tak je to jejich práce ne? Navíc to podle mýho mají nařízeno od někoho z vyšších míst. Ale je fakt, že někdy člověk dojde do obchodu a ještě se ani nerozkouká a už se mě někdo vyptává...ale někdy je to i naopak, nikde nikdo....
Cituji Miabelle: jo, to se mi taky stává, např. v Sephoře jsou fakt otravný, ještě člověk pomalu ani nevstoupil a už mi lítají za zadkem
Tak zrovna tam to dělat musejí. Zrovna u nás v Brně se jich ale musím zastat, jsou příjemné a nevlezlé, poradí. Sama jsem dělala x let promotérku, vím co to je.
Cituji Leo: Odpověď "Mám firemní mobil." S tím nic nenadělají, vědí, že ho nemůžeš změnit
Super tip! Přestalo mě bavit nechat se tím otravovat, tak jsem si z toho udělala soukromou disciplínu, jak nejchytřeji odpálkovat takového člověka. S oblibou používám "ještě mi není 18". To zabere vždy a vzhledem k tomu, že po mě za poslední dva měsíce tak pětkrát někde chtěli občanku, není těžké mi to uvěřit Jednou mě oslovil borec, já spěchala, tak mu říkám "prosimvás já nic nechcu" on: "vždyť jsem vám ještě ani nic nenabídl" já: "tak to ani nezkoušejte, nashle"...borec čučel jak péro z gatí
lauritkalo
Bohužel, tak to je, nejen u Meka. Setkala jsem se s tím i ve své dřívější práci, není to příjemné, když přemýšlíte, kterej ze zákazníků asi bude mystery shopper. Ale u mekáče se zas bavím tím, jak se "dohadujeme" o ceny s prodavačema, co mi nutí za "výhodnou" cenu celé meníčko, větší porci...většinou se zasmějí obě strany
Cituji Zanet96: To je síla.Ale i kdyby si pípala,tak nemají právo ti sahnout do kabelky a už vůbec na tebe nesmí správně sahat muž
Tak musím přispět perličkou z min. týdne, sice trochu mimo téma, ale minulej víkend jsem šla do klubu na narozeniny, no tradičně po mě chtěli občanku jak sem psala výše. V takovém tom prostředním oddělení na kreditky jsem měla hned nahoře řidičák, ale nějak mě to nedošlo a ze zvyku jsem lovila občanku z boční kapsičky, borec mě normálně šáhl do té peněženky, sám si to vyrval se slovy "řidičák stačí"....až když jsem vešla dále dovnitř, tak mě to došlo, to měl chlapeček štěstí, jinak by dostal pořádný kapky....tak mě to zarazilo že mě to došlo až pozdějš...
Cituji Dasule: není to příjemné, když přemýšlíte, kterej ze zákazníků asi bude mystery shopper
Ale o tom to právě je. Prodavač se má ke všem zákazníkům chovat stejně dobře a profesionálně. A ne jen k mystery zákazníkovi.
Kokinecka
Jo Ann Christine to je kapitola sama pro sebe. Stalo se mi to jednou hned ze začátku, že mě tam šacovali. No a od té doby, co jsem byla poučena, že na to nemaj právo, jsem měla vždycky připravenou odpověď něco jako ty. Nicméně od té doby se vždycky když tam jdu na ty pikolíky podívám takovým pohledem a suverénně odejdu, že mě ještě nikdy o kontrolu tašky nepožádali. A to nosím fakt velký XL kabelky kam bych mohla narvat půlku shopu
Já nejraději nakupuji tam,kde si sama vybírám a prodavačka poradí až si o radu zažádám-Deichman,Rossmann,nákupní střediska např. Vaňkovka,Olympie atd..Nejhorší je jak vám prodavačka chodí za zadkem..
Teka
v Hypernově jim to pípá snad každou chvíli..naposledy když sme tam byly minulý pátek s přítelem a sestrou nejprve pípala sestře zaplacená voňavka hned co zaplatila..a pak šel hned přítel po ní aby mohl dávat nákup do vozíku a jemu pípaly klíče od auta..tak prodavačka asi 5krát snad řekla..vraťte se a projděte znovu..no cítili jsme se tam jak zloději
mishka999
Ano. To jasně. Ale jedna věc je chovat se k zákazníkům tak jak máte a druhá je mít stres z toho, že ti za pr.delí stojí příšerný vedení, který jen číhá na příležitost, jak ti něco vyčíst a najít chybu, aby ti mohli strhnout peníze. To se mi stalo, vyhádala jsem to naštěstí, byla jsem v právu, vyčetli mi věci, které nebyly v mé kompetenci atd. ale to už je na jiný příběh.
Otázka spíš je, kde končí kontrola výkonů prodavačů v dobré víře poskytovat zákazníkům ty nejlepší služby a začíná příšerná buzeraace....
