arrow
profile_image
Miinka
od 9. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já zatím můžu porovnat jen 2 operátory - O2 a T-mobile. S T-mobilem jsem naprosto spokojená. S O2 to bylo horší, poslední 3 roky mi denně chodili 3 SMS s nabídkama různých kr*vin, pravidelně mi volali a pořád mi něco nutili. Chtěla jsem, aby mě operátor s žádnou nabídkou telefonicky nekontaktoval - nepovedlo se, otravovali dál. Když jsem zavěsila, volali mi druhý den znova, že jsem si nabídku nevyslechla celou a nevím, o co přicházím (přicházela jsem akorát o čas).
T-mobile mi nevolá, pouze mi jednou do měsíce pošlou nějakou tu nabídku a na narozeniny mi přišla od nich MMS. Zbytečně mě neotravují a za to jsem max. vděčná.

arrow
profile_image
Nastys
od 17. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

od O2 jsem měla vedlejší simkartu, kterou jsem nevyužívala tolik jako od vodafonu ;o) ... u vodafonu budu třetím rokem a nestalo by se mi, že by mi neustále operátor posílal nějaké kraviny s nabídkou nesmyslných služeb či telefonicky obtěžoval. Takže od O2 pryč a už mi stačí jen na ulici jejich dotěrnost... prudí a prudí...

Já jsem měla negativní zkušenost s O2 asi před měsícem. Přišla mi od nich faktura asi na tisícovku, i když mám měsíčně účty max za tři až pět stovek. 500 korun tam po mě chtěli za připojování na internet, ale jen za 2MB! To jsem trochu nezachápala, protože se k internetu z mobilu nepřipojuju a nikdo jiný k němu nemá přístup. Díky bohu za chytré telefony s velice podrobnými výpisy, tak jsem si projela protokol v telefonu a tam taky nic takového nebylo. Kdyby už se někdo připojil z mého mobilu na internet, tak pochybuju, že by to mazal i z protokolu, protože mám docela složitý telefon a je problém to tam najít.
Tak jsem volala na bezplatnou linku a tam byla s prominutím taková ******* (radši jsem si tam sama dala hvězdičky), že to svět neviděl. Prej že to není jejich starost a mám to zaplatit a že to žádná chyba být nemůže. A neustále mi tam vnucovala, že to pětikilo je kvůli tomu, že jsem odpovídala na sms z ICQ. No děs. Jsem se s ní pohádala a volala znovu, zvedl mi to nějaký týpek a ten neměl nejmenší problém pětikilo odečíst a omluvit se za chybu.

Je to s nima hrozný, neteř si nechala do kanceláře zapojit pevnou linku a internet, má to dva měsíce a už dostala asi deset faktur na různé částky, data se překrývají a nikdo od O2 se v tom nevyzná, natož ona. Ani jí neudělali služby a tarif, který chtěla a byla na něm domluvená. Když šla na pobočku, srazila se tam, jak se říká s blb.cem. Paní děsně ochotná, až když si nechala dát její jméno a že si na ní bude stěžovat, tak paní obrátila a slíbila, že se to vyřeší - to jsem tedy zvědavá. Také mám pevnou a net od O2 a ze začátku mi chodily různé platby, prý za telefonování přes internet do Austrálie - nikoho tam fakt neznám a není to u nás ani možné, protože to prostě neumíme ani k tomu nemáme potřebnou techniku. Tak jsem se rozčilovala a pak mi tedy volání přes net zablokovali s tím, že se na nás asi někdo napíchl. Zaplatit jsem to musela, ale od té doby máme pokoj. Uf!

teda já to nechápu, my od nich máme doma i telku a net a absolutně žádnej problém. Navíc je to nějaká nová technologie, takže problémy jsme předpokládali,ale nic, všechno běží jak má. Faktury taky v pořádku. Myslím,že by se našlo u každýho něco....

Já o nich nemůžu ani slyšet! Kdybych tady měla vypisovat problémy,tak jsem tu do rána. Od adresy,přes internet až k fakturám. Děs.

kvetena: zvláštní název?tak nevím zda bys byla štastná, kdyby ti furt tvrdili na telefonu i na pobočkách něco jiného, každopádně výpisy nechodí furt..kdybys musela jako já furt někam volat a doprošovat se..už to takhle trvá 2měsíce..příteli dokonce dali tu starou adresu jako trvalé bydliště..
to je to co mi vadí..ráda půjdu místo paušálu zase na kredit..koukám dycky na ty faktury jak puk..možná platím víc..jsem hloupá no..

I já jsem občas z O2 na nervy. Celý ten jejich systém je zaměřený na ušetření jejich nákladů a to je všechno. Dnes poprvé píši z chalupy, technik právě odjel. Trvalo jim dva měsíce a 5 (slovy pět) návštěv nejrůznějších techniků než se jim sem povedlo zavést ADSL linku.

Jeden to přišel obhlédnout a říct hm, hm, to asi půjde, další dva napojili přeseknutý kabel v zemi (ale dovnitř ho nezavedli), další přijel zapojit krabičku, ale neměl dost dlouhý vrták, další (za další týden) už vrták měl, provrtal zeď a uvnitř zapojil krabičku a že prý to už půjde, jo, houby s ocetem a poslední dnes tu jeho krabičku vyhodil, že se mu prý nelíbí a že má hezčí a tak dnes už to jde - nicmémě léto bude za chvíli v tahu.

Samozřejmě, že mezi těmi návštěvami byla spousta telefonátů a pokusů o ně. Ach jo...

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji avanta: Nikdo není tak oprsklej jako O2, fakt.

Ale je, nevidím mezi nimi jediný rozdíl. Úplně stejné problémy jsou i u ostatních operátorů, jde o štěstí na koho člověk narazí.

arrow
profile_image
Kvetena
od 22. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

dzivetka
Šťastná bych asi nebyla, a ve vzteku bych je možná sama pro sebe taky nazvala podobně, ale tohle slovo bych nepoužila do názvu tématu. Nechtěla jsem tím nějak zlehčovat tvůj problém s nimi, nechci ho ani hodnotit, protože to dost dobře z pár řádků nejde, jen mám ráda slušná slova

Tuax
To nesouhlasím,od tý doby co mám Vodafone,je vše OK,přítel má T-mobile,taky Ok. A vůbec VŠECHNY co znám maj problémy s O2,když přešli jinam,problémy přestaly.

Cituji HelliDior: problémy přestaly.

Mně taky přestaly. Když jsem přesla od T-M k O2

To, co popisujete, jsem zažívala s T-M. Teď mám dost dobrej paušál a žádný problémy, skoro idylka

arrow
profile_image
Kvetena
od 22. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

HelliDior
A já jsem zase ještě od nikoho ze známých na O2 stížnost neslyšela, naopak na T-mobile nesčetněkrát + téměř osobní zkušenost, jak jsem psala dříve.
Takže souhlasit nemusíš, ale je to prostě tak, jak psal Tuax, všichni jsou stejní, záleží vždy na konkrétní situaci a lidech, co ji řeší.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tuax
Tak to já s Tebou souhlasímByla jsem u O2 a teď u T-mobile,rozdíl nějak v jednání a různých věcech nevidímVůbec jsem si nepomohlaJe to opravdu o tom štěstí

Cituji Lukáš Vodička: návštěv nejrůznějších techniků

Byli přímo od O2 nebo z najatý firmy od O2? My jsme neměli sebemenší problém s technikama z tý najatý firmy. Teda byl malinko problém na ně splašit číslo, ale když se chce.. a pak řešit to přímo s ředitelem tý firmy a ne s někým na O2 lince.. to by byl porod.

Cituji dzivetka: Chodili jsme na prodejny, volali a všude nám to měnili,ale další výpisy nepřišli.

Asi bych je písemně vyzvala. Ono kolikrát to volání na linku je k ničemu, nic se tam nedozvíš, nikdo ti nepomůže atd.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené