méně než
10 příspěvků
Holky, také neustále řešíte problémy s bankami, telefonními operátory a podobně?
Mě už to totiž opravdu nebaví, furt jen řeším potíže...
Můj největší problém teď ovšem je ohledně paušálu...
Takže... V Dubnu 2011 jsem si zřídila paušál. Sdělila jsem jim, že se cca za rok stěhuji na místo, kde dotyčný operátor nemá signál, bylo mi slíbeno, že do té doby tam signál posílí, ale bylo mi jasné, že to není pravda. A samozřejmě jsem měla pravdu. To by ale tak nevadilo. Hlavní problém teprve následoval... V dubnu 2012 jsme se tedy přestěhovali, ihned po přestěhování jsem hlásila změnu trvalého pobytu (faktury mi samozřejmě neustále chodily na starou adresu i přes opakované stížnosti z mé strany) v tu dobu jsem si nechala zřídit od stejné firmy i pevnou linku a internet. To bylo v pořádku. Faktury na pevnou a internet chodily správně, ale na ten mobil furt špatně. V červenci jsem se vdala, tak jsem opět hlásila další změnu a zase jsem je upozornila na to, aby si konečně změnili adresu. Na pevnou a internet mi příjmení změnili, ale zadali ho špatně, vynechali první písmenko a na ten mobil jsem se změny opět nedočkala.
No a teď to hlavní... v Listopadu mi tam zůstala nezaplacená faktura na 300kč, což jsem nevěděla, protože upomínky chodily na adresu starou. Pak mi volali a sdělili mi to a také mi řekli, že tam mám další fakturu na 900kč. Což jsem začala řešit prosbou o podrobný výpis (nechápala jsem totiž, jak jsem mohla provolat tolik, když zde není signál) a domluvila jsem se, že to zaplatím až si to prošetřím. Tím se to vše zdržovalo, protože mi výpis zapomněli poslat, nebo ho poslali na špatnou adresu (to mi řekli přímo na zákaznické lince a výpis mi poslali znovu a tam jsem se domluvila, že peníze pošlu začátkem Března a ujišťovali mě, že to nebude problém a že pokutu určitě nedostanu a pokud ano, tak maximálně 300kč. To mi bylo řečeno asi v půlce Února a zárověň mi byla konečně provedena změna, ale zase jen bydliště, příjmění zůstalo zase původní za svobodna)
Nicméně 26. Února mi došel papír, na správnou adresu se špatným příjměním s tím, že mě odpojili z provozu (což jsem nevěděla, protože číslo jsem nepoužívala) z důvodu nehrazení faktur a vypověděli mi smlouvu a naúčtovali pokutu 5500kč. Ihned jsem tam volala a vše vysvětlila, bylo mi řečeno, že to prošetří a ještě ten den mě budou kontaktovat. Tak se i stalo a bylo mi řečeno, že pokutu stornovali z důvodu špatných informací a nezměněných údajů. Vše bylo v pohodě, ale včera mi došel dopis od vymahačské firmy, že chtějí zaplatit 6000 do 29. Března, samozřejmě jsem hned volala operátorovi a zatím se to řeší a vymáhání bylo pozastaveno.
Máte někdo podobné problémy? Už si přijdu jak lempl
A to není jediné, podobné problémy řeším neustále, fakt...
Taky se mi s O2 stalo něco podobného (ne tedy v takovém měřítku). Ale mám už u nich nějakých 5 let smlouvu na paušál. Kdy je potřeba ho každé 2 roky prodloužit. Asi před rokem již byla ta doba prodloužení, pořád mi i volali, že už je čas, jestli nechci změnu tarifu. Tak jsem si došla na pobočku a tarif prodloužila.
Za týden mi přišla pokuta na 1200, pro porušení smluvních podmínek. Koukala jsem na to jak zjara. Původně jsem to chtěla ihned zaplatit, ta splatnost tam byla snad do druhého dne (takže to ještě museli poslat pozdě), nakonec jsem zašla na pobočku, co to má znamenat. A samozřejme to byl omyl počítač to jen špatně vygeneroval. Ale kolik lidí jim to třeba ze strachu zaplatí? Je to hrůza, co si dovolí.
Ale vzala jsem si ponaučení, to vždy jít osobně řešit a nenechat se!
méně než
10 příspěvků
méně než
10 příspěvků
Navíc jsme měli s manželem u o2 přeplatek z minulého paušálu přes 700kč, tak si tu částku, co jsem jim dlužila já mohli strhnout z toho
Musím zaťukat, zatím se mi tyto problémy vyhýbají. Být tebou asi bych se obrátila na nějakou společnost pro ochranu spotřebitele a zeptala se tam, popřípadě pak jedině právník nebo to dát televizi jako námět na reportáž, když se nějaký problém medializuje, často společnosti ,,vyměknou"...
méně než
10 příspěvků
Cituji drazula: Musím zaťukat, zatím se mi tyto problémy vyhýbají. Být tebou asi bych se obrátila na nějakou společnost pro ochranu spotřebitele a zeptala se tam, popřípadě pak jedině právník nebo to dát televizi jako námět na reportáž, když se nějaký problém medializuje, často společnosti ,,vyměknou"...
Musím prvně počkat jak dopadne reklamace.
Hlavně mi jde o to, že když mi jasně do telefonu řekli, že pokutu stornovali, tak to snad platí, ne? Nehledě na to, že oni nám dlužili minimálně rok 700kč. Taky jsem to asi měla dát k soudu a vymáhat to soudně, samozřejmě i s poplatky soudu
Za mne O2 už nikdy. Internet jsem rušila na xkrát, po jejich přislíbení na infolince, že ok, bude zrušeno, normálně dál šel a ještě si ho zdražili. Volala jsem na linku znovu a udělala jim tam takový bugr (ač to normálně nedělám, pže za to ten operátor nemůže, ale zrovna jsem narazila na dva lemply, tak jsem se vyřádila i s zadostiučiněním), že mi druhý den volala nadřízená toho druhého bl*ečka, omlouvala se, a do týdne jsem měla doma opravnou fakturu. Už je nikdy nechci ani zadarmo!
Podej reklamaci, ale doporučeným dopisem přímo na centrálu, musíš dostat písemné vyrozumění.Pokud ji zamítnou tak bohužel ihned předávají pohledávku inkasní společnosti a dál už se to interně neřeší.
Jakýkoliv přeplatek se převádí a odečítá v následujícím zúčtovacím období, tj. na paušál, nelze jej bez tvého vědomí použít na úhradu smluvní pokuty.
No tak to je teda síla. Jako u našich českých operátorů si asi nevybereš. Mně zase před dvěma lety poslal T-mobile fakturu na 5tis. za internet, na ktery jsem udajne byla pripojena. Čehož jsem si vubec nebyla vědoma a hlavně se to stalo v den, kdy jsem k nim šla reklamovat mobil a oni mi dali jejich náhradní a na něm jsem údajně byla připjená hned od vložení SIMky. Takže když mi to vše dělali na prodejně, tak to byla jejich chyba a ne moje, ale celé to bylo jakési divné, protože jsem údajně byla od vložení té SIM pripojená skoro 2 dny, ale to bych si přece nějak všimla, byla by tam někde nějaká inkonka nebo něco. No každopádně mě nechali zaplatit půlku, protože jsem si stěžovala a psala jim tam odovolací dopis, že prostě jako studentka si nic takovýho dovolit nemůžu, kor když jsem si toho ani nebyla vědoma.
Při odchodu od Tmobile k jinému operátorovi jsme měli v rodině taky děsný problémy. Řešili jsme to tak cca 3 měsíce a to jen na základě špatně proškolených pracovníků, kteří nám vždy tvrdili něco jiného. Teď jsme u Vodafone a snad to bude lepší, je to pár měsíců a zatím bez problémů, ale nechci to zakřiknout
Cituji Moňas: Hlavně mi jde o to, že když mi jasně do telefonu řekli, že pokutu stornovali, tak to snad platí, ne?
Hovory jsou monitorovány, tudíž se na to odvolej,musí si ten hovor vytáhnout.
Já mám s O2 taky dost špatné zkušenosti. Založila jsem si nový paušál a když mi 2 měsíce nepřišlo žádné vyúčtování, volala jsem jim a zjistila, že faktury posílají na starou adresu (kde 3 roky nebydlím), ..nechápu proč? A přestože jsem je mnohokrát upozorňovala, posílali ještě dlouho faktury na starou adresu. Když konečně začali posílat faktury na správnou adresu, posílali to na jméno mojí mamky, opět nechápu z jakého důvodu. A to nebyl jediný problém. Prostě O2 nikdy víc.
méně než
10 příspěvků
Cituji Lusinda2: Podej reklamaci
Je podána
Cituji Lusinda2: Pokud ji zamítnou tak bohužel ihned předávají pohledávku inkasní společnosti a dál už se to interně neřeší.
Už mi došla i exekuce, ale ta je pozastavena
Cituji Lusinda2: Jakýkoliv přeplatek se převádí a odečítá v následujícím zúčtovacím období, tj. na paušál, nelze jej bez tvého vědomí použít na úhradu smluvní pokuty.
Použili to na úhradu faktury, i když jsem požadovala poslání na můj účet
Cituji Lusinda2: Hovory jsou monitorovány, tudíž se na to odvolej,musí si ten hovor vytáhnout
Ano a pokud to odmítnou podám to k soudu a soud si to už vyžádá
Reaguji na aiwi: No tak to je podobný problém.
Zaráží mě, že mi nedošla žádná upomínka. Teda možná ano ale pošťačka mi jednak některé dopisy vydat nemohla (špatné příjmení), nebo to posílali na starou adresu
Jako lempl mi určitě nepřipadáš! Jen asi nebudu sama, když řeknu, že O2 je banda pěkných ...
Na tvém místě, po svých zkušenostech bych se s nimi nebavila po telefonu. Telefonáty s nimi se to jen a jen zhoršovalo a nikam to nevedlo, zašla jsem si osobně na prodejnu, sebevědomě, ještě s přítelem (svalnatec) ztropila oprávněnou scénu a jak to šlo rychle a hladce, i když se snažili i na přepážce, měli smůlu!
Podobné dohady jsem měla s českou poštou, žádala jsem reklamaci za poškozený balík, ČP ten balíček ještě 2x ztratila, pak mi hustili do hlavy přednášku o tom, že jsem balík měla špatně zajištěný, pár dní předtím mi vedoucí pošty řekla, že jsem to měla mít v bublinkové obálce, což bylo, tak uznala, že víc jsem balík zajišťovat nemusela, balík poškodili zřejmě při přebírání, když ho protahovali úzkou štěrbinou na přepážce místo okýnkem na balíky. Pak se mnou nikdo nebyl ochoten sepsat reklamaci, protože zrovna bylo poledne a na poště panovala bájo nálada, jedna z pošťaček donesla na prodej nějaké naušnice, tak co by se obtěžovali, i přes mé naléhání, že jindy nemohu, protože studuji v jiném městě a jen tak se tam nedostanu, tak jsme se dohodli, že tam může zajít mamka, té zfalšovali údaje v reklamačním listě, no já byla ***** okamžitě jsem si začala dopisovat s vedením nejvýšším ČP reklamaci mi neuznali,bylo to na ubohých 120,- ale šlo o princip! Tak jsem si šla znovu stěžovat na pobočku, že nesouhlasím s neuznanou reklamací, nicméně laxnost paní na přepážce mě natolik rozpálila do běla, že jsem si na ředitelství ČP stěžovala na co jsem mohla a ejhle za 14 dní papír, že mi dávájí 500,- za špatné technické postupy ze strany ČP, u nás na pobočce mi pak poškozený balík hodili k nohám a jsem tam zřejmě postrachem, ale svého práva jsem se domohla!
Takže opravdu líná huba holí neštěstí Zkoušej co můžeš, zejména když víš, že na to máš právo!
méně než
10 příspěvků
Reaguji na earth88: Já všechny takový věci řeším zásadně písemně. Abych měla důkaz. No jsem zvědavá jak se to vyvine.
O2 je příšerný b-o-r-d-e-l, zasílají i upomínky na již zaplacené platby, pozor na to!! Zkouší to i na moji mamku/důchodkyni A to platí SIPEem a stejně občas pošlou výstražný dopis se složenkou!!
Největší pořádek a přehled mají v ČEZ. Mám 3 odběrmá místa, věčně měním smlouvy a převádím platby na nájemníky. A zatím vždy vše OK a na místě vyřízené Až na ty ceny Ale je fakt, že když jsem měla vloni finanční problémy, posunuli mi úhradu vyúčtování o 3 měsíce (měla jsem doplatit asi 12 tis.)
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.