arrow
profile_image
cucu
od 8. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jen pozitivní zkušenosti, těžké věci mi přinesou až do bytu.

Asi jak kdo..Naposledy mi to vůbec nedovezly, jednou nám vlezl až do baráku, když jsem chíli neotvírala..Ale v celu v poho

Týýý jo koukám že je to fakt o lidech. Já mám zas šílený zkušenosti s doručovákem od ČP. Arogantní, někdy mám pocit že by mi snad dal nejradši facku, do sprostého slova nemá daleko a neochotný. Už jsem říkala že si na něj budu stěžovat. V zimě jsem stála ve dvěří on byl asi 5kroků ode dveří u auta a říká mi ,, to vám to snad budu házet do domu néééé, si pro to zajděte". Co by mu to udělalo udělat těch pět kroků, když viděl že mám pantofle a musela bych jít přes závěj sněhu, vrrrr. No a teď nám na lístky přehodil ty doručovací čísla balíku. Takže jsem jeden balík hledala po poštách týden. Protože samozřejmě číslo které jsem měla na lístku bylo toho druhého balíku co jsem si už vyzvedla a oni to nemohli nějak dohledat či co. Tak jsem mu při první příležitosti slušně říkala co udělal že jsem s tím opravdu měla velké lítačky a on místo i malé omluvy promiňte byl opět arogantní a že to není jeho chyba a že je důležité jméno atd.... No idiot na entou fakt

Takže abych nebyla mimo diskuzi já jedině balíky nechávám dovážet přes PPL, s těma mám dobré zkušenosti, vždy narazím na dobré mladý kluky. Zavolají že přijedou v tolik a v tolik, ano někdy se stane že přijedou třeba o ho´dku déle ale jsou vždy milý a to je základ. Jak jsem ale psala je to jenom o lidech a o tom na kterého blbce narazíte

V poslední době nejsem vůbec spokojená s ČP, takže preferuji PPL a hlavně TNT

arrow
profile_image
MartinaT
od 13. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak moje zkušenost s PPL je tragická, už skoro 14 dní mi doručují balíček a stále ho nemám, nechala jsem si balíček poslat domů (nevěděla jsem, že to má přivést PPL - kdybych to věděla, dala bych jim adresu do práce), volali mi minulý týden v úterý, když jsem byla cvičit, takže jsem to neslyšela, po cvičení jsem volala hned zpátky a pán (ten byl příjemnej) mi řekl, že už je pryč a ať si zavolám zítra na infolinku. Druhý den jsem jim volala, že bych teda chtěla změnit adresu doručení, dle slečny to nelze změnit, pokud neznám číslo zásilky (podle jména, adresy mě prý najít nemůže), číslo zásilky jsem ale neměla, eshop mi ho neposlal. Takže jsem byla neúspěšná, napsala jsem do eshopu, jestli mi můžou poslat číslo balíku. (doteď ho taky nemám) Druhý den mi ale volala jiná slečna, že mi přivezou balík, domluvili jsme se na pátek, v pátek jsem čekala, ale nic, nikdo nevolal, nikdo nepřijel, tak jsem v pondělí opět zavolala, slečně jsem řekla, že potřebuju změnit adresu doručení, ale že nemám číslo balíku, to pro ni ovšem nebyl problém, našla si mě podle adresy, jména a názvu eshopu... adresu mi změnila a říkala, že balík doručí možná ještě dnes, nebo v úterý. v pondělí balíček nedorazil, tak jim volám dnes odpoledne, jestli mi nemůžou zjistit, kdy mi balíček asi doručí, jiná slečně opět má problém najít mojí zásilku, když nemám číslo balíku, podle adresy, jména mě nenašla.... večer jsem šla opět cvičit a po cvičení po 19h jsem měla změškaný hovor, když jsem na číslo zavolala, tak mi to už nikdo nebral. Opravdu už nevím, co mám dělat. Asi si snad pro ten balíček budu muset dojet do jejich depa.... zboží mám zaplacené, začínám mít strach, že mi to pošlou zpátky s tím, že mě nezastihli..... takže PPL už nikdy víc...........co byste v mém případě dělali? díky za radu

