Cituji Nelie: Kdo říkal, že ji musí volat. Pohrozit jí ale může...
Jasně může,ale já bych se tomu smála,jelikož bych si byla jistá,že kvůli tomu tam opravdu nepřijedou...tak to myslím.
Cituji Nelie: U nás v hračkáství jedna paní reklamovala řidítka a vyhrožovala nám ji. Kdo ví, zda by ji zavolala, ale vypadala na to
Tak to bych si teda počkalamě už vyhrožovali vším možným v práci a pokud nejsou v právu,nehnou se mnou vůbec.Jelikož s tím nic neudělají.
U slečny je teda evidentní,že na reklamaci nárok má,ale na 100% jak se to má podle zákona řešit si jistá nejsem,asi jde hlavně o slušné chování salonu.
Cituji SOLU: asi jde hlavně o slušné chování salonu.
Slušnost se bohužel zatím (soudě podle příspěvků) zdá na nule... ale vemte si kolik jiných hlav se jí ještě dostane pod ruku a co všechno může (ikdy pravda nemusí) zmrvit. Někdo nemá odvahu se ozvat, ale za ty nekřesťanský peníze bych čekala na své hlavě snad pochodující zlato
Věím, že v salónu je spoustu skvělých kadeřnic, ale pověst jim a jejich salónu může pokazit i jedna černá ovce.
Vždyť kolik holek si tohle čte a doteď si bude na tuhle rádoby kadenici dávat pozor.
Osobně jsem asi přiliš pomstychtivá... chtěla bych, aby ta nána věděla, že svýma rukama zmrvila špatnou hlavu
Je to ale o přístupu každého...
méně než
10 příspěvků
Cituji SOLU: Pokud to bude slušné kadeřnictví,tak to udělá.
No ono jde o to, že ten materiál spotřebovala, takže jí může vrátit peníze za práci. A slušné kadeřnictví to asi nebude, když kadeřnice dělala, že takovou spásu nevidí... To je fakt vrchol!
Cituji SOLU: mě už vyhrožovali vším možným v práci a pokud nejsou v právu,nehnou se mnou vůbec.Jelikož s tím nic neudělají.
Přesně. Mám stejné zkušenosti
Taky jsem kadeřnice a musím říct ,že z jednání té kadeřnice jsem teda znechucená.Nechápu,proč nepřizná svoji chybu,melír je evidentně rozlitý.Vubec ji neomlouvá to,že jsi chtěla melír hustý,to je její problém,že to v pruběhu barvení nekontrolovala a u hlavy melír protekl.Není nic těžkého to spravit,na opravu běž.
tak tohle mi za 15OO,- udělat tak si jí podám.
Na nějakou opravu bych se jí pěkně vybodla, protože když je taková matlala, že provede toto, nějaký remake bych viděla hodně černě a stejně by to nebylo to co jsi žádala!
o tom hustém melíru...není to tvoje vina, žes ho chtěla, je její vina, že ho nezvládá. Já mám melirované vlasy co dva měsíce už osm let, absolutně hustý melír a teda tohle se mi nikdy nestalo. mám teď teda posledních asi pět let jednu kadeřnici a je to prostě základ, melír aby byl kvalitní fakt není jen tak. každopádně bych te "kadeřnici" řekla ať mi vrátí peníze a pokud ne spojila bych se s majitelkou salonu, co říká na to, že teď budu chodit a chlubit se kde mi tohle udělali, takhle kvalitná práci za výhodnou cenu, pokud by se k tomu nehodlala postavit a nahradit ti škodu
a jen tak mimo hlavni téma...ja mám melír dělaný těma "papírkama" a jsem s tím spokojenější než s alobalem, tak stejně kadeřnice a po použití to vyhazují...
Reaguji na mariposa:
Když nad tím tak přemýšlím, tak mě neřekla pořádně nějaký normální důvod a byla dosti nepříjemná. Celkově jsem byla hodně v šoku z toho, jak se může k zákaznici chovat. U zrcadla v saloně mě to přišlo docela OK. Jenže na normálním světle to bylo hrozné. Navíc i moje okolí říkalo, že to vypadá jako odrost a né jako čerstvě udělaný melír. Nejhorší je, že i přítel si toho všiml tzn. vypadalo to fakt strašně, neboť on si jen tak něčeho nevšimne.
Já na řešení vlasů bohužel neměla moc čas neboť jsem schválně šla těsně před plánovanou cestou do zahraničí.
Jen teda po svých zkušenostech s reklamacemi můžu říct, že člověk ať má jakékoliv argumenty, tak s kadeřnicí spor o kvalitě provedených služeb nevyhraje.
méně než
10 příspěvků
Cituji iwwik: Jen teda po svých zkušenostech s reklamacemi můžu říct, že člověk ať má jakékoliv argumenty, tak s kadeřnicí spor o kvalitě provedených služeb nevyhraje.
Já ho teda vyhrála. Prostě jsem si tam sedla (na jediné kadeřnické křeslo) a řekla jsem, že dokud mi to neopraví, tak se prostě ze židle nehnu a je mi jedno jakou tam bude mít frontu a jak dlouho tam budu sedět. No a za 30 minut jsem odcházela s opravenou hlavou
Cituji iwwik: že člověk ať má jakékoliv argumenty, tak s kadeřnicí spor o kvalitě provedených služeb nevyhraje.
Vždy jsem vyhrála jako zákazník a šlo to v klidu.
Cituji Moňas: Já ho teda vyhrála.
méně než
10 příspěvků
Cituji SOLU: Vždy jsem vyhrála jako zákazník a šlo to v klidu.
Přesně. A i když to v klidu nešlo, tak můj popis výš je přesný návod, dle kterého jsem si vydupala vždy spravedlnost
Cituji Moňas: No peníze jí nevrátí. Určitě ne celé
Myslím, že by ji měli vrátit celé, protože když např. reklamuješ boty, tak ti taky vrátí peníze celé a ne část kvůli spotřebovanému materiálu.
Mimochodem mezi námi, ten materiál není zas tak moc drahý. A když už by brali materiál, tak by k tomu mohli dát i elektřinu, spotřebovanou vodu, přípravky atd. - což mi příjde jako blbost.
Ale odborník přes to nejsem, takže opravdu nevím.
méně než
10 příspěvků
Cituji Belen: ten materiál není zas tak moc drahý.
No tak když platila 1500kč, tak drahý asi je
Cituji Belen: A když už by brali materiál, tak by k tomu mohli dát i elektřinu, spotřebovanou vodu, přípravky atd.
Však ano. Tak to prostě je. Ta kadeřnice ten materiál prostě spotřebovala a musí jí ho někdo zaplatit.
U těchto věcí reklamuješ buď nekvalitní práci (případ zakladatelky)
nebo nekvalitní materiál
To by jinak mohl dělat pak každý. Na konci říct, že chtěl to a to a je to jinak a odejít bez zaplacení... Toho by zase lidi využívali. Víš jak to v dnešní době chodí
Cituji Moňas: Cituji Belen: ten materiál není zas tak moc drahý.
No tak když platila 1500kč, tak drahý asi je
Není drahý,jelikož vím,kolik jsem dávala pouze za materiál a ne za práci,melír jsem měla na dlouhé vlasy a to co sdělala vyšlo vždy max.do 250,-kč.Je to kamarádka,takže jsem si i kupovala přelivy...taky za pár korun.Nebo jsem si koupila rovnou velkou pixlu melíru-cca za 800,-kč a z toho kadeřnice udělá dost hlav
Myslím si,že pokud by to byla dobrá kadeřnice a chtěla vše napravit,peníze vrátí do mrtě a jetě Ti uděla nový melír.Tak jsem to měla teda já,než jsem začala chodit jen ke kamarádce
Já teda do salonu Eternity taky chodím, ale ke slečně Míše Píškové. Přešla jsem k ní od kadeřníka, co mi dělal opravdu strašný melír. Ona je fakt úžasná, nedám na ní dopustit. Je fakt, že paní Romana je taková hodně rázná a chybu asi neuzná
méně než
10 příspěvků
Cituji SOLU: .Nebo jsem si koupila rovnou velkou pixlu melíru-cca za 800,-kč a z toho kadeřnice udělá dost hlav
Jj, taky si kupuji svůj, ale oni tam mají ty ceny celkem přestřelený. Takže dle mého odhadu si tahle kadeřnice za práci (melír - aplikace, mytí, přeliv - aplikace, další mytí, foukání) bere snad 800kč a to je elkem masakr.
Cituji SOLU: Myslím si,že pokud by to byla dobrá kadeřnice a chtěla vše napravit,peníze vrátí do mrtě a jetě Ti uděla nový melír
To ano, ale tahle taková bohužel není Ale tenhle postup by měl být v takovém případě automatický. Ale dle jejího přístupu soudím, že ona tak solidní nebude
Cituji SOLU: Není drahý
Cituji Moňas: No tak když platila 1500kč, tak drahý asi je
Opravdu drahý není, mrkni se na stránky s vlasovou profi kosmetikou. Přeliv tak cca 200 + vybíječ (kupuješ ve velkém, na jedno barvení cca 50,-). Samozřejmě každá kosmetika a každá řada je jinak drahá, ale kadeřnice si musí připočítat nájem, elektrika, voda, přípravky, které použily, barvy a něco za odvedenou práci.
Plno uživatelek omlazení se barví doma, je to mnohem levnější a zvládne to každý (až na melír, to taková sranda není).
Myslím, že by stejně měla vrátit vše, protože když by šla na opravu k té stejné tak nebude platit poté nic. Takže když ji vrátí peníze - půjde na opravu k jiné, které za to zaplatí.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.