Mě to dřív taky vadilo, že mě hned po vstupu do obchodu, ještě než se stačím rozhlédnout, prodavači oslovují. Po pár brigádách v obchodech (Sephora, Douglas atd.) vím, že to prostě dělat musí, pokud se nezeptali, většinou následovalo pokárání od vedoucí a podobně...
Pokud je prodavačka milá a ne až tak příliš vlezlá,nevadí mi.Nejlepší jsou v Německu,jakoby neviditelné,ale přesně vycítí okamžik kdy něco potřebujete a přicupitají.Myslím v parfumeriích atd,nemluvím o Aldi
U nás v parf.nakupuji nerada,ochranka za zadkem,nedávno jsem mu řekla NEBOJTE nic vám nevezmu a odporoučel se.Chápu že jsou za to placeni ale chce to nějakou úroveň.
Nejvíc mi vzala dech holčina s nějakými podivnými produkty stojící před stánkem v nákupním centru.Něco začala brebentit,já jsem řekla DĚKUJI a pokračovala v chůzi a slečna vypálila:CO MI DĚKUJETE?NIC JSTE NEKOUPILA!!
A jak nenávistně!Šel mi z ní chvilku mráz po zádech a děkovala jsem osudu za to co mi nadělil a nemusím tam stát místo ní.Hezký den
lucinkaf
Tak v metropoli mě dost vadí ti stánkaři,co pořádně neumějí mluvit,dělají ze sebe Italy a otravují s tím,že mě udělají pěkné nechtíčky,vůbec se jich nevšímám.
Ahojky, musím taky přispět s trochou do mlýna, protože se mě toto téma dost týká. Provozuji malý obchůdek s textilem, kde se já jako majitelka střídám s jednou paní prodavačkou. Dle zkušeností je dobré najít tu hranici mezi vlezlostí a ochotou opravdu pomoci. Měla jsem tady jednu paní, co zásadně nekomunikovala se zákazníkem a tudíž ani neměla žádné tržby..hrůza. Paní co zde mám teď, je milá s každým se dá hned do řeči, ale nikomu nic necpe, pouze pomůže najít velikost atd.. Zákaznice jsou moc spokojené a všichni si jí chválí..má větší tržby než já. Protože jsem tady strávila už dost času, vím, že existují zákazníci, co třeba nevědí ani jakou mají velikost, prostě potřebují postrčit. Spousta jich je za to vděčna a pravidelně se vracejí. Samozřejmě když na mě někdo zavrčí " Néé, děkuji" tak už ho nechám být.
Cituji Kokinecka: á jsem z brna a na náměstí svobody máme obchod Anna Christine nebo tak něco je tam oblečení stejný jak v NY. ale horší sekuritáky jsem snad neviděla. Možná to z vás některá zná.
Ufff a to jsem si myslela, že tohle udělal jen mě!
Chodím oblečená v business stylu, čili kalhoty, košile, lodičky atd., takže dojem zlodějky evidentně nebudím. V tomto obchodě jsem se byla jednou podívat, když byl nově otevřený a u východu "security frajer" a to samé. Zůstala jsem stát jako opařená a on využil právě té chvilky šoku a normálně mi vzal z ruky tašku z jiného obchodu, ve které jsem měla nakoupené oblečení, podíval se dovnitř, SÁHL DOVNITŘ a vytáhl účet, přečetl si ho, zkontroloval, jestli mám v tašce jen to, co je na účtě, řekl dobrý a dal mi tašku zpátky! A já koza byla tak zkoprnělá, že jsem se vzmohla jen na úšklebek a odešla. Pak jsem si po zbytek dne nadávala, že jsem mu tam pěkně od plic neřekla zhruba to, co Kokinecka, ale na mě jak někdo bafne, tak přestávám uvažovat. No od té doby jsem v tom obchodě nebyla. Ale asi bych měla odčinit svoje minulé selhání a schválně tam jít
No...Pořád lepší když jsou dotěrný, než když jsou protivný a úplně je na nich vidět, jak nakupujícíma pohrdaj.Chápu, stres a ty hony na nákupy nezvládne každej, ale nikdo je do tý práce nenutil, sami si ji vybrali, ne ?? Takže třeba v Coffe heaven- obyč kafe do kelímku za stovku,tak si člověk řekne, že tam budou sakra milý.Jenže ono vůbec- protivný a "namyšlený" frájové, co se ani neobtěžovali nabídnout ke kafi "poklopec", brčko,smetanu nebo cukr.. V Sephoře a Rossmanovi opakují každý můj krok, jako kdybych vypadala jak nějaká zlodějka !! Je to dost ponižující a ani bych se nedivila, kdyby s tímhle přístupek zkrachovali !!
Tak to mně vtíravé prodavačky nevadí, jsou mnohem lepší než ty protivní.A zítra se chystám do Ann Christine v Olympii, tak mi držte palce!
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.