tak přihodím také svou zkušenost...
Téhle práce je všude plno i v dobách takzvaných krizí, zkrátka proto, že se tu šíleně točí lidi - zkrátka, neni to pro každého.
Dělala jsem v jednom menším call centru, vydržela jsem to cca 7 pracovních dní, než mi ruply nervy a vzdala jsem to. Sama vím, jak reaguji na podobné lidi, kteří mi volají, a najednou jsem byla jednou z nich. No, nešlo mi to, ani trochu.
Jako hlavní problém bych viděla to, že prostě neumím dělat že jsem nadšená z něčeho, o čem vím, že to je na nic - nějaké žiletky, zápisy do katalogů stránek, tarify od operátorů - vše docela nevýhodné a k ničemu...
Jak říkám, není to pro každého, ale pokud u toho někdo vydrží a jde mu to, může si pěkně vydělat. Mám známého, který to od operátora dotáhl na šéfa pobočky sítě jednoho ze známých call center, a rozhodně si nestěžuje...
Přesně tak, není to pro každého. Lidé si dávají velký pozor a na každý hovor z call centra se dívají s nedůvěrou. Příští týden nastupuju do Mediaservisu, tak mě to teprve čeká. Zatím jsem po telefonu pouze vymáhala peníze, což se dalo, protože jsem nic nenabízela, ale urgovala neobdržené peníze, takže jsem mohla být trochu arogantní a přísná, nevím, jak mi půjde vnucování produktů. Já sama jsem taková, že operátorům nedávám šanci a telefony jim pokládám, takže se asi mám na co těšit... Jinak je to celkově ***** práce. Proto stále nabíraj, protože taková práce se nedá dělat dlouhou dobu, max pár měsíců. Asi hodně záleží i na volaném produktu. Myslím, že nejlepší je asi nějaký objednávkový katalog, kdy se jen přijímají objednávky... no mám z toho vítr, nemám povahu někomu něco nevýhodného vnucovat.
Ahoj. Chci se vás zeptat, jestli někdo nevíte, jak je to s odstoupením od smlouvy a ukončením prac.poměru? Mám příští týden nastoupit na HPP do Amaxu a trochu se bojím, že to možná nebudu psychicky zvládat.Nevíte, jestli to nemají ve smlouvě nějak ošetřené, aby jim lidi jen tak neodcházeli? Jestli za to nejsou nějaké sankce nebo jestli mají klasicky 3 měsíce zkušební dobu? Díky za všechny odpovědi.
Jako v každém zaměstnání můžeš během zkušební doby KDYKOLIV podat výpověď a odejít klidně i po týdnu. To platí samozřejmě i naopak. Když uvidí, že se jim tam moc nehodíš, můžou tě kdykoliv během této doby vyhodit. Neboj se, myslím, že jsou tam na to zvyklí, že jim lidi často prchají, takže to pro ně nebude žádná novinka, kdybys to případně po pár dnech vzdala.
Reaguji na Michaelah: A ty jdeš do Mediaservisu na aktivní? Já pracuji v Praze v Sendu pasiv, takže jsme konkurenti
Při studiu na VŠ jsem pracovala jako operátorka několik let. Dělala jsem aktivní i pasivní telemarketing a byl to dobrý odrazový můstek. Přece jen v životopise vypadá typ práce, kde se člověk naučí rychle reagovat a perfektně komunikovat líp, než doplňování konzerv v Tescu
Maximálně mi vycházeli vstříc, co se týče pracovní doby atd. Vzpomínám na to fakt moc ráda.
Taky ale záleží, jaké to je callcentrum......ne všechny mají dobrou pověst atd. Já osobně pracovala třeba i pro Telefonicu O2 (v tu dobu ještě Český Telecom) - sice žádný šlágr, ale lepší než nějaký no name centra, co nutí půjčky rodinnám ve finanční tísni.
Každopádně dělat to na stálo bych fakt asi nemohla, houklo by mi
Hezký den,
jsem ráda, že jsem našla Vaši diskusi. Snad včas.
Dnes jsem odeslala životopis se zájmem o práci v call centru Telefonica O2. Jednalo by se o aktivní formu - telemarketing. Slibují fixní mzdu (personální agentura uvádí 92 Kč/hod) a provize. Věřily byste tomu? Jak se na to díváte? Máte někdo zkušenosti konkrétně s O2? Jít do toho nebo ne?
Reaguji na Lenik1983: TO2 je dobrá volba pokud pracuješ přímo v jejich interním KS a ne v externím call centru, které pro ně zajišťuje služby.Jinak plat je závislý (na aktivu) především na prodeji a pak i na kvalitě hovoru (jednou týdně sedánek s team leaderem).Za špatné hovory máš strhávanou část z provizí.
Přečti si dobře smlouvu, pokud se jedná o externí call centrum, znám několik, které poskytují servis pro TO2 a ve smlouvě máš povinnost vydržet u nich určitý počet měsíců a v případě, že podmínku nedodržíš, jim musíš nahradit náklady na mzdu v době školení.
Reaguji na Lauritta:
Moc děkuji za odpověď. Asi by bylo jednodušší, kdybych sem vložila odkaz na inzerát, ale odkazy se sem vkládat nesmějí. Je to inzerát personální agentury, píše se tam, že je to pro klienta Telefonicu do nově otevíraných call center.
Reaguji na Lenik1983: Osobně si myslím, že to bude externí call centrum, podívej se na web na lokalitu.U TO2 je jednodušší aktiv (pokud ti to samozřejmě půjde), pasiv je horší, systém (Claudie) není zrovna jednoduchý a běžně se školí kolem dvou měsíců (na pasivu=lince) plus samozřejmě školení produktů a prodejních dovedností.
Samotná Telefónica je dobrý zaměstnavatel, bohužel ty externí call centra za moc nestojí.A i platově se to nedá srovnávat.
Reaguji na Lauritta:
Vidím to tak, že jestli se mi ozvou, zeptám se rovnou, zda jde o práci ve externím call centru, které pro O2 jen dělá nebo přímo v O2.
Reaguji na Lauritta:
Obchodní zástupce na sluchátku - Šance nejen pro absolventy
Pro našeho klienta Telefónica se sídlem v Ústí nad Labem hledáme vhodné kandidáty na výše uvedenou pracovní pozici.
Máte zkušenosti jako obchodní zástupce a nebaví Vás pracovat pouze za provize?
Chcete mít stálou fixní mzdu, která Vám bude pravidelně odcházet na Váš účet?
A co víc! Zdvojnásobte ji zaručenou provizí !!
A nebo NEMÁTE vůbec žádné zkušenosti a chcete nastartovat svoji úspěšnou kariéru?
HLEDÁME PRÁVĚ VÁS
Pracovní činnost :
• Nabízení produktů stávajícím zákazníkům společnosti Telefónica
• Práce s firemními softwary
• Administrativní činnost související s chodem call centra
• Provoz call Centra PO-PÁ 8:00 – 20:00 – směny plánované předem
(denní směna 7,5 hod., týdenní úvazek 37,5 hod.)
Nabízíme :
• Smlouvu na hlavní pracovní poměr
• Každý měsíc jistou fixní mzdu a k tomu další nadstandartní ohodnocení
• Pracovní dobu pouze v pracovní dny - máte volné víkendy i svátky
• Práci v příjemném a moderním prostředí
• Jistotu dlouhodobého zaměstnání
NEMUSÍTE SE BÁT, ŽE V OBDOBÍ FINANČNÍ KRIZE, BYSTE NEMĚLI ZAMĚSTNÁNÍ A STÁLÝ PŘÍJEM !
Požadujeme :
• SŠ vzdělání (i bez maturity)
• Obchodního ducha s citem pro zákazníka
• Dobrá znalost práce na PC (Windows, MS Office, Internet)
• Komunikační a argumentační dovednosti, kultivované vyjadřování, příjemný hlasový projev – BEZ VAD ŘEČI
• Zkušenosti na podobné pozici jsou vítány
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.