Ahoj,
dnes jsem si vydražila telefon na Aukru. Asi hodinu po skončení aukce, kterou jsem právem vyhrála mi prodejce napsal, že z důvodu krádeže telefonu byl nucen aukci ukončit.
Zdá se mi to dost divné. Hlavně aukci neukončil, skončila sama, tak jak měla.
Nemáte někdo zkušenost jak v tomto případě postupovat? Jestli udělat negativ? Nebo prodejce nahlásit na Aukro?
Děkuji za rady.
Tak podle mě není důvod ho nahlašovat, já bych mu dala negativ. Předpokládám, že jsi ještě peníze neodeslala.
i když ho nahlásis tak on řekne svoji verzi a nic s tím neudělají, prostě kecá a někdo mu nabídl bokem více. Dej mu negativ, ale tase on ti ho dá taky no to je težko, aukro není moc spravedlivé.
je mi jasný, že nahlášením asi ničeho nedosáhnu a negativem si vysloužím negativ zpět...je to na houby. Nikdy se mi nic takovýho nestalo, tak jsem z toho taková rozpačitá, co s tím. A navíc jsem strašně naštvaná, protože jsem ten telefon fakt chtěla a měla jsem strašnou radost, že se mi ho podařilo vydražit.
To je jasný, nechce ho prodat za tu cenu Tohle je na aukru smutný, taky se mi to stalo, jediné co můžeš, dát negativ
Mě se stalo nedavno na Aukru něco podobného, vydražila jsem triko Roxy, ale slečna nebo paní vůbec nereagovala na pět mailů.. asi se jí to zdálo málo, na co cena vylezla.. potvora.. No kašlala jsem na to, stejně se to nedá vyřešit jinak než tím negativním komentářem..
Souhlasím s Milískem.
Taky se mi to stalo, jen jsem vydražila brýle. prodejce mi zase napsal, že do prodeje dal jinší brýle, než ty, které má doma a že je to i jinší značka... přišlo mi to docela trapné...
Zkus kontovat aukro, třeba ti poradí jak na něj ...
Podobnou zkušenost mám i já, s bundou, taky se mi ji podařilo vydražit za nízkou částku, ale prodávající nereagoval na maily, napsala jsem aukru, až poté se mi ozval prodávající, že se omlouvá, ale bundu nemůže zaslat, toť vše, víc se nevyjádřil.V tvém případě bych napsala Aukru, ať poradí co a jak....... S negativem bych ještě počkala, podle toho co aukro napíše.
Asi mu dát negativ, a pokud on by on tobě mínil neoprávněně kazit skóre taky negativem, tak řešit s aukrem, nejseš první ani poslední...
Napiš negativ a nahlaš ho na Aukro, že máš podezření, že se domlouvá s někým na cenách atd. mimo Aukro. Oni jsou na to dost přísní, nemají to rádi, takže se neboj a oni Ti pomohou. Já jsem zase řešila to, že mi poslal jeden prodávající falešný parfém a myslel si, že to nepoznám, sice jsme se trošku popotahovali, ale oni mu nakonec účet zrušili a chlapec má smůlu.
Aukro podléhá zákonu o dražbách a navíc Aukro má své vlastní směrnice, takže buď v klidu, napiš jim, přepošli jim veškerou Vaší korespondenci a oni si to s ním vyřídí. Není to dlouho, co mi přišel na email z Aukra informační buletin o tom, že pokud se bude někdo domlouvat na obchodech zboží, které je v aukci na jejich serveru, mám jim napsat. Je to ale trošku asi na delší dobu, ale určitě to za to stojí
Já bych s tím negativem přeci jenom počkala..., zkus první kontaktovat aukro. Mě třeba pomohli, když mi prodejce prodal fake parfemu...
Mám s Aukrem dost špatný zkušenosti. Vydražila jsem taky telefon, ale přišlo mi něco co ani neodpovídalo fotkám, navíc to nebyl originál, ale čínský výrobek. Prodejce už vůbec na dotazy neodpovídal, navíc si pak zrušil i profil.
Takže s Aukrem už radši nikdy nic.
kristiana
Ahoj, můžu se zeptat o jaký telefon šlo? Konkrétně ted jsem na jeden koukala a nechci dopadnout stejně.
meridian
ano sice mu účet zruší, ale on si obratem založí nový a třeba i na fiktivní jméno. Mám to vyzkoušené, ale né kvůli podvodům, ale řešila jsem jedém problém.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.