ahojte, prosím Vás mám takový dotaz..Máte někdo zkušenosti s reklamací v Datartu?nebo dokonce je tu někdo, kdo v něm pracuje?Mám takový problém, dostala jsem k Vánocům kulmu, kterou jsem si přála,jenomže mám nepoddajné vlasy a po jejím vyzkoušení mi žádné vlny neudělala...Proto bych jí chtěla reklamovat..Ale nevím, co jim říct a zda mám na takovou reklamaci vůbec nárok?Děkuji za odpověď.
Osobní zkušenost tedy nemám, ale moje kamarádka pracovala v Electroworldu a tam po Vánocích tyhle reklamace frčely jako na drátkách - byli už na to zvyklí, takových "nepovedených dárků" je spousta a takovéhle velké obchody s tím, myslím, i počítají, určitě to zkus, myslím, že to vyreklamují
dobře děkuju moc za radu já jsem právě přemýšlela, jestli jim mám říct jak to je, a nebo jim raději říct, že jsem dostala dvě kulmy a tuto chci vrátit..
Reaguji na Saruska1990:
asi bych normálně řekla, jak to je, myslím, že to pochopí a nebude problém
děkuju supr já mám totiž hustý a těžký vlasy a jen tak něco mi nedrží a ta kulma mi s vlasama neudělala absolutně nic
Reaguji na Saruska1990: řeknu, že jsem dostala dvě a je to, ne?
Cituji Saruska1990: já mám totiž hustý a těžký vlasy a jen tak něco mi nedrží
to znám, jsem na tom podobně, mám doma půl elektra a je to fuška s těma vlasama něco udělat
Reaguji na Lucineni: jenže ta kulma byla vybalená a v podmínkách mají napsané, že nesmí být vybalená.. (přestože jsem jí navrátila do původního stavu )..no to ještě bude sranda...zkusím to asi ve více Datartech,když to nevyjde...D ono možná i záleží hodně na tom člověku u koho to budu reklamovat
Reaguji na Saruska1990:
tohle si myslím, že je myšleno tak, že zboží má být zabaleno v originálním obalu a ten zabalíš, ne? Aspoň podle mě, já si dost často objednávám z netu nebo katalogů a vždycky to tak je, jinak bys to zboží nemohla přeci vyzkoušet, notabene, když si tu kulmu budeš kupovat v kamenném obchodě, taky ji rozbalí, toho bych se nebála
Cituji Saruska1990: jenže ta kulma byla vybalená a v podmínkách mají napsané, že nesmí být vybalená.. (přestože jsem jí navrátila do původního stavu )
Asi jen nechcou abys ji donesla jen tak v ruce Řekla bych, že se mi doma sešly dvě, nevím jestli je důvod k reklamaci to, že máš nepoddajné vlasy. To není problém kulmy
Cituji Lafelay: Řekla bych, že se mi doma sešly dvě, nevím jestli je důvod k reklamaci to, že máš nepoddajné vlasy. To není problém kulmy
Cituji panda08: Sama bych nebyla nadšená dostat už po někom použitou kulmu
no jo, ale jak jinak měla zjistit, že jí je ta kulma na nic?!
Vždyť kolik je případů u výrobků, že je můžeš vrátit když ti nebude vyhovovat (a to se natýká nejen Vánoc). Já myslím, že v obchodech už s tím něco dělají, aby to pak mohli dát zpět do oběhu.
Cituji izabel2011: Vždyť kolik je případů u výrobků, že je můžeš vrátit když ti nebude vyhovovat
přesně tak
Cituji Saruska1990: máš něco osvědčenýho
no, já na to mám takový trojsystém - vyfoukám rotačním kulmofénem, nakulmuju klasickou kulmou a každý pramen ještě za tepla namotám na natáčku a nechám co nejdéle natočené (klidně přes noc). No a když to pak patřičně zlakuju, tak to chvíli vydrží , no je to boj
Jo a nosím ofinu a tu pro změnu žehlím, jinak vypadám jak Hurvínek. No jak říkám, potřebuji půl elektra
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.