Hodně záleží na řidiči. Někteří ráno volají a řeknou časové rozmezí, kdy to přivezou. Jiní ani nezavolají a ještě jsou nepříjemní... Balíčky si nechávám posílat do práce, protože jsem tam pořád a když jsem náhodou mimo, tak mi to převezme někdo z kolegů. Taky vždy píšu časové rozmezí kdy to chci doručit (8-16)

arrow
profile_image
denite
od 2. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na MartinaT:

Dle mého názoru je vždy dobré požadovat číslo zásilky po odesílateli. Z vlastních zkušeností vím, jak je to někdy obtížné, ale 11-místný kód je u této přepravky jedinečným identifikátorem a tak je třeba odesílatele "uhánět", předejde se tak řadě komplikací. Opravdu někdy nelze vyhledat balík podle údajů, které uvádí příjemce (adresa příjemce + odesílatel). Problémů je několik. Např. některé e-shopy píší na etiketu adresu doručení ručně, tím pádem nejsou data navedena v systému v elektronické podobě a telefonní operátorka tak těžko něco zjistí. Může se o to samozřejmě pokusit. Ale toto "zkoušení" je pak na úkor ostatních čekajících ve frontě, kteří se snaží někdy i 20 min. dovolat. A ze zkušeností taky vím, že když už se jednou dopátráte čísla, je dobré si ho poznamenat, právě pro další domluvu.
Dále bych trochu zpochybnila tvrzení, že PPLka doručuje zásilku 14 dnů, protože na depu může zůstat maximálně 10, poté se automaticky posílá zpět odesílateli.
Ke starším příspěvkům bych pak dodala, že má řidič povinnost přinést zásilku před první uzamykatelný vchod. Tzn., že pokud Vám jej řidič zanese např. do kuchyně je to jen jeho dobrá vůle, nikoliv povinnost. Jako všude, i tady platí, že to je hlavně o člověku. Někdo je prostě ochotný, vstřícný a s někým se hold domluvit nelze. To platí nejen u řidičů, ale i u zákazníků. A já osobně mám velice dobré zkušenosti s každou přepravní společností, ale uznávám, že mám spíše štěstí.

Na PPL z "vlastní" zkušenosti, když řidiče nas*erete balík nedostanete vůbec, pokud si na něj stěžujete, balík vám před dodáním v jiný termín klidně zničí, prostě ho párkrát v autě přehází z místa na místo.....hlavně na Plzeňském depu, videa, jak řidiči kopou vzteky do balíků jsou tam na denním pořádku, ale i z druhé strany...řidič pracuje od 5:30 každý den do 22:00 bez přestávky, jeho dopravce (PPL nemá zaměstnance) ho tlačí k nestandarním výkonům, není pak divu, že jsou vzteklí a občas i bourají....jako plat(!) mají za tuto dřinu 13-16 tis čistého, těch balíků mají cca v průměru 120 každý den, musí si je ráno složit z válečkové dráhy(kde se mmchdem hodně balíků rozbije), naskenovat, naložit do auta a pak roznosit zákazníkům, ty balíky mají od obálek až po 50kg! průměrná váha pak je cca 15 kilo, zpět večer vozí svzené balíky z podniků, které jsou také převážně těžké, ty sám večer vyloží opět na běžící pásy....je udřenej jako pes...ale má práci (jak jim denně připomíná místní pan ředitel) to že se na PPL denně překračují pravidla a zákony, o vyhláškách o bezp.práce raději pomlčím, je nasnadě. Když pak nějaký zákazník má blbou náladu, takto vystresovaný řidič rychle ztratí nervy....na následující stížnost pak už řidič nemá možnost obrany a dle (pravidel PPL) zákazník má vždy pravdu, mu okamžitě napaří 500-1000Kč pokuty, stalo se dokonce že si zákazník vymyslel, že u něj řidič vůbec nebyl...že zásilku platil jakýsi soused ( který ale měl do bytu přístup a měl docela velký obnos peněz) šlo o to že se mu nelíbilo co si objednal a chtěl co nejrychleji peníze zpět způsobem nic jsem nepřebral okamžitě ať řidič dojede zpět....řidič dostal 1000.-pokutu za nesprávné doručení a zákazník se mu smál do obličeje že ví, jak se má bránit....nedivte se řidičům, co jsou novodobí otroci...

