Ahoj,
je tu někdo, kdo má zkušenost s výběrovým řízením v podobě assessment centra v O2? A napsal by mi prosím jak to probíhalo a jaké úkoly jste dostali, modelové situace. Jedná se o internship.
Předem moc děkuji.
Na jakou pozici se hlásíš?
Edit: A, už to vidím. Internship? Tě stejně strčí někam do callcentra.
Edit2: Tak, konečně mám čas to sepsat. Několika Assessmenty jsem si už prošla, nemám je ráda, protože si nemyslím, že je to dobré řešení, ale nepřišly mi nikdy nějak moc stresové nebo tak.
1. Trvá to vždycky několik hodin. Minimálně 4 a více, tak na to se připrav.
2. Bude vás tam několik, nebudeš sama. A to znamená i mluvení před ostatními a prosazování sebe sama mezi nimi. Radím ti být aktivní - ale ne moc, nech prostor i jiným.
3. Skládá se to vždy z prezentace přítomných (personálka, přímý nadřízený, málokdy vyšší), představení firmy, představení pozice na kterou se hlásíš, mzdy, benefitů (kecy, které stejně pak zjistíš, že se jen letmo dotkly pravdy), pak představení účastníků (tzn. že budeš muset mluvit před ostatními), nějaké modelovky (velice obecné), pak jsou nějaké logické úkoly, řešení problémů, se kterými by ses mohla v práci setkat, nějaké testy a většinou to končí osobním pohovorem s personalistou a nadřízeným.
4. Určitě si nastuduj nějaké materiály o firmě, protože je dobré vědět, do čeho jdeš, ale také není dobré mlčet, když se tě zeptají, co firma dělá, kdo je vlastníkem, jak dlouho podniká, atd.
5. Není jen O2, ale i do budoucna. Zjisti si politiku firmy, poptej se známých, jestli tam někdo nepracuje. Zjisti si, jestli jsou casual, business casual, semi-formal a podle toho se oblíkni. Rozhodně nechoď ošuntělá nebo neumytá, ale oblíkat se do kostýmku, když šéf přijde v kraťasech...problém s tímhle je, že to je hrozně individuální.
6. Hlavně nestresuj, buď v klidu. Sebevědomí a vyrovnanost je velké plus. Když si nevíš s něčím rady, nedělej z toho konec světa. Budou ti dávat úkoly, které nezvládneš. Chtějí zjistit, jak se vyrovnáváš se stresem, jak se zachováš, když nebudeš vědět. Není to písemka ve škole.
Do O2 a podobných firem berou téměř všechny, protože mají podstav, ale nevím jak je to s internship.
Pár let zpět a jiná pozice (ne v callcentru). Klasika jako všude, krom ultrablbinek jako kreslení stromečků a stavění hradu.
Fingovaný tel. hovor o balíčku, pak standardní "ale já si balíček neobjednala" nebo "objednala jsem si něco jiného" atd., stoupnut k oknu a popisování, vybereš si tři slova z pytlíčku a pak minutu mluvíš. Pak nějaká ta spolupráce. Prostě klasika.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.