Dobrý den,
chci se zeptat, zda má někdo zkušenost jako já.
Prodala jsem tady na internetu úpně nové boty za 730,- Kč. Paní boty chtěla poslat na dobírku. Já ještě nikdy na dobírku neposílala, ale souhlasila jsem, zajísté každý nepreferuje posílání peněz předem, což se dá pochopit. Boty v pořádku došly a já zaplatila dalších 120,-Kč za poštovné-dobírku. I když byl menší problém, a paní mi psala, že jí boty ještě nedošly, zadáním čísla balíku na službu Track&Trace jsem zjistila, že byl balík uložen na poště, kam jsem jej zaslala. Další den mi paní psala, že už boty vyzvedla a zaplatila. Tak jsem jen čekala na šek od pošty. Už je tomu tři týdny a stále nic nepřišlo. Hledala jsem můj podací lístek, abych se na poštu šla zeptat, ale nemůžu ho nikde najít(( Proto jsem psala paní a ta mi slíbila, že se zajde na poštu druhý den zeptat, kde je problém. Od té doby mi bohužel nenapsala ani paní a ani mých celkem 850,-Kč stále nemám. Takže jsem nejspíš přišla o peníze Může mi prosím někdo poradit? Jeslti mám nějakou šanci něco udělat?
Cituji werunka14: zadáním čísla balíku na službu Track&Trace jsem zjistila, že byl balík uložen na poště
Nezůstalo ti tam to podací číslo uložené?
Hele já to čtu znovu, jestli čekáš peníze na adresu ne na účet (převod trvá i pět pracovních dnů), tak se jdi s občankou nejdřív zeptat na poštu, zda ti tam neleží.
Jinak bez podacího lístku s tebou pošta asi nemůže řešit reklamaci, takže určitě pohledej, pak do 30dnů pošta má reklamaci vyřídit.
Kupující by mohla mít ústřižek složenky o zaplacení, popros zda by se s ním nezeptala na poště kde přebírala zásilku kam se zaplacené peníze odeslaly, nebo ať ti ho pošle mailem ofocený....no držím palce
Cituji werunka14: Už je tomu tři týdny a stále nic nepřišlo.
Ještě vydrž. Já vím, že je to dlouhá doba, ale jestli sis nechala peníze poslat na adresu (vložila jsi do balíku dobírkovou poukázku C), tak pošta (Vakus Vítkov) to musí celý předělat na poštovní poukázku B , což chvíli trvá. Taky se může někde vyskytnout nějaký problém (zrovna tvoje složenka se zasekne na cizí poště...)
Když Ti nepřijde ani příští týden, budeš muset podat reklamaci - což minimálně bez podacích znaků (pod.číslo, pod.pošta, datum podání) jaksi nepůjde
Jak píšeReaguji na Dirtyangel: - najeď si na Track&Trace, po kliknutí do okýnka se ti objeví tebou hledané zásilky od nejnovější.
Ahoj,
já také teď poslala jednu věc na dobírku, poštovné mě stálo více, než jsem započítala do ceny a byla jsem na poště hodinu, ptž jsem 2x vyplnila špatný lístek (nikdy jsem to neposílala), takže na dobírku už nikdy víc, teď také jen čekám, jestli mi to vůbec dojde nebo ne...
Určitě se zajdi podívat na poštu aspoň s tím číslem zásilky, co jsi té paní posílala...
Cituji pehot:
a kde že to mám hledat, ty moje hledané zásilky? Nemůžu to nikde najít...
Všem moc děkuju za rady, psala jsem už i email nějaké paní, jak jsem dostala typ v SZ od jedné z Vás a uvidím jak to dopadne. Musím najít hlavně to podací číslo. Napíšu jak se to podařilo vyřešit.
Já na dobírku posílala 1x a už nikdy nebudu!Dělala jsem to poprvé,paní na poště mi pomáhala vyplnit ten lístek,zboží se odeslalo a peníze nikde.Pak mi pán(kupující) volala,že děkuje za dárek,že po něm poštačka peníze nechtěla!Naštěstí byl solidní a peníze poslal na účet...
Cituji werunka14: Další den mi paní psala, že už boty vyzvedla a zaplatila
Pokud je zásilka poslaná na dobírku vyzvednutá,tak musí být zaplacená,bez zaplacení pošta dobírku adresátovi nedá takže chyba bude někde na poště,vyplnila jsi správně svou adresu?
Cituji werunka14: a kde že to mám hledat, ty moje hledané zásilky? Nemůžu to nikde najít
http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zas ilky.php
Cituji BarbieBlonde: Pak mi pán(kupující) volala,že děkuje za dárek,že po něm poštačka peníze nechtěla!Naštěstí byl solidní a peníze poslal na účet...
Tak to je mazec !
Taky mohl vytáhnout někdo poštovní poukázku z tvojí schránky. Posílám jenom na dobírku a když si lidi vyzvednou balík tak mám pošt. pouk. na peníze do dvou dnů ve schránce. Jinak být tebou, zajdu na poštu s číslem zásilky (když nemáš podací lístek) a poptám se, zda-li mi doručovali poukázku. U nás se kdysi stalo, že si některé poukázky na prachy ulila pošťačka
Posílala jsem pravidelně zboží na dobírku a peníze jsem měla na účtu za 3-20 dnů, podle toho kdy si dotyčný zboží vyzvedl.
Takže pokud si paní už zboží vyzvedla, měla bys dostat peníze.
Takže holky...peníze mám doma!
Když už jsem chtěla jít na poštu a řešit to, tak mi přišel po dlouhé době email od té paní, co si boty kupovala, o které jsem si myslela že už se ani neozve a napsala mi, že se moc omlouvá, ale že to asi pošta musela splést, že se jí peníze zpět vrátily. Další den to prý šla okamžitě řešit a ještě mi napsala, že za dlouhé čekání místo 830,- pošle 1000,- a druhý den jsem je měla doma'! Kéž by bylo víc takových hodných lidí Už jsem se vážně šíleně bála, ale na dobírku?? Už nikdy! Česká pošta v tom má vyloženě ******. Děkuji všem za rady, jste hodné)
No já si myslím že česká pošta to nespletla, ale spíš ty při vyplňování složenky. Místo svojí adresy pro doručení peněz si určo napsala adresu kupujícího a proto se peníze poslali zpět kupující. I já sem to jednou takhle popletla a místo dobírky mě šla dobírka kupujícímu ale taky to byl solidní člověk který mi je poslal znova
Cituji peta75: Místo svojí adresy pro doručení peněz si určo napsala adresu kupujícího a proto se peníze poslali zpět kupující
Přesně tak jsem to jednou udělala já, ale naštěstí máme hodnou pošťačku, která mě zná a upozornila mě na to...Já naštěstí s dobírkou jinak problémy nikdy neměla...a nevadí mi na ni posílat, pokud k tomu ten dotyčný má důvod...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.