arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Cituji farahh: Ale nejvíš mě štve, jak na tyhle práce berou nárazově brigádníky místo stálých zaměstnanců, nikdo za nic jmenovitě neodpovídá a korporace na to prdí

Ano, přesně tak. Co mě je do toho, že mi dal brigádník špatné info...že?

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Efca: Jo tak to jo, no znělo to rýpavě

asi proto, že kdy se řekně O2 - zvedá se mi tlak Tak promiň, fakt to nebylo na tebe

Cituji farahh: asi proto, že kdy se řekně O2 - zvedá se mi tlak

Připadala jsi mi taková ve varu
Radím zmizet od nich!

Cituji Moňas: á všechny takový věci řeším zásadně písemně. Abych měla důkaz.

Ano, to je nejlepší důkaz. A pro jistotu skladovat a skladovat, protože nevís, co na tebe za 5 let vytáhnou.... je to ******!

Tak vidím, že nejsem jediná, kdo má s operátory špatnou zkušenost.. já si snad pořídím poštovního holuba!
Poprvé mě u T-mobilu naštvali tím, jak si účtují peníze za služby, které vůbec nemám ve smlouvě a které nevyužívám.. Měla jsem studenstský paušál za 99 kč měsíčně, smsky na 5 čísel zdarma, volání také poměrně výhodné, ale stejně nevolám a píšu jen zprávy. Jednoho krásného letního dne mi nabídli internet zdarma na 2 měsíce jako projev díku za to, že využívám jejich služby. Internet se pak prý dá snadno zrušit. Tak jsem si ho aktivovala a 2 měsíce využívala. Pak mi přišla zpráva s kódem, který jsem měla odeslat zpět, pokud internet chci zrušit. Poslala jsem ho a raději ještě zavolala operátorovi, zda je to zrušené. Řekl, že ano. Paušál mi platí mamka a ona sama měla 2, tak jsme tenhle chtěly zrušit, já si přenechala jeden její. V tu chvíli jsem zjistila, že mamka asi půl roku platí další dvě stovky měsíčně za internet, který jsem po těch 2 měsících nikdy nevyužívala! Mamka si myslela, že jsem to nezrušila a využívala ho dál, proto ho platila. A přichází problém číslo dvě - samotné rušení paušálu. Smlouva mi měla za nějakou dobu končit, tak jsem volala operátorovi, aby mi ji automaticky neprodlužovali. Tak mi řekl, že mám čas, že volám včas, že je nějaká doba, do které se musí zavolat a že mi to automatický prodloužení tedy ruší. Tak to zrušil. V den, kdy mi smlouva končí, mi přišla zpráva, že mi ji tedy neprodlužují a že se mi paušál mění na normální twist, kdy si budu moct kupovat kredit, takže simku jsem od té doby nevyužívala. Pak ale mamce přišel účet skoro za litra. Hlavně tam byl na tom účtě paušál, který nikdo z rodiny nemá. Tak šla mamka na prodejnu - mysleli jsme, že si nás s někým spletli. A co tam mamce řekli? Že prý když se zruší smlouva, tk automaticky na té simce naskakuje jiný paušál, snad nejhorší, jaký je. Ale kdo se mi o tom zmínil? NIKDO! Nikdo mi nic takového neřekl. Mamka byla tak zmatená, že to rovnou zaplatila a šla. Naprosto zbytečně. Protože já stejně simku nevyužívala od té doby, co mi smlouva skončila. Neměla jsem ji ani v žádném telefonu. Oni prostě vědí, jak z lidí tahat peníze. No mám vztek jako hrom! Pokud si to někdo přečte do konce, tak gratuluji, já sama bych nic tak dlouhého nečetla

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

to je fakt hrůza. No mě se ještě neozvali...

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Takže pokračování mé story je takové, že i přes to, že je vše pozastavené, dokud O2 neudělá pořádek, což nebude asi nikdy, protože mi minulý týden přišel dopis s názvem "pokus o smír" tak jsem tam ihned volala a dožadovala jsem se vedení, což bohužel nebylo možné, nicméně jsem narazila na férového operátora, který mi řekl, že tam vidí už 2 storna a nechápal, co se děle. Zadal tedy znovu storno a řekl mi, že si mám raději ještě zavolat pro klid v duši. Takže v pondělí tam mám volat, tak jsem zvědavá

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Tak pokuta mi byla zrušena, ale zažádala jsem si o písemné potvrzení o bezdlužnosti ohledně toho telefonního čísla. Akorát teda není možné číslo oživit. Jo, pokud bych hodně chtěla, tak jo, ale oni u nás stejně nemají signál, takže na to kašlu

arrow
profile_image
staarbucks
od 7. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Moňas: Tak pokuta mi byla zrušena

Paráda Ale ty tahanice ti nezávidím....

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Cituji staarbucks: Ale ty tahanice ti nezávidím....

Jj, čekám, kdy mi pošlou zase exekuci, když v tom mají takový bor-del

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji farahh: kdy se řekně O2 - zvedá se mi tlak

Asi tak nějak. Půl roku jim trvalo, než mi byli schopní zrušit číslo - vždy mi na té jejich infolince řekli, že příští měsíc to už bude a ono ho*no! Tak jsem pak šla hodně naštvaná na pobočku, no měli kecy a už mě zase chtěli odkázat na tu linku, ale já si dupla a řekla, že tohle teda ne. Neskutečný.

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Lady Flame: Jsou to *******, ale i u T-mobilu jsme měli problémy

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené