Reaguji na petra3252: Ano je to tak, vrámci EU se nic neclí ani nedaní, takže cena zaplacená Asosu je cenou konečnou, v Čr se nic nedoplácí.
Reaguji na petra3252:
ano, ano nic se nedoplácí, já teda nákupům v zahraničních evropských e-shopech plně podlehla , nejvíce GB a Nizozemí, raději si připlácím poštovné a vše v pořádku zatím přišlo, jinak z Asos už se mi to podruhé nestalo, všechno