arrow
profile_image
Jopy
od 26. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahojky,
v pondělí mám výběrové řízení formou assessment centra. Nikdy jsem na ničem podobném nebyla a tak jsem si to vyhledala na internetu.. a docela mám strach. Absolvovaly jste to některá? Jaké to bylo?
Byla jsem hodně ráda, že se mi ozvali, ale mám docela strach, abych to nepokazila a neztrapnila se....
Díky

arrow
profile_image
ameeli
od 26. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Jopy: záleží na firmě..můžou ti dát testík, psychotest, nějaký úkol ti zadají např. prodejce má ukázat jak by prodal výrobek a pod., můžou tě pozorovat jak řešíš nějaký problém ve skupině, jaká je tvá role v týmu jestli sedíš jak šedá myška nebo se chopíš vedoucí role, samozřejmě pohovor..prostě si ze všech stran můžou uchazeče otestovat, ale záleží, většinou je to na dýl než obyčejný pohovor

arrow
profile_image
misa_sisa
od 25. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

záleží podle pozice, ale počítej s tím, že se budou odehrávat skupinové aktivity, do toho samostatné úkoly, ve skupinových aktivitách se sleduje práce v týmu, jak se zapojuješ, ale také jak dáváš prostor ostatním k tomu se vyjádřit, jak přijímáš cizí názor, jak umíš říct a obhájit svůj názor .... chce to najít zlatou střední cestu, ani být ta , co je nejvíc slyšet a vidět a do všeho se hrne, ani ta, co nedělá nic. Ti, co vás budou pozorovat/dotazovat se budou měnit své role - jednu chvíli budou ok, milí a pak zacnou být nepříjemní atd. Byla jsem na několika AC a vždy to tak bylo

arrow
profile_image
eliss_ mojeid
od 19. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já formou ac absolvovala pohovor cca půl roku zpět, konkrétně do t-mobilu, obsahoval: psychotest, pak výběrko, které mělo tři kola. první bylo kraťounké, doptali se jen na pár věcí z životopisu a pak zkoušeli pohotovost a výřečnost, takže jsem měla popsat, co je to spínací špendlík. druhé kolo se odehrávalo i s ostatními účastníky, měli jsme si vybrat jakýkoliv předmět v místnosti a prodat ho, personalistka nám to samozřejmě neulehčovala, takže hrála protivnýho zákazníka, člověk si musel připravit dobré argumenty. no a poslední část byla ta, že nám dali nastudovat nějaké telefony a tarify a pak nás posadili normálně k telefonu a měli jsme vyřizovat hovor, kdy zákazník chtěl odejít a ukončit smlouv. toť k výběrku k mobilnímu operátorovi

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené