Dobrý den
Objednala jsem si na ebay kryt. Měl mít kamínky různých barev se vzorem, moc nevím, jak to popsat, ale to není až tak podstatné. Dneska mi přišel balíček, ale kryt přišel úplně jiný. Nepřišel mi ani kryt, ale pouze bumper. To je jen taková ochrana okrajů, což mi je na nic a hlavně jsem chtěla ten s kamínky. Nevím ani, jestli je to na iPod Touch nebo na iPhone, je to tak divně tlusté. Zatím jsem to nerozbalila. Objednávám přes Czechebay, psala už jsem jim mail. Vždycky jsem byla s jejich službami moc spokojená, tak věřím, že to vyřeší, ale spíš se chci zeptat, na co mám právo. Kryt stál asi 3dolary, takže vrácení je blbost. Te kamínkový bych moc chtěla. Pošle prodejce ten kryt a tenhle si mám nechat, mám ho vrátit zpátky, nebo mi ho nechá a vrátí peníze s tím, že si ho objednám znovu? To bych ale zase musela platit té agentuře 50Kč za zprostředkování, což se mi nechce, stálo by to stejně jako kryt.
Máte zkušenost?
Omlouvám se za zdlouhavý příspěvek
Děkuji
Reaguji na Jeptiška666:
Napiš prodejci ať ti pošle nový, že se předmět neshoduje s tím co jsi zakoupila a pohroz mu, že mu uděláš negativní komentář, na to dost slyší. Pokud je to nepřesvědčí, můžeš na eBay zahájit spor.
Reaguji na Jeptiška666:
Aha, ty to máš přes nějakou agenturu, tak to řeš asi přes ně, pokud jsi to zboží nekupovala vyloženě ty.
A promiň, ale nedá mi to - to se ti při ceně zboží 3 dolary (cca 60 kč) vyplatí dávat agentuře 50 kč?
Reaguji na Zouzel: Objednávám vždy ve větším, aby se tam ta padesátikoruna "ztratila" To ne, abych objednávala každou věc s tím, že jim dám 50,- Objednám to po třech a jednou za větší dobu. Právě proto, že oni to za mě budou řešit a já se nemusím nervovat, jak píšu do HongKongu a hádám se tam s někým. Jde mi spíš o to, na co mám právo a jestli si mám tohle nechat nebo to poslat zpět Jestli má někdo zkušenost, jak to probíhá
Ale díky
Cituji Zouzel: pohroz mu, že mu uděláš negativní komentář,
Tak na tohle bych si dávala pozor, v podmínkách ebay je to zakázané, jednou jsem to zkusila, prodejce mě nahlásil a ebay mi zablokovalo účet.
Cituji Jeptiška666: Jde mi spíš o to, na co mám právo a jestli si mám tohle nechat nebo to poslat zpět Jestli má někdo zkušenost, jak to probíhá
To záleží na konkrétním prodejci, někdo ti to nechá a pošle nové zboží, někdo vrátí peníze a nebo chce zboží poslat zpět. Ale nevím, jak to probíhá přes Czechebay. Řekla bych, že se spojí s prodejcem a dají ti vědět.
Už jsem si právě hledala něco na netu, pár lidí psalo, že si tu věc mohli nechat, pár zase, že to vraceli. Ale když ten kryt spát v přepočtu 56,- Kč tak mi přijde jako blbost posílat to až do Hong Kongu
Cituji whisper: Tak na tohle bych si dávala pozor, v podmínkách ebay je to zakázané, jednou jsem to zkusila, prodejce mě nahlásil a ebay mi zablokovalo účet.
Aha, tak já osobní zkušenost nemám, nikdy jsem naštěxtí problém neměla, ale vím že to někdo takhle psal, že to udělal a prodejce mu vyhověl...
Cituji Zouzel: Napiš prodejci ať ti pošle nový, že se předmět neshoduje s tím co jsi zakoupila a pohroz mu, že mu uděláš negativní komentář, na to dost slyší.
Proč hned prodejci vyhrožovat? Chybka se vloudí. Já se tedy snažím nějaké neshody nejprve řešit po dobrém a vždy jsem se s prodejcem rozumně domluvila.
Reaguji na Jeptiška666:
Je dost těžké ti tady napsat jednotný postup. Některý prodejce vyžaduje zaslání předmětu zpět, někomu stačí, když mu pošleš fotku, že jsi opravdu dostala něco, co sis neobjednala a on ti pošle správný předmět. Pokud jde o tři dolary, tak si myslím, že stačí prodejce kontaktovat s fotkou toho, co ti přišlo + odkaz na kryt, který sis objednala a pošle ti nový. Bohužel ale přes tyhle zprostředkovatele nenakupuji, tak nevím, zda tam nebude postup nějakým způsobem odlišný.
Cituji mishka999: Proč hned prodejci vyhrožovat? Chybka se vloudí. Já se tedy snažím nějaké neshody nejprve řešit po dobrém a vždy jsem se s prodejcem rozumně domluvila.
Tak vyhrožovat jsem myslela obrazně, prostě napsat že přišlo něco jiného a pokud to nenapraví tak ho informovat (tohle už ti zní líp?) že mu udělíš negativ (a poprávu)
Reaguji na Zouzel:
Nezní. Ono je jedno, jak moc mile to formuluješ, pořád je to ve své podstatě výhrůžka. Z mých zkušeností jen říkám, že to není potřeba a to už jsem pár menších problémů řešila. I jako prodejci by mi nebylo příjemné, kdyby mi toto někdo zdůraznil ještě předtím než by mi vůbec dal šanci vyřešit problém.
Já zase jednu zásilku koupenou z eBay ještě nedostala vůbec.
Je to už 6týdnů. Posláno to bylo obyčejně. Takže se to asi dohledat nedá, co.
Reaguji na kiwika: Napiš mu zprávu, že ti to nedošlo a oni ti odepíšou, jestli to chceš poslat znovu, nebo vrátit peníze... Řešila sem to teď u třech věcí a u všech OK
Reaguji na kiwika: Ono je to tam nějak, že do 40 dnů to s tebou ještě ebay řeší, tak to už jsi asi propásla
Reaguji na Antoanet: Mám to přes agenturu, takže už mu psali za mě. Jde mi jen o to, jestli to třeba budu muset vrátit a tak jestli jsi nic nevracela, tak to je v pohodě, díky
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.