Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte někdo již podobnou zkušenost a jak jste ji řešily? Objednala jsem si na slevovém portálu služby kadeřnice (za 1000,-Kč). Ovšem co čert nechtěl, tak mi ujelo metro, tramvaj...a tak jsem nabírala zpoždění. Paní kadeřnici jsem s omluvou předem napsala sms, že mám zpoždění 5-10minut. Dostala jsem se i s během ovšem na 15min. Kadeřnictví zamčené, tak volám a paní kadeřnice mi s arogantním smíchem sdělila, že mám smůlu a kupon propadá....číslo kuponu si nechala nadiktovat již při objednávce... Asi jsem o 1000Kč lehčí, že?
Riziko voucherů, po pár blbých zkušenostech kupuju už jen k ověřeným službám kam stejně chodím Ony ty vouchery nejsou nikdy pro toho podnikatele výhodné a tak se ta ztráta většinou nabere na těch nevyužitých. Být tebou tak se zkusím obrátit na ten slevový portál, s babou asi nic nenaděláš, té se to akorát hodí do kapsy. Dvakrát jsem tohle řešila u jednoho středně velkého portálu, dvě restaurace co týden po vydání důvodů zavřely a měly naplánovanou půlroční rekonstrukci a v pohodě, peníze mi vrátili a s nimi si to vyřídili. Je to trochu jiná situace, ale asi jediná cesta.
No mě už i překvapilo to, že jsem jí psala, že jsem k ní objednána na 14hod., ale mám zpozdění a ona mi napsala, ale že musí v 15 hodin odejít a to jsem byla objednána na Ombré a stříhání s dlouhými vlasy! To přece nemohla stihnout za hodinu i kdybych přišla včas. Nebo jo? Vím houby, jak se rychlé je ombré, ale i barva mi trvá u kadeřnice hodinu a půl a déle...
Tedy, také zírám! Určitě bych se zkusila bránit co to dá, slušně jsi se omluvila dopředu, hold se to stane, jsme jenom lidi, ale jednání salonu je nechutný, chápu je to čas té kadeřnice, ale za ten dostala sakra zaplaceno, za 15 min 1000,- slušný výdělek
Podle mě se jí to celkově nehodilo do krámu, za hodinu stihnout to co jsi psala se podle mě nedá! Podívej se jestli je nějaká zmínka o tomto ve smlouvě, nebo nevím zda něco takového u voucherů existuje ( nikdy jsem nic přes slevový portál nekoupila a ani to tedy nemám v úmyslu, když tak čtu některé zkušennosti ) a zkusila bych se za ní případně osobně stavit a zkusit se domluvit na jiném termínu, když už nic, tak tam jistě bude mít zákaznice, které aspoň uslyší co je paní zač!
méně než
10 příspěvků
Kontaktuj slevový server, kde jsi voucher zakoupila (třeba slevomat by ti za tohle chování vrátil peníze v podobě kreditů a s madam by si to vyřešili sami)
Na slevový portál jsem napsala, že odstupuji od Smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě a toto napsala...
Dobrý den, vrácení peněz požadujete z důvodů, že jste si to rozmyslela, nebo jste se na vybranou službu nedostavila v řádném čase?
Děkuji za odpověď dle Vámi uvedeného zákoníku.
Cože? no to je něco na moje nervy ..Jak si to vůbec může dovolit? Navíc to není služba , která by byla nějak časově nastavená (např. sauna je na 1 hodinu apod.), ale výdělek se rovná dílu - výsledku účesu :-/ Každopádně radím nikdy se o voucheru nezmiňovat! Já byla taky jednou přes voucher u kadeřnice a totálně mě odbyla, protože věděla, že už je to zaplacené. Prostě na konci u placení vytáhnout voucher a hotovo. Takhle to už dělám vždy, když se to dá. Snad ti to ještě dobře dopadne, můžeš jí pohrozit žalobou, protože pokud nebylo v podmínkách jasně stanoveno, že voucher může v takovém případě propadnout, nemůže nic takového použít.
No a bylo v podmínkách kuponu, že pokud přijdeš pozdě, tak kupon propadá?
Jestli ano, tak tvoje blbost, že neumíš chodit včas.
Chápu i tu kadeřnici, že si ty podmínky takto stanoví, protože jinak je to mrhání jejím časem, když ji každý druhý chodí pozdě nebo se objedná a pak nepřijde atd. Její problém je, že nemyslí na to, že by se jí zákazník s kuponem mohl vrátit za plnou cenu, ale ten trh už je celkem zdeformovaný a tak se zákazníků vrací minimum a možná nebylo ani jejím úmyslem získat nové zákazníky... Taky jsem měla s kupony strašné zkušenosti, od té doby kupuju opravdu jen minimum a spíš věci, které už znám.
No to by som sa pozrela, aby dotyčná po mne zakričala že mám smolu. To kde sme? Skús kontaktovať ten server, kde si si vybavila tú zľavu.
Chování zmiňované kadeřnice není milé ani slušné, ale protože jsi nepřišla k objednané službě včas, nebudeš mít pravděpodobně šanci získat peníze zpět.
No uvidíme, jak se k tomu postaví. Zítra jdu za právníkem, ať mi to ještě zkonzultuje. Naštěstí jich mám půlku rodiny Jako kdybych fakt nepřišla. Nebo se předem neomluvila za zpoždění, tak chápu, ale takové arogantní chování fakt ne. Mohla klidně říct, že mě tedy neostříhá a uděláme jen barvu, pochopím a respektuji, ale nechat propadnou 1000Kč je fakt moc i na mě.
No poučení, že kupony a placení předem fakt ne. Kdybych šla normálně, tak platím až na konci a kadeřnice ráda počká. O tom není pochyb
Znám situaci, kdy kadeřnice prodávala vouchery a schválně říkala, ze už nemá místo, aby vouchery propadali
Cituji Žena v pokušení: ale protože jsi nepřišla k objednané službě včas, nebudeš mít pravděpodobně šanci získat peníze zpět.
Nechápu, proč by jí kadeřnice normálně nemohla nabídnout jiný termín? Čas tam na to snad být musí když zakladatelka píše, že ještě může odstoupit v zákonné lhůtě 14 dnů... tak ať ji kadeřnice objedná třeba na příští týden a je to, ne?
(ikdyž vlastně je otázka, jestli si od znepřátelené kadeřnice - usuzuju z komunikace - nechat dobrovolně sáhnout do vlasů)
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.