Ahoj holky, moc prosím o radu.
Objednala jsem příleli k Vánocům nový iPhone z prodejny Mall.cz. Sice balíček přišel do dvou dnů, ale v něm robotický vysavač.
Když jsem do Mallu volala, bylo mi řečeno, že mám zboží vyreklamovat, tzn. zaslat zpátky (a cca 30 dní čekat, než mi vrátí peníze). Jelikož to měl být dárek k Vánocům, tak je to pro mě problém. Jsem zaskočená tím, že chybu udělá obchod, ale odnese to zákazník.
Nevěděla by některá z vás, zda si toto opravdu smí obchod dovolit? Jsem velice zklamaná a navíc k ještě k tomu bezdradná
Děkuji za jakoukoli pomoc.
nakupuji na mall.cz docela často a když udělali nějakou chybu - zboží nebylo doručeno jak inzerovali - tak nám poslali voucher na slevu 500,-
tak uvidíš, třeba to bude nakonec ok..
každopádně bych se nenechala odbýt a žádala aby HNED poslali balíček s iPhonem, že to máš k Vánocům... za zkoušku nic nedáš
Jak jsem říkala, do Mallu jsme volali, odbyli nás s tím, že nelze jinak, než zboží reklamovat, popř. nám nabídli dojet do Prahy a zboží vyreklamovat osobně, kdy nám ihned částku za špatné zboží vyplatí. Ale do Prahy to máme více než 200 km. Jsem opravdu zklamaná. A také si myslím, že na toto nemají právo
Napíš im email, máš v rukach aspoň niečo, do telefonu si možu dovoliť povedať hocičo. Ty predsa nereklamuješ zboží, ale vraciaš čo si si neobjednala. Buď razantná.
Já být tebou, tak bych do té Prahy asi dojela, i když je to daleko. Přece jenom se jedná o vánoční dárek, že jo... Já bych prostě byla tvrdá a nekompromisní.
no neviem či je mail dobré riešenie....ja som s nimi riešila nedodaný tovar a najlepšie to bolo cez facebook...majú tam stránku....mall.cz...napíš im na nástenku, tam ti odpovedia rýchlejšie ako cez mail a kedže to uvidí dalších x ľudí, tak sa to snažia aj čo najlepšie vyriešiť....
Jsou dvě možnosti. Buď se to bude řešit tak, že budeš požadovat výměnu zboží a úhradu poštovného z jejich strany, protože to byla jejich chyba. Zavolala bych tam ještě jednou, určitě narazíš na jiného člověka. A zapiš si jeho jméno, ať se máš čím ohánět (na tohle vedení docela slyší - nemyslím si, že by Mall vystupovat takhle protizákaznicky pokaždé, je to spíš chyba nějakého "chytráka" na telefonu).
Pokud první verze nevyjde, je možnost objednat iPhone ještě jednou (udělat novou nezávislou objednávku), ten snad dojde už v pohodě, a ten vysavač jim pošli zpět ve smyslu vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dní a oni ti vrátí peníze. Předpokládá to ale, že máš v záloze částku na iPhone, protože peníze za vysavač ti přijdou až později a že oželíš peníze za poštovné navíc. Případně toto řešení bych jim nabídla do telefonu, já to takhle jednou udělala (věc pošta cestou rozbila), protože než by jim to došlo zpět, oni to převzali a poslali nové, tak tohle bylo rychlejší. A domluvili jsme se, že mi nebudou to jedno poštovné účtovat (Mall by to měl udělat kvůli své chybě, tenhle obchod to pak tahal z pošty).
Reaguji na elle1:
Dobry nápad cez facebook
Cituji funicka: k Vánocům nový iPhone z prodejny Mall.cz. Sice balíček přišel do dvou dnů, ale v něm robotický vysavač.
Ten vysavač musel mít i jinou cenu než iPhone,navíc máš určitě potvrzenou objednávku v mailu,kde je napsáno co jsi objednávala no když už jsi balíček převzala a nezarazila tě jiná cena,tak argumentuj potvrzenou objednávkou na iPhone a ne na vysavač.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.