Ahoj, objednala jsem si u oriflamu světlý pudr, dělala jsem to přes internet a podle shrnutí objednávky, která mi došla jsem si fakt objednala světlej ale když sem to vyzvedla tak jsem objednávku jen zběžně prolítla jestli je tam všechno a nevšimla jsem si, že mi dali tmavej, Zjistila jsem to až když jsem se s ním druhý den chtěla napudrovat takže na labuťence jsou už stopy použití. Dá se takovýhle zboží vyměnit a nebo mám už smůlu?
Mělo by to jít vyměnit. Už jsem dlouho nic nevracela, ale pokud někdo nebyl spokojený s produktem, což zjistil až po vyzkoušení, tak jsem zboží v pohodě vrátila. Už je to teda pár let. Na stránkách nic nepíšou?
nic sem tam o tomhle nenašla. já jsem ještě nic nevracela ale přemýšlím, jestli se to vztahuje na všechno nebo jen na věci, který můžeš zjistit až po otevření. na krabičce totiž bylo napsaný, že je tmavý ale na to jsem se chytře nedívala
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.