1. . .34567
arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na honeyMichell: to neznamená,když něco takového napíšu že to dělám, navíc nepracuji v obchoděhuso,stačí když jdu kolikrát kolem parfumerky před pracovní dobou a vidím jak se tam ty prodavačky patlou a vždycky tester,,to není,, to mi věř.

arrow
profile_image
honeyMichell
od 1. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na siamka: husu si laskavě odpusť!

arrow
profile_image
honeyMichell
od 1. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

A k tomu, že prodavačka musí příjmout make- up na reklamaci..
I kdyby ho přijala, poslala na reklamaci dodavateli- tak co ten má společného s tím, že se prodavačka spletla či zakaznice si neuměla zkontrolovat správnost odstínu ani doma, kde na to jistě měla klid..

Cituji Susanna24: To je o přístupu Sephory k zákazníkům.

Přesně, no, pro Sephoru jsou nějaké 4 stovky jedno, denně se tam točí několika ciferné částky a u těhle větších firem mám tu zkušenost, že si snaží zákazníky udržet a omlouvají se a ještě cpou dárky jako omluvu. Takže se to tak běžně dělá, když firma něco podělá, že se omluví a ještě jsou milý jak med.

Musela by ale jít za vedoucí a ne za prodavačkou, která to zvorala.

arrow
profile_image
Laura28
od 5. 2. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já jsem si šla do Estée Lauder pro můj oblíbený DoubleWear, který používám už dlouho. Přinesla jsem ho domů, automaticky jsem vyhodila krabičku i účtenku a dala ho do skříňky. Až jsem se chtěla namalovat, tak jsem zjistila, že mi prodavačka dala špatný odstín. Vůbec by mě nenapadlo, že bych si mohla domů přinést jiný odstín než ten, co jsem chtěla. Druhý den jsem do EL zavolala, že nemám ani krabičku, ani účtenku a bylo mi řečeno ať příjdu a že mi ho vymění. Takže úplně bez problému

arrow
profile_image
terezkaaaa
od 7. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Laura28:

to je trošku jiná situace, ty jsi ho nepoužila!

Pokud ti makeup nevyhovuje tak ho zkus smíchat nebo ho třeba tady prodej...
Měla sis zkontrolovat, co si kupuješ ( alespoň doma). Teď už s tím nic neuděláš, ano jiná situace by byla kdybys ho nepoužila,,

Cituji Patty: Právo odstoupit od smlouvy má kupující i tehdy, jestliže jej prodávající ujistil, že věc má určité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím vymíněné, anebo že nemá žádné vady, a toto ujištění se ukáže nepravdivým

já, myslím, že toto mluví jasně - ty jsi prodavačce podala vzoreček (mimochodem vzoreček jejich firmy) a vymínila sis koupi přesně tohoto make-upu a tohoto odstínu a prodavačka tě ujistila, že ti dává přesně tento ale nebyla to pravda, máš tedy právo od smlouvy odstoupit, tečka.

arrow
profile_image
Pixie
od 30. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji TheCarex: Promiňte holky, ale já si myslím, že v tomhle se právě Sephora, Fann a Marionnaud liší od DM, Schlecker a dalších. V těch běžných spoléhám na sebe. V těch lepších jsou od toho prodavačky, a když ji ukážu vzoreček,co chci, a ona mi dá něco jiného, je to její chyba.

Přesně tak, Sephoru, Marionnaud apod. už nepovažuju za drogerie, ale za parfumerie a očekávám tam od nich jiný a hlavně individuální přístup k zákazníkovi, než třeba v DM. A nasvědčuje tomu i jejich chování; jakmile vstoupím do Sephory, nahrne se ke mně pět prodavaček s otravnou otázkou "Hledáte něco konkrétního?" nebo "Můžu vám pomoci?", kdežto v DM si vás celou dobu nikdo nevšimne a s personálem se setkáváte až při placení u pokladny - v tomhle případě je, podle mého názoru, (za předpokladu špatného výběru zboží) zodpovědnost na Vás. V parfumerii by se na obsluhu už ale mělo dát spolehnout.

To je to o čem jsem mluvila, že člověk si v těchto parfumérkách za zboží připlácí a proto by měl dostat naprosto perfektní servis, opravdu zbytečné o tom diskutovat a pokud Sephora nezareagovala rychle jak měla tak je to opravdu ostuda a není pak divu, že se to tady tak rozmázlo.

Ahoj, tak jen pro info chci napsat, že make-up úspěšně vyměněn, dneska jsem se dostala do Sephory, byla tam jen jedna prodavačka-vedoucí, přišla jsem za ní, co se mi stalo a ona bez řečí make-up vzala a vyměnila...
Děkuji všem za názory a rady

Cituji Sára2: To je to o čem jsem mluvila, že člověk si v těchto parfumérkách za zboží připlácí a proto by měl dostat naprosto perfektní servis, opravdu zbytečné o tom diskutovat a pokud Sephora nezareagovala rychle jak měla tak je to opravdu ostuda a není pak divu, že se to tady tak rozmázlo.

Souhlas. K těm názorům, že si člověk má přečíst, co mu kdo dává, to je určitě pravda, bez debat, ale v tomto případě pochybila i prodavačka a opravdu v těchto luxusnějších obchodech musí být jejich servis precizní. Nedivím se, že zboží vyměnili, to je v naprostým pořádku.

Super, je fajn, že si dala vědět jak to dopadlo, člověk se opravdu nesmí nechat.

Jak ta reklamace dopadla? Vyměnili ti to?

Prominň, už jsem to našla Super, že jsi se nedala a šla jsi tam

arrow
profile_image
Abigail101
od 15. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak to je super, že výměna proběhla vpořádku. Kde jsou všichni ti, kteří tvrdili, že je to tvá chyba a že reklamace není možná? Že prodavačka nic vyměňovat nemůže atd. Tak tohle alespoň dokládá, že nemůžeš dát na řeči ostatních a že jsi byla v právu!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené