arrow
profile_image
jitty93
od 8. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, objednala jsem si u oriflamu světlý pudr, dělala jsem to přes internet a podle shrnutí objednávky, která mi došla jsem si fakt objednala světlej ale když sem to vyzvedla tak jsem objednávku jen zběžně prolítla jestli je tam všechno a nevšimla jsem si, že mi dali tmavej, Zjistila jsem to až když jsem se s ním druhý den chtěla napudrovat takže na labuťence jsou už stopy použití. Dá se takovýhle zboží vyměnit a nebo mám už smůlu?

arrow
profile_image
Tifi
od 15. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mělo by to jít vyměnit. Už jsem dlouho nic nevracela, ale pokud někdo nebyl spokojený s produktem, což zjistil až po vyzkoušení, tak jsem zboží v pohodě vrátila. Už je to teda pár let. Na stránkách nic nepíšou?

arrow
profile_image
jitty93
od 8. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

nic sem tam o tomhle nenašla. já jsem ještě nic nevracela ale přemýšlím, jestli se to vztahuje na všechno nebo jen na věci, který můžeš zjistit až po otevření. na krabičce totiž bylo napsaný, že je tmavý ale na to jsem se chytře nedívala

Mělo by to jít snad ikdyž vracíš 3/4 věci talže tu 1/4 vypotřebuješ. Určitě to půjde a vyhoví Ti

arrow
profile_image
jitty93
od 8. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

dobře, děkuju

arrow
profile_image
Ellennnka
od 4. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Určitě to jde, u Oriflame si pravidelně objednávám já i pár lidí a jestli potřebujete jakékoliv rady k reklamaci, tak dejte vědět, ráda poradím.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené