Udělala bych ji všude takovou ,,reklamu´´ že by od ní odcházely všechny zákaznice.. Internet je mocný a drby se šíří rychle
Cituji vourara: když jí zavolá včas.. většinou bývá napsané že bys měla objednávku 24 hod. předem zrušit ne? jako když je objenaná na 13:00 a zavolá jí 13:05 tak to asi moc včas není..
Jo to myslim. Ale já ted myslela naopak. Když se chce někdo s voucherem objednat a ta kadeřnice má plno a volno až v termín kdy už vouchr neplatí tak je to kadeřnice problém a měla by jí vzít i po splatnosti.
Cituji sexy_woman: Cituji HanLiu: Jestli ano, tak tvoje blbost, že neumíš chodit včas
cožee? to se snad může stát každému ne?
Já nevim, ale pokud jsem na zastávce včas, tak mi tramvaj neujede, stejně tak, jako neujede metro. Nanejvýš může mít tramvaj zpoždění, ale já když někam chodím, tak si vždy pro tento případ nechávám rezervu.
Samozřejmě znávám, že opravdu nesnáším lidi, co chodí pozdě. Proto ta reakce.
Cituji HanLiu: Já nevim, ale pokud jsem na zastávce včas, tak mi tramvaj neujede, stejně tak, jako neujede metro. Nanejvýš může mít tramvaj zpoždění, ale já když někam chodím, tak si vždy pro tento případ nechávám rezervu.
To ano, ale bohužel se občas stane nějaká nehoda a tramvaje v té trase třeba opravdu dlouho nejezdí..Nebo dojde k nějaké poruše a člověk trčí opravdu dlouho v tramvaji a nemůže z ní vystoupit apod..a tak přijde o časovou rezervu. Samozřejmě se to nestává často a nejspíš to není ani případ zakladatelky, ale stát se to opravdu může a v takovém případě za to člověk opravdu nemůže a lidé by měli mít trochu pochopení.
Jinak taky bych pochopila, kdyby kadeřnice kvůli zpoždění neprovedla všechny úkony, které má a nestihla vše, ale že by rovnou nechala kupon propadnout, to mi přijde moc. Vždyť často jsou ty objednací časy u kadeřnic pouze orientační, jelikož nikdy přesně na minutu neví, jak dlouho se tam předchozí zákaznice zdrží (taky může přijít pozdě...mít příliš dlouhé, husté vlasy k barvení apod..) a já tak občas chvíli čekám, jelikož se kadeřnice stále věnuje předchozí zákaznici.
Ne nadarmo se říká akademická čtvrthodinka... čili jednoduše řečeno, zpoždění (a je ke všemu omluvené) o 15 minut je přesně v mezích tolerance a nemá být bráno ani jako zpoždění.
Paní kadeřnici bych udělala co největší reklamu a vyžádala si vrácení peněz od slevového portálu.
P.s Dochvilnost mám ráda, ale z menšího zpoždění se svět nezboří a radši o pár minut později než dříve.
Cituji vourara: když jí zavolá včas.. většinou bývá napsané že bys měla objednávku 24 hod. předem zrušit ne? jako když je objenaná na 13:00 a zavolá jí 13:05 tak to asi moc včas není..
Já jsem nic rušit nechtěla. Psala jsem jí ještě před dohodnutou hodinou. Tedy před 14hod., že se omlouvám a mám zpoždění. Ne, že chci rušit.
Já paradoxně zpoždění také nemám ráda a většinou jsem spíš dřív než na čas. Kdo mívá většinou zpoždění jsou právě kadeřnice. Nejednou jsem, byť objednaná na čas, seděla a čekala i déle než 15 minut než dodělá někoho přede mnou. A jednou se člověk zpozdí a má to... Prostě se nemůžu zbavit pocitu, že se to kadeřnici hodilo do krámu, když ani nemohla stihnout to na co jsem byla objednaná. Ach jo.
Jinak slevový portál už nekomunikuje. Tak nevím zda si to mám vyložit, jako, že odstoupení přijal a posílá peníze nebo na to kašlou. Spíš to vidím na to druhé. Dnes budu ještě posílat odstoupení písemně poštou, protože zatím ho mají pouze emailem.
S takovým jednáním buď ráda, že Ti nedělala nic s vlasama - nakonec bys třeba ještě litovala výsledku. Ovšem propadlý kupon kvůli 15ti minutám je věc jiná!
Ona je věc jiná kdyby jí nenapsala, že příjde déle kvůli spoji MHD. Když si se ohlásila včas tak by měla počkat nebo přeložit na jiný termín!
A za hodinu to stihnout nemohla, mě kadeřnice jen stříhá a myje hlavu a trvá jí to přes hodinu. A to mi dělá jen konečky.
Kdyby to nikdo nechtěl řešit obrátila bych se na policii. Přece jenom 1000 není malá částka, kterou můžeš jen tak vyhodit z okna.
A jak si dopadla?
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.