Ahoj všem. Podnikám a aktuálně řeším jeden problém. Mám klientku, která si ode mě koupila zboží a službu a již jednou zboží reklamovala s tím, že je nekvalitní a chce ho vyměnit. Nešpekulovala jsem nad tím, jestli je nebo není, protože se nechci hádat. Zboží tedy dostala nové a nyní si opět stěžuje, ale ted' už je mi jasné, že si vymýšlí. Tentokrát chce zpět peníze. Bohužel se nejedná o zboží, které mohu nabízet dále a hlavně nejde, aby to klietka užívala takto několik měsíců zadarmo. Ona toho ale chce podle mě zneužít. Proč se ale na ní nevykašlu, je to, že mám strach z toho, že pokud jí nevyjdu vstříc, bude mi psát špatné reference, a podnikání můžu zabalit. Jedná se o vrácení částky 6000 Kč. Bohužel se bojím i toho, že mě pomluví i pokud zvolím nějaký kompromis. Ale nevím, proto píši tento dotaz a zajímá mě názor vás dalších. Díky.
tolik se v tom nevyznám, ale nemáš mít nějaký obchodní podmínky nebo něco podobnýho?...jakože znám z obchodů že se zboží dá vrátit do 14 dnů nepoužitý jinak má zákazník smůlu..něco takovýho..
Pokud jde třeba o prodloužení vlasů nebo pouze nákup vlasů, tak to já jsem taky chtěla vrátit peníze protože byli nekvalitní, ale nepoužívala jsem je. Ale vyřešila bych to jednoduše prostě to má vrátit nepoužitý do 14 dni a pokud má s tím problém po delší době a nejedná se přímo o výrobní vadu výrobku nebo tak něco, tak bych se na ni vykašlala
Záruku na zboží dávám několik měsíců a vždy jsem ji dodržela. Tady si ale už opradu myslím, že si zákaznice vymýšlí, protože se jí zboží omrzelo a chce peníze, aby si mohla koupit něco, z čeho bude mít opět na nějakou dobu radost.
Reaguji na BlondGirl: O něco takového jako vlasy se skutečně jedná, ano, ale nechci nikomu ani sobě dělat reklamu, proto jsem opatrná.
Právník ne, protože mě nejde o to, jestli mě někam nahlásí nebo tak něco, ale aby mě nepomluvila na interetu.
Já to věděla, na takový věci mám čuch No..pokud jde o pravé evropské nebo východoevropské vlasy, tak bych ty vlasy vzala zpátky, koukla se na ně a popř. reklamaci neuznala, pokud by to jevylo známky špatného zacházení. U evropskýho typu bych reklamaci ani nepřijímala, jelikož jsou to vysoce nekvalitní vlasy a to nezáleží na prodejci, s tím musí člověk, který si je kupuje počítat, že to nejsou vlasy na dlouho. Sama s těmito vlasy mám plno zkušeností. Vždy když jsem si koupila 60cm dlouhé, za měsíc byli dlouhý 40 cm a teď jsme na 20 cm. A to jsem se o vlasy skvěle starala. O reklamaci jsem si ani nepsala, jelikož by mně ji ani neuznali. Proto nyní hledám někoho u koho si můžu koupit vlasy východoevropské a jdu do keratinu. Už žádný evropský typ na clip in nee
Právníka jsem doporučovala proto, že ten by Ti řekl, jestli je v této konkrétní situaci Tvoje povinnost zákaznici vyhovět nebo ne. Přece jí nevyhovíš (a tím pádem tratíš Ty), pokud na to nemá nárok, jen aby Tě nepomluvila, ne? Právník sice taky není zadarmo, ale myslím, že při podnikání ho někdy asi potřebuje každý...
Reaguji na BlondGirl: Děkuju moc za tvé reakce!!
Mně je jasné, že až zákaznice přijde, zboží bude vypadat pěkně. Přes maily už jsem četla všechny stížnosti, které ale jsou nesmyslné. Já budu tvrdit, že to není možné, ona že ano. A ted' je to slovo proti slovu. Není lepší se v takovém případě "vykoupit", abych měla klidnou mysl, ale prodělala opravdu hodně peněz a nebo risknout, že mě nikde nepomluví, když jí uplně nevyjdu vstříc?
Reaguji na jana81: Taky děkuji za reakci! No, pokud by mě pomluvila, prodělám mnohem víc než kdybych jí vrátila peníze
No jo, ale aby se potom její "dobrá reference" neobrátila proti Tobě - ona Tě doporučí právě pro Tvoji vstřícnost a Ty pak budeš muset vyhovět i případné další zákaznici se stejným požadavkem. Pokud bys měla podložené od právníka, že zákaznice na vrácení peněz nárok nemá, nemohla by pomlouvat, resp. Ty by ses měla čím bránit...
Reaguji na Senorita Cartaya: Řeknu ti to úplně jednoduše. Ona tě pomluví tak i tak. Ikdyž jí peníze vrátíš, tak stejně bude pomlouvat, že vlasy byli nekvalitní atd. atd. Takže pokud vyloženě vlasy nejsou odpadaný a necuchají se, tak bych reklamaci určitě nepřijala. Pokud už vlasy nechce, ať si je někde prodá. Já teď budu investovat 7 a půl tyček do východů a pokud se mi začnou během pár měsíců cuchat jak evropský typ nebo nedej bože budou upadávat konečky ve velké míře, tak bych taky chtěla reklamaci, kterou vím, že mi nemusí prodejce přijat. Ono je i hodně podvodných prodejců, že vlasy nereklamují snad nikdy a záruku nedávají (i v případě středoevrop a východů). A pokud dáváš záruku na dlouhou dobu to palec nahoru takových prodejců moc není Ale pak zas toho někteří využívají, tak ty tady popisuješ..
Já jsem si koupila u jedné prodejkyně vlasy evropskýho typu u paní jsem si je i vyzvedla, jelikož bydlí ve stejném městě. Jak jsem vlasy vytáhla, zjistila jsem, že jde o syntetiku, paní mi tvrdila, že o tom nevěděla, že na to taky právě došla. Chtěla jsem čvrtinu peněz vrátit ( s tím, že si vlasy nechám), které mě bez řečí vrátila. Na diskuzích, co se na ní ptali ostatní, jsem řekla, že je ochotná, popsala jsem co se stalo, že jse byla napálena, ale že peníze mi byli z části vráceny, ale žádný doporučení jsem teda nedala. Teď mi psala jedna holka, co si u ní kupovala taky vlasy a taky jí prý došla syntetika..takže paní moc dobře ví, co prodává, ale aspoň je ochotná. Jenom tím chci říct, že prostě stejně tě nikomu nedoporučí,ať jí vyjdeš vstříc jakkoli
Holky, fakt moc děkuju za váš náhled na věc! Jak nad tím přemýšlím, tak zboží zkouknu, převezmu a peníze vrátím až tehdy, kdy zboží pečlivě ozkouším... Na to by měla být lhůta nějakých 30 dnů, nemýlím se? Nemusím peníze vracet okamžitě? Heled'te, nechci zákaznici křivdit, pokud je nespokojená právem, ale 100 lidí je spokojených a pak se najde jeden...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.