Reaguji na Sára2: To je sice pravda, ale make-up už byl bohužel otevřený, já být prodavačka, taky to nevezmu. Prostě blbá náhoda, ani nevím, jestli bych já sama ještě v krámě překontrolovávala odstín škoda no.
Zkus to namíchat, já to tak dělám, když si objednávám z katalogu a ta barva pak taky vypadá jinak, než na papíře
prodavačka dá na make-up 30% slevu a prodá ho a nic se neděje, ještě jsem si teď vzpoměla, že jsem si tak koupila taky shodou okolností krém od Sisley Grand Ecran a chtěla jsem bezbarvý (jsou i ve stejném balení tónované) a už po cestě když jsem ho otevřela v autě (byl na něm takový špuntík co se ulomil) jsem zjistila, že je prostě tónovací a navíc krycí a hodně světlý tak jsem s ním jela zpět (já jsem netušíla, že označení natural není bezbarvý - to měla právě vědět prodavačka) krém bratru za skoro 3 litra prodavačka taky bez problémů vyměnila - já ji řekla, ž jsem ho otevřela ale ona říkala, že se to nevadí.
Cituji Sára2: prodavačka dá na make-up 30% slevu a prodá ho a nic se neděje
těch 30% zaplatí ze svého?
Nějak nechápu ten systém - neumím si nakoupit a x krát do měsíce lítám do obchodů zpět zboží vyměnit a jinak vrátit,protože doma zjistím,že jsem nakoupila jaksi špatně.
A když prodavačka řekne že nevymění,tak seřvat prodavačku,napsat stížnost a podobně je normální?Mstít se prodavačkám,že jsem blbá?
To není o Sára2,ale pouze dojem z místních diskuzí na věčné téma reklamace všeho možného.
prodavačka těch 30% nezaplatí, nechce se mi vysvětlovat jak se to dělá ale kdo pracoval v obchodě tak tuší (některé zboží třeba poškodí zákazníci, některé se pomačká, některé spadne) taktéž se odepisují vyschlé řasenky, které zákaznice otevřou aby se podívaly - bylo by naivní si myslet, že to platí prodavačky
A propo není třeba po nikom řvát ani se mstít (myslím teď prodavačky), já osobně nemohu tušit jaký název má bezbarvý krém a když mi prodavačka dá místo toho barevný což zjistím až po otevření tak zkrátka si jako "blbá" nepřipadám a žádám to co jsem chtěla neboť peníze nenacházím na podlaze.
Reaguji na Sára2:
no to je sice možné, ale to bychom mohly takhle nakupovat a vždy když by nám výrobek nevyhovoval, tak ho vracet a obchod by mohl tedy na vše dávat 30% slevu, to by se z něj rovnou mohl stát sekáč
Reaguji na Laky:
Laky já tě chápu a svou chybu jsem uznala taky... měla jsem se pro jistotu podívat, ale s tím x krát do měsíce, no možná to bylo teda v rámci jiných diskuzí, ale já za sebe můžu říct, že jsem reklamovala poprvé...
Teď už budu obezřetná a vše překontrolovávat.....
Reaguji na Sára2:
Děkuji ti za zastání a reakce
Reaguji na Dandulinka:
ale to je přece něco jiného tady jde přece o to, že zákaznici dali jiný odstín než pro který si přišla - já nevím jestli chápete ten rozdíl
Reaguji na Amber:
víš jak, chápu tě, že je to nepříjemné, ale jak se to říká - důvěřuj, ale prověřuj, vždy radši vše překontroluj, jsou to přeci jen tvoje peníze, které jim v tom obchodě necháš, tak ať je tam nenecháváš zbytečně
Reaguji na Amber:
ano je to tak, já po té zkušenosti jsem taky začala již kontrolovat hned co vyjdu z prodejny, protože je mi trapně to rozbalovat třeba na prodejně
Cituji Amber: ale s tím x krát do měsíce, no možná to bylo teda v rámci jiných diskuzí, ale já za sebe můžu říct, že jsem reklamovala poprvé...
Ne to není na tebe prostě dojem z diskuzí.
Reaguji na Sára2:
jasný, ale já prostě ze své zkušenosti vím, že vše radši překontroluji sama než něco zaplatím, prostě bych jí řekla ať mi to půjčí, že si to překontroluji podle vzorečku když už za to chtějí čtyři stovky, já jsem v tomhle prostě asi až moc pečlivá, ale zase se to vyplácí
Cituji Sára2: jde přece o to, že zákaznici dali jiný odstín než pro který si přišla - já nevím jestli chápete ten rozdíl
...a zákaznice ho zaplatila aniž by se podívala.Nešlo o poloslepou důchodkyni,ale předpokládám u studentky normální vnímání i pozornost.Takže rozdíl chápu v tom,že si koupila jiný odstín a nevšimla si toho ani doma,tak pro příště bude pozornější.
Cituji Laky: nevšimla si toho ani doma,tak pro příště bude pozornější.
To sice dobře, souhlasím, ale proboha.....prodavačka ze svýho nic platit nebude...prostě makeup kdyžtak odepíše. Proto nejsou problém reklamace ve velkých řetězcích, zboží má stejně ve finále hodnotu pár korun....
Nevidím nic špatnýho na tom kdykoli cokoli vrátit, reklamovat, vyměnit...
Reaguji na Dasule: Prodavačka by to platila ze svého..
Pracuji v parfumerii a rozhodně si na nic nemůžu dát 30% slevu..
Vzhledem k tomu, že názvy make- upů mají počáteční slovo stejné, je možná třeba chyba v komunikaci.
Já fakt nechápu ten trend, vše co si koupím, musím vyměnit..
Ano prodavačka udělala chybu, ale nebyly jsme tam, tak nemůžeme soudit..
Ale zákaznice si to prostě měla překontrolovat, když ne v obchodě, tak doma.
Neotevřený make- up by jistě prodavačka bez řečí vyměnila..
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.