Nevíte někdo, kde v Brně sehnat brigádu ten pasivní telemarketing? Na aktivní si netroufám.
dělala jsem pasiv 2 roky a už bych to fakt dělat nechtěla... lidi jsou neuvěřitelně zlí - bylo to klientské centrum, takže samosebou volali ti, co měli nějaký problém, o to to bylo horší - plus podpora prodejců, všechno dokupy... brr
Je velký problém, když mám špatnou výslovnost "r"? Někde píšou přímo bez logopedických vad, ale u mediaservisu nic takového nemají.
Cituji chro: když mám špatnou výslovnost "r"?
určitě je to problém,vada řeči v call centru vadí
Kdysi dávno při VŠ jsem dělala pasiv v callcentru jedné banky, nebyl to telemarketing, ale normální klientské centrum. Princip je však asi ve všech callcentrech stejný. Živit bych se tím určitě nechtěla, ale jako brigáda to bylo dobrý. Většina klientů byla o.k., ale občas se nějaký extrém našel, to pak většinou stálo za to.
Cituji chro: Je velký problém, když mám špatnou výslovnost "r"? Někde píšou přímo bez logopedických vad, ale u mediaservisu nic takového nemají.
Netuším, jak to má mediaservis, ale v té bance, kde jsem dělala, nás na pohovor zvali telefonicky a myslím, že to bylo proto, aby hned ze začátku vyloučili někoho s vadou řeči. Součástí přijímacího pohovoru pak byl i cvičný telefonát, kde zkoumali, jak v tom telefonu zníš...
Ahojte, tiež by som chcela na leto nejakú brigádu v call-centre. Teda odporúčate Mediaservis? Čo hovoríte na Atento? A ešte by som sa chcela spýtať, je tam nejak zhora obmedzený počet odpracovaných hodín? Či už na DPP alebo DPČ? Ďakujem
Ahoj, kamarád, který pracoval v call centru mi říkal, že když uzavřel po telefonu smlouvu, tak dostal nějaký peněžitý bonus k platu.. Ale když mu pár zákazníku během měsíce od smlouvy odstoupilo, tak mu došla složenka a on musel ty bonusy vrátit zpět..
Tak se chci zeptat co je na tom pravdy a jestli jsou takové podmínky i v Mediaservisu..? díky
V Mediaservisu jsem o žádným vracení bonusů neslyšela, myslím že to tam tak nefunguje. Při přihlášení na počítač a spuštění programu přes který se volá se můžeš podívat na nějaké informace o sobě - třeba počet odvolaných hodin, počet zrušených smluv atd.
Osobně jsem lidem několik měsíců vnucovala kreditní kartu Citibank a prezentovalo se to jako sleva na paušály od 02 Volala jsem lidem a pokud měli zájem, domluvila jsem jim schůzku s kurýrem, který došel k nim domu a podepsali smlouvu. Pokud někdo smlouvu nepodepsal, nebyl doma nebo zavolal na infolinku a schůzku zrušil, tak se nám za to počítal -1 bod. No a v tom svým profilu člověk viděl kolik je v mínusu - vždycky jsme si dělali srandu jako že ty máš -7, já jen -5, heč No každej kdo byl v mínusu, tak nedostal žádný prémie (a tudíž ani neměl co vracet). Mimochodem nikdy jsem tam nepotkala člověka, co by měl třeba +5, všichni byli v mínusu, včetně mě a to jsem za každou směnu domluvila několik schůzek. Takže se nám s ostatníma zdálo že to počítaji nějak divně, aby ty bonusy mělo minimum lidí, ale nevim...
a co Europe Calling, alias ALVA communication ? konkrétně v Praze v Modřanech? Máte někdo zkušenosti? dneska jsem tam byla a vypadalo to OK...
ano zkusila sem si to a děs...pokud jsi ale ukecaná vtíravá povaha tak ti to asi půjde...já nevěděla prostě co říct, když to z 98% zvedne 90 letý důchodce, který by to i odkýval, ale co pak to svědomí....
Tak na Europe Calling jsem slyšela jen samé nadávky. Nemůžu ale soudit, sama jsem tam nebyla. Zato jsem ale byla v Atentu a za mě ne. Bylo poměrně těžké vyjít s vedením, peníze taky nic moc.Začínala jsem tam na pasivce (projekt pro O2), a můžu říct, že tolik lidí mi za celý život nikdy nenadalo, jako během těch pár týdnů tam. Pak jsem šla na aktivní, (což původně nemělo být, ale při náboru jaksi zapomněli zmínit, že po pár týdench budeme všichni přeškoleni) no a to přesvědčování lidí mi moc nešlo.
Teď, protože jsem jsem ztratila dobrou brigádu a podobnou jsem dlouhodobě nemohla najít, musela jsem vzít opět práci v callcentru, tentokrát v Business Media. Měla jsem teprve školení a jen trochu jsem zkoušela volat a můžu říct, že ty vzpomínky na Atento jsou nejspíš tak silné, že jsem volala i ve spánku Doufám, že to tam chvilku vydržím... Mám trochu bobky
V europe calling jsem byla loni... Dvě návštěvy ( a z toho jen jednu jsem opravdu volala). Vydržela jsem to dvě hodiny a pak už jsem prostě nemohla, musela jsem se vymluvit a jít domů, protože to byl děs. Samý nepříjemný lidi a vidina peněz žádná, protože (alespoň tehdy to tak bylo) platí za smlouvu a ne za hodinu.... Takže já se svou nevnucující se povahou bych tam seděla naprosto zadarmo....
Cituji Michelle_xxx: Ahojky, nemá někdo z Vás zkušenost v call centru Istima? Děkuji moc, Míša
Ahoj, jo mám zkušenost slibujou 60kč na hodinu a ve skutečnosti je to cca 40kč na hodinu počítá se jen aktivní volání. Navíc za den nemáš smlouvy,tak děsná buzerace. Snad za výhody by se dalo brát to,že je přestávka každé dvě hodiny 15 minut(samožřejmě ti ji ale nikdo neproplatí),no a soutěže o blbinky(ehm lizátka a tak podobně) prostě úžasná "motivace"
Mno já se přidávám s MIAgency z Brna a s Amaxem. MIAgency je to samý co Istima, jen se jinak jmenoujou A Amax....vstupní školení 1000, kterou vám strhneme z prvního platu. Podotýkám, školení za 1000 si představuju jinak, než pět minut u systému a jeden okopírovaný papír. Nastupovala jsem tam s kamarádkou a tu po polovině první směny vyhodili, protože neměla ještě objednávku. Takže zhruba tolik. Call centra nebrat, sama sem byla asi ve 4 a už jsem z toho tak mimo, že jen sednu k telefonu a je mi špatně.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.