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Paliskap: Samozřejmě chápu, že lidi chodí do práce, ale když člověk dělá až do večera, tak ví, že mu nemá kdo přebrat balík, tak si nemá objednávat. Nebo napsat adresu do práce či si zajistit někoho z rodiny na přebrání balíku nebo si objednávat až budu mít volno.

Pokud nejsem doma a nechcu si balík objednávat do práce, tak si to objednám přes ČP, abych si to mohla kdykoliv vyzvednout - to je snad logické. Nebo počkám až budu doma.

Jinak mě toto nedalo, přítel v PPLku pracuje druhým rokem, je to opravdu hodně náročná práce... Nikoho se samozřejmě nezastávám. Je to opravdu o lidech, přítel je třeba velmi slušný, a že by někomu ničil balíky apod., to fakt ne, ale moc dobře vím, že s ním v práci dělá hodně takových nerváků co jsou tohle schopni udělat. Sama domů si vůbec nic přes PPL neobjednávám, protože tady jezdí hroznej řidič (Brno-venkov). Ale jinak Brno - město, tam mám s řidiči dobrou zkušenost, co vím od kamarádů a rodinných příslušníků, kteří si balíčky nechávají zavést do práce nebo tam bydlí.

Cituji jarmilkami: řidič pracuje od 5:30 každý den do 22:00 bez přestávky, jeho dopravce (PPL nemá zaměstnance) ho tlačí k nestandarním výkonům, není pak divu, že jsou vzteklí a občas i bourají....jako plat(!) mají za tuto dřinu 13-16 tis čistého, těch balíků mají cca v průměru 120 každý den, musí si je ráno složit z válečkové dráhy(kde se mmchdem hodně balíků rozbije), naskenovat, naložit do auta a pak roznosit zákazníkům, ty balíky mají od obálek až po 50kg! průměrná váha pak je cca 15 kilo, zpět večer vozí svzené balíky z podniků, které jsou také převážně těžké, ty sám večer vyloží opět na běžící pásy....je udřenej jako pes..

Přesně, přesně je to tak. Je to šílená dřina, některé balíky jsou opravdu šíleně těžké a přepravce je musí tahat sám. Jak říkám, přítel tam pracuje, takže do toho vidím trošku víc - pracuje od 5:00 - do doby než balíčky rozveze, prostě čím dřív se jich zbaví, tím dřív má padla. Plat je kolem 18-20 tis. čistého, balíčků má denně průměrně 50, před Vánoci je jich víc samozřejmě, odpo, jak balíčky rozveze tak má na řadě svozy, těch býva většinou denně 10-20. Jak tady některé holyk píšou, že jim třeba vůbec nevolá, tak to opravdu není normální. Ráno je povinnen napsat sms, kde napíše odhadující čas, kdy bude u Vás, zhruba hodinu až půl hodiny před doručení k Vám, je Vám povinnen zavolat. Kdyby nevolal a nepsal sms, 100% bych si střežovala, to si škudlí paušál pro své osobní hovory...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jednou jedinkrát jsem si přes ně nechala doručit knihy a to když jsem se učila na přijímačky a opravdu jsem na ně spěchala. Po 9 dnech knihy nikde a pak jsem objevila jejich ,,výhružný" email s obviněním, že jsem zásilku nepřevzala a že jsem nebyla k sehnání. Celý týden jsem přitom stála u okna a čekala na ně. Zvedla jsem telefon a tak jsem jim vynadala, že to paní asi nikdy nezažila. Když jsem řekla, že si obstarám výpis z telefonu, aby viděli, že mi nikdo nevolal, tak se nestačila divit. Ještě ten den knížky dovezli. Konec, nejsou solidní! Zlatá Česká pošta.

arrow
profile_image
Verunkah
od 30. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nemůžu si na ně moc stěžovat, vždy doručili zboží rychle, ještě mi před tím většinou zavolali, kdy přijedou. Dost záleží na řidiči a jeho náladě. Většinou dost spěchají, ale jinak nebývá problém.

arrow
profile_image
lil.dee
od 30. 7. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A jak je to s doručením jak dlouho mají u sebe v autě nedoručené balíky?díky

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené