Nebo jsou taky blbý ty teleshoppingy. Kdysi byl na nějakej hrnec s děravou piklicí na pohodlné slejvání těstovin, a tam dokola ukazovali mámu pachtící se v kuchyni, slévající špagety do dřezu, půlku jich tam vylila, protože samozřejmě neměla ten úžanej hrnec, no a rodina seděla na prdelkách u stolu, nasupeně se ksichtili a táta si aji klepal na hodinky, že večeře ještě není.
To pak děcka okoukaj pěknej model fungování rodiny.
Jako malá jsem reklamy v televizi zbožńovala, ale ne pro to, jaké propagovali výrobky, ale proto, že byly krátké a děcko si to brzo zapamatuje a pak když ji vidí, rádo si k tomu povídá a zpívá nahlas.
Cituji Lukáš Vodička: třeba tyčinku s čerstvým mlékem
Jo to je něco podobnýho jako s tím hrncem, že dětem babička dává na svačinu obyčejné mléko, které děti samozřejmě nechtějí...
Hahá, na mě vyšla reklama v příspěvku
Cituji verculik: ..akorát je věrohodnější, protože přispívá někdo, kdo má s výrobekem, jako třeba někdo kdo poradil ten šampon, osobní zkušenost..
V tomhle můžeme jedině doufat - sama jsem jednou mluvila se slečnou, která je od jedné nejmenované kosmetické firmy placená za to, že se registruje na podobných fórech a přispívá tam jako spokojená uživatelka toho a toho produktu.. a doporučuje a doporučuje až si my ostatní koupíme...
Iluze, že se reklamě vyhnu jsem už dávno ztratila Opravdu jsou všude - od spotů v TV, záběrů na plechovku spritu ve filmu (zrovna dnes ve filmu Sniper jsem si toho všimla), billbordů, rádií, po různé internetové diskuse, články v časopisech apod. (moc ženskjé časopisy nekupuju, ale nedávno jsem si koupila myslím Marianne, nebo něco podobného a až mi bylo zle - celý časopis jedna velká reklama, přesvědčující mne o tom, co mám nosit, co mám jíst, jaký vibrátor si koupit (a v podstatě přesvědčující mne i o tom, že ho i já musím mít jinak o něco přijdu), s kým jet na dovolenou...)
Myslím, že jde hlavně o to, si to stále uvědomovat... vím, že nejsem neovlivnitelná a proto se snažím, dávat si na to pozor a odhalovat co nejvíc to jde, kde je opravdové doporučení kvalitního výrobku, a kde se jedná jen o trik, jak mě nalákat ke koupi naprosté kraviny, kterou většinou ani nepotřebuju.
Ne, nepovažuji. Reálnou hrozbou je taková bomba z Ruska, né reklama, která sice lidi podstatně ovlivňuje, ale inteligentní jedinci si snad vždy dokáží udržet určitý nadhled. Nedělala bych z toho drama.
Vyděsil mě televizní dokument, kde odborníci sledovali děti různých věkových skupin, kterým pustili dětské pořady, reklamy na produkty, a dle fyziologických reakcí jako je zrychlení srdečního tepu a frekvence mrkání vyhodnocovali míru zaujetí. Dítě do 5 let např. nejvíc reaguje na výrazné barvy a oblé tvary, teenager slyší na sociální začlenění typu: a jseš frajer wow, je to cool. Tomu se přizpůsobují reklamy. Jestliže je to už takhle hustý,já reklamu považuju za skutečně potenciálně nebezpečnou. A odolejte dětskému , by´t zmanipulovanému přání a tlaku... ach jo
Cituji Feu follet: Vyděsil mě televizní dokument
jak se jmenoval? ráda bych se mrkla na netu
Když mi bylo náct, líbila se mi hláška: nevaž se, odvaž se (smajlík)
Cituji upírek: registruje na podobných fórech a přispívá tam jako spokojená uživatelka toho a toho produktu
Mne už to jednou napadlo, jestli to takhle nefunguje - a vida, zde jsem se dočetla, že mé podezření se potvrdilo. Ono to tak nějak jinak zní, když je to pravda a když se to dělá kvůli komerci. Neříkám, že nemůže být někým zde pochválený i levnější nebo dle mého názoru nekvalitnější výrobek, ale když je to tak nějak příliš nabubřelé ...
Ve všobecnosti platí, že čím větší sh*t , tím masivnější reklama zacílená na co nejširší veřejnost. Viděl někdo v TV reklamu na ..hmm.. námatkou - Lancome, Givenchy, Replay, Kerastase, Jihočeský jogurt nebo nějakou kvalitní kávu ? Nejspíš ne ... kvalita se prodává sama a má svůj okruh stabilních zákazníků.
Na druhé straně, pokud někdo má TV, reklamy v půlce filmu jsou dobrá věc, protože se počas nich dá dojít uvařit čaj, na wc nebo pro další balík chipsů. Pokud nemá, je to jednodušší, klikne na "pause"
Jediná pravdivá reklama je na energetické nápoje ... fakt mi na noční směne dávají, no vždyť víte co
Cituji dadabus: kvalita se prodává sama a má svůj okruh stabilních zákazníků.
Kvalita potřebuje čas. Je jednodužší a časově méně náročné kupovat výrobky, které známe (z reklamy, letáku, od známých), než sám "studovat" obaly a složení výrobků a porovnávat je, když navíc etiketám na 100% nerozumíme.
Cituji dadabus: kvalitní kávu
jakou piješ?
Já se ráda podívám co je nového co lepšího a kde je co levnějšího. Dřív jsem se ale během reklamy stačila jen vyčůrat nyní se stačím i osprchovat. Délka reklam je neuvěřitelná a to se raději nezminuji ani o hluku, který se čtyřnásobně zvýší. S tím by měli konečně něco udělat!
A co mají říkat teprv "chudáci" Slováci. Přítel se dívá na jojku a markízu víc než na ČR a 1.reklama 15minut po začátku filmu, poslední reklama - 5minut před koncem filmu
Cituji simonikas: á se ráda podívám co je nového co lepšího a kde je co levnějšího
letáky hypermarketů akčních slev je snad ta největší reklama, které podléhá snad 80% ČR
Podle mě je to všechno jeden velký xindl, na reklamě je založené celé obrovské průmyslové odvětví, do kterého se lije nepředstavitelné množství peněz, ale které nevrací žádné reálné hodnoty. Ty prostředky a lidské úsili by se daly použít na mnohem prospěšnější věci... A jak psala Upirek - už opravdu nemůžeme věřit skoro ničemu, ani to odzkoušení na živo nemá kolikrát tu správnou vypovídací hodnotu
Jsem už docela dlouho mimo ČR,ale pamatuji si na jednu reklamu,co mě urazila a to nejsem matka,pokud si dobře vzpomínám bylo to něco o jogurtu a říkali tam něco jako "každá dobrá máma kupuje svým dětem ten a ten jogurt "..nevím přesně,tak jsem si řekla,že asi nebudu dobrá máma,pokud svému dítěti nebudu kupovat jejich výrobek..
Podle mého je reklama jen o penězích, nahrabat si co nejvíc. Vůbec nejde o kvalitu výrobku, kvalitní výrobek žádnou reklamu nepotřebuje. Ten, kdo má "zdravý selský rozum" se zmanipulovat reklamou stejně nenechá. Mně osobně nejvíc vadí využívání dětí nebo zvířat do reklam. Dítě, které sotva začíná mluvit už cpou do reklam, např. na jogurty, tavené sýry atd. To mi nepřijde v pořádku.
TV nemáme, ale kočičí fóra jednou zaplavily příspěvky typu "koupíme whiskas koťátko" z reklamy... Co nejmenší = nejroztomilejší = nejmladší (nikoho nezajímal minimální věk pro odběr 91 dnů). No a pod vlivem reklamy si lidé pořídili koťátko, které je sice roztomilé, ale taky kouše, škrábe, v noci si chce hrát, potřebuje nejen baštit, ale také se vyměšovat (fůůůůj, on to smrdí...) a pod. Důsledek je jasný - spousta ve své podstatě nechtěných koťat.
Řekla bych, že v dnešní době, kdy má mnoho lidí nakoupené velké množství programů není problém při reklamě přepnout jinam, osobně se na reklamy nedívám a přepínám, takže v tom hrozbu nevidím
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.