Reklamy za velkou hrozbu nepovažuju, horší je to s teleshoppingy, tam do vás tak dlouho "hučí" , dokud neshledáte nějaký jejich výrobek zcela potřebným.
Samozřejmě nejlehčí je přepnout, ale jaká žena, která chce shodit, by se případně nepodívala na upoutávky k nějakému zázračnému "přístroji, po jehož používání bez práce zhubne až 10kg" .)
ahoj, reklamy jsou druh manipulace, která je sama o sobě hrozba... existují různé výzkumy, které zjišťují, např. kolikrát musí řidič jedoucí po dálnici vidět jaký bilboard, aby si koupil ten dotyčný výrobek ve chvíli, kdy pocítí tu správnou potřebu... nejde tady o racio, ale o podvědomí, podprahové programování... stačí, kdy v člověku reklama vyvolá dojem, že ta firma je seriózní, ten výrobek kvalitní, a velká část lidí to aspoň vyzkouší, protože nemá čas nebo potřebu si to tvrzení ověřovat... reklamy vyvolávají dojem, že když člověk bude mít ten výrobek, bude se cítít dobře, bude oblíbený v kolektivu, blablabla, a velká část lidí více či méně podlehne... ne vědomě, ale prostě tim, že když půjde v obchodě kolem cukrovinek, tak najednou dostane chuť vyzkoušet "tu novou milku", protože najednou má chuť na čokoládu, i když jí před chvíli neměl... i proto jsou u pokladen v obchodech stojany se žvýkačkama, baterkama a podobnýma "drobnostma", že když člověk čeká ve frontě, tak třeba dostane chuť si žvýknout
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.