už jsem šla do vrtule, oháněla jsem se papíry, co jsem obdržela na pobočce, leč nebylo mi to moc platné. Uspíšit se to prý nedá a mám si počkat další měsíc.

Naštěstí jsem se v panice svěřila kamarádce a ta mě spasila tím, že má bratránka někde u O2 a že mu dá na mě číslo. A tak bratránek volal na všechna možná telefonní čísla, aby zjistil, kde to všechno vázne. Ve finále mi zavolal nějaký pán na vyšší pozici (kdyby to náhodou četl, tak díky) a ten se omluvil a zařídil internet do týdne. Takže konec dobrý, všechno dobré, ale nebýt známých, tak nemám inet dodnes.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

O2 - měla jsem vždy jen předplacené karty, nemám ráda nějaký smlouvy, kde se člověk váže na X let. Štvalo mě, že i když jsem neposílala sms, tak mi odečitali peníze za poslané sms. Mám tarif i Vodafonu, takže jsem opravdu přes O2 málokdy něco poslala. Nakonec jsem sim kartu raději zničila.
Jinak ty problémy jsou fakt všude.
Mám třeba problém s UPC - chtěla jsem přes ně kabelovku, že se mi ozve technik. Technik se měl ozvat před 14 dny. Jedna urgence. Pak už jen poslání někam přes mail.
Problémy jsou opravdu s každým. Vodafone není taky svatý. Reklamace u nich - telefon jsem měla vykoupat, což nebyla pravda.

arrow
profile_image
sanka
od 13. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

S O2 jsem měla už taky několik problémů, např. naúčtovaný roaming za období ve kterém jsem vůbec nebyla v zahraničí (sice to bylo asi 100 Kč, ale při mém účtu to bylo dost znát) a to se jim povedlo asi 2x, mamce chodily faktury jen s příjmením a asi 5x to urgovala a nebyla domluva možná, tak přešla na internetový telefon a je to 100x lepší. Taťkovi dali internet na 2 roky do mobilu zadarmo a každý měsíc mu chodí vyúčtování za stažené data, tak to každý měsíc musí reklamovat a volat tam.. A ono se vůbec k někomu dovolat je přes ty jejich linky snad nemožné..
A známé teďka došla od Vodafone nějaká šílená faktura asi na 35 tis. a zjistila zase, že se jí někdo napojil na mobil a nějakým způsobem pobýval na internetu a stahoval data, ale naštěstí chybu uznali a platit to nemusela.
Já myslím, že proti těmto kolosálním firmám jsme pidi lidi..

Je to tak , predsi nebudu tady psat nezmysli- proč bych to delal . Byl jsem v O2 v Jindriské a moc mila pani semnou to vše napsala - také řekla abych to zatím neplatil a vše odpušteno. Odpustili mně 30.000 kč.

arrow
profile_image
Jersika
od 25. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji fabioo: Je to tak , predsi nebudu tady psat nezmysli- proč bych to delal

No třeba proto, že tam sám děláš . Nezlob se na mě, ale že by někomu odpustili 30000,- kvůli tomu, že něco použil omylem, to je prostě blbost. Zvlášť O2 ne. Dřív jsem dělala účto pro jednu velkou společnost, všechny mobily tam byly u O2, neustále byly nějaký problémy (víc účtovanejch minut, účtovaný nevyužitý služby, neustálé posílání nevyžádanch sms, neposlaný faktury, jinam poslaný faktury..) otřesný, domluva prostě možná nebyla, tak jsme si dali tu práci a všechno převedli na T-mobile. Od tý doby byla pohoda, neříkám, že u T-mobilu jsou svatí, ale k O2 by mě nikdo nedostal.
Jo a můj tatík od nich chtěl net přes pevnou a tehdy ho tak šíleně vytočili, že nejen, že má net raději přes kartu, ale i si zrušil pevnou linku.

arrow
profile_image
Kvetena
od 22. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jersika
A co by z toho konkrétně měl, kdyby tam pracoval a uvedl tady takovou zkušenost? Těžko si na základě jeho příspěvku poběží uživatelky omlazení zařídit tarif k O2
Myslím že nelže, já znám podobný případ, stalo se to sice známému známého, a víte jak to je, tyhle řeči přes více lidí, takže opravdu nevím, na kolik to tehdy byla pravda, ale už jsem o tom taky slyšela, že tyhle omylem aktivované služby v zahraničí se často odpouští.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené