dobrý den ,chtěla bych se zeptat,pokud je v eshopu cena,která je sice hloupost(prodejce by prodělal) ale je tam,je cena závazná a musí prodejce za tuto cenu zboží prodat?
příklad: eshop s mobily- překlep místo 3500 tam budou mít jen 350 Kč.

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pokud vím, tak cena je sice závazná, ale toto pravidlo neplatí v případě zjevných chyb, mezi něž zřejmě tato spadá. Nicméně, nejsem si jistá na 100 %.

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já myslím, že určitě ručí za ceny uvedené ve svém eshopu - vlastně tím, že potvrdíš objednávku, tak ta objednávka je i dokladem o koupi. Akorát si myslím, že to neprojde, protože když na tu chybu přijdou (jako že asi přijdou), tak se můžou vymluvit, že zboží již není skladem nebo že objednávku nemůžou vykrýt.
Pošlou email o stronování objednávky a je to . Takže bych moc nedoufala, že to vyjde..

Reaguji na Mia_Sofia:
tak já to i přežiju ,kdyby to nevyšlo,jen jsem to chtěla zkusit,no nekup to šaty za 0kč

Cena určitě závazná není, není vymahatelná, když je to zjevná chyba a ani tak ne. Prostě ti zavolají a řeknou hele za tuhle cenu to nedodáme sorry, nová cena je xx a ber nebo nech bejt. S cenou musejí vždy souhlasit obě strany obchodní transakce.

Cituji kristynkak: tak já to i přežiju ,kdyby to nevyšlo,jen jsem to chtěla zkusit,no nekup to šaty za 0kč

Hlavně si to nech poslat na dobírku

Reaguji na standysman:
na druhou stranu si vzpomínám na aféru s O2 jak měli chybnou cenu u Nokia express music a museli to za tu cenu dát

Reaguji na kristynkak:
Občas se to stane, ono když si něco objednáš za tu cenu, zaplatíš předem a v případě, že nechtějí dodat to dáš k soudu, tak pak záleží na soudci, ale ten většinou řekne, že se jednalo o očividnou lidskou chybu a máš smůlu. Velké společnosti většinou uznají chybu a těch pár kusů co si někdo už objednal prostě dodají za tu malou cenu, aby si jakoby nekazili jméno a ukázali, že na to maj. Alzasoft, taky jednou měl na stránkách nějakej mobil za 99 nebo tak nějak a než si toho všimli, tak si ho pár lidí objednalo s platbou kartou a doručení poštou. Tak těch pár kusů taky dodali, ale hnedka tu cenu opravili a lidem co to neměli zaplaceno předem se na to taky vykašlali. A moc lidí co platí předem není, takže ztráta pro ně nebyla nijak závratná.

Reaguji na standysman:
jasný ježiš soudit se kvůli tomu nehodlám,ale tak víš co ,českej člověk,proč bych to nezkusila
a platbu předem no,tu asi neprovedu,nulová částka jaksi nejde uhradit
ale klidně se s nima dohodnu na ceně za doporučenou poštu (37kč)D

arrow
profile_image
kimiček
od 23. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já takhle jednou v Naoko objednala sadu nožů asi za 30kč(normál 3000kč) a poslali mi omluvný email že došlo k chybě a že mi to za tu cenu neprodají a jako omluvu slevu...

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji kimiček: Já takhle jednou v Naoko objednala sadu nožů asi za 30kč(normál 3000kč) a poslali mi omluvný email že došlo k chybě a že mi to za tu cenu neprodají a jako omluvu slevu...

ale správně bys měla dostat nože

Cena by závazná měla být,internetový obchod si za to ručí.Kdyby se člověk soudil,vyhraje to.
Většinou ale pokud se něco takového stane a obchod na to přijde včas,tak se omluví a normální lidi to pochopí,jsme jen lidi,ne roboti a člověk prostě chybuje-jelikož ten net obsluhují lidé

To je stejné jako když na etiketě v obchodě budeš mít např.cenu 50.-kč a vyjede z pokladny cena 500,-tak by Ti ji prodavačka měla dát za těch 50,-Kč,kdyby přišla kontrola a cena by se lišila a prodavačka chtěla tu vyšší,tak má problém.

arrow
profile_image
Kamilka Machova
od 21. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na kristynkak:
Řekla bych, že prodejce na tuto chybu přijde a výrobek za tu cenu rozhodně prodávat nebude Pokud ano, dej sem odkaz

arrow
profile_image
Icebell
od 23. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji SOLU: Kdyby se člověk soudil,vyhraje to.

Já znám případ, kdy se to dostalo k soudu, a vyhrál to eshop. Takže bych to s takovou jistotou netvrdila.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Icebell: Já znám případ, kdy se to dostalo k soudu, a vyhrál to eshop. Takže bych to s takovou jistotou netvrdila.

Tak to já zase opak.A nevim,je to asi rok,co u nás byla kontrola a bylo to peklo,No někdy za chyby člověk platí.Bylo nám toto vše jasně a stručně řečeno.Tak nevim,jak je to teda teď..

arrow
profile_image
Icebell
od 23. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na SOLU:
Tak vidíš, kdo se v tom má vyznat Asi fakt záleží na soudci, jak už psala standysman.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené