Cituji AXIS: Aha, tak to jsem nevěděla. Nicméně mi to příjde divné.
Máš normální balik, dobírkový balík, zahranicí, soukromá zásilka. Většinou se používá dobírkový balík, kde je taktéž kolonka tel císlo, a na ARCH který dává ten kdo odesílá se to číslo píše. U soukromé zásilky je to povinny, je to dražsí asi o 5Kč a oni musí volat. Většinou se to používá u drazších zásilek. Zásilku za 300 Kč tím nemyslím
Já mám zatím s ppl zkušenosti takové, že když se nám rozbil na letišti kufr, tak ho odvezli a zase přivezli nový , to klaplo, ale také jsme jednou za takovým pplákem jeli a najednou se mu otevřely zadní dveře u auta a zásilky se mu sypaly po silnici a nám na kapotu , nic netušil, předjeli jsme ho a on koukal, proč ho jako stavíme , tak se i divím, že náš kufr nezůstal někde po škarpě
Cituji milow33: tak se i divím, že náš kufr nezůstal někde po škarpě
jo, tak to už asi vysvětluje, jak rozflákli můj balík
Cituji milow33: Já mám zatím s ppl zkušenosti takové, že když se nám rozbil na letišti kufr, tak ho odvezli a zase přivezli nový , to klaplo, ale také jsme jednou za takovým pplákem jeli a najednou se mu otevřely zadní dveře u auta a zásilky se mu sypaly po silnici a nám na kapotu , nic netušil, předjeli jsme ho a on koukal, proč ho jako stavíme , tak se i divím, že náš kufr nezůstal někde po škarpě
To je dobrý příběh Ty jejich auta, to jsou věci
TrissRanuncul
Právě že šlo o drahší věci jako notebook, telefon atd. Asi nějaká chyba mno Teďka objednávám přes poštu
Cituji Laky: no ty zrovna jsi mu žádné všimné dát nechtěla....
promiň,ale dát za doručovací službu cca 200? TO je trochu moc ne? Prostě zlatá Česká pošta, která když vás nezastihne hodí lísteček a vy si buďto můžete zajít na poštu nebo se s nima domluvit aby vám balíček příští den donesli.
ppláci jezdí svými auty a jedou na svůj živnostňák, takže je to na nich, jakou dobu si zvolí, čím víc rozvezou, tím víc vydělají. Mám kamaráda, který to dělal, ale už to vzdal, není to nic moc.
Cituji milow33: ppláci jezdí svými auty a jedou na svůj živnostňák, takže je to na nich, jakou dobu si zvolí, čím víc rozvezou, tím víc vydělají. Mám kamaráda, který to dělal, ale už to vzdal, není to nic moc.
To určitě ne, a pokud ano, tak to bylo ale už není. Mají firemní auta, tranzity, a žádnej z těch co k nám jezdí do firmy živnosták nemá, ale normálne na HPP vedli sme o tom dlouhou debatu
Laky: já myslím, že to v popisu práce má:
"proaktivní komunikace s příjemcem ze strany PPL - řidič před doručením kontaktuje příjemce tak, aby došlo k souladu potřeb obou subjektů"
http://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=62&art_ id=94
Miss Steamy: tak si přečzi jejich podmínky a pokud něco porušují, tak to reklamuj, na stránkách na to mají formulář. Je to produkt-služba, jako každý jiný, jako když si koupíš třeba boty nebo mobilní tarif.
Triss: já myslím, že mají obojí. Mám zkušenost, že ti najatí poskytují horší služby, než ti zaměstnanci.
Cituji TrissRanuncul: milow33
ppláci jezdí svými auty a jedou na svůj živnostňák, takže je to na nich, jakou dobu si zvolí, čím víc rozvezou, tím víc vydělají. Mám kamaráda, který to dělal, ale už to vzdal, není to nic moc.
To určitě ne, a pokud ano, tak to bylo ale už není. Mají firemní auta, tranzity, a žádnej z těch co k nám jezdí do firmy živnosták nemá, ale normálne na HPP vedli sme o tom dlouhou debatu
Tak to tak ale bylo, protože to vím určitě, že si musel pořídit k tomu účelu své auto, polepit reklamy atd. Možná proto zkončil, že změnili způsob
Cituji milow33: Tak to tak ale bylo, protože to vím určitě, že si musel pořídit k tomu účelu své auto, polepit reklamy atd. Možná proto zkončil, že změnili způsob
Je to možný, co víme jak to tam chodí
Já tedy za sebe mohu říct, že mám s ppl ty nejlepší zkušenosti, vždy mi předem volají a domlouvají se se mnou na termínu předání zásilky, nikdy žádný problém nebyl. Ale určitě záleží na lidech, kteří pro ppl v jednotlivých regionech jezdí. Já jsem z Brna a opravdu jsem se službami ppl maximálně spokojená.
Manžel jezdil PPL jako podnikání a ted před Vánocemi jenom vypomáhá. Jezdí tam jak zaměstnanci, tak lidi,co mají svoje auta. Je to hodně stresová práce - fyzicky i psychicky náročná. Někdy strávil v práci i 14 hodin, večer přijel, najedl se ,okoupal se a šel spát aby v 5 ráno zase vstal.
Za předání 1 balíku měl 26 Kč- takže nechápu, že tady kurýr na někoho čekal hodinu. S lidma je někdy těžká domluva, objednají si zboží na které nemají peníze nebo nejsou doma.
Taky se mi několikrát stalo, že předem nezavolal, ale oni můžou zavolat jen ten den ráno, ne den předem, protože v noci se teprve sváží balíky cargem na depo z různých koutů republiky.
Měla by být slušnost eshopu oznámit odeslání balíku zákazníkovi, když z toho mají živnost a zabere to minutu a maily jsou zadarmo.
Cituji Paliskap: Za předání 1 balíku měl 26 Kč
mazec
Jinak souhlas - nejde o PPL jako celek, ale o jednotlivé zaměstnance - někde je holt blb, jinde ne... Ale tak reagovat na můj mail PPL mohlo... aspoň ze slušnosti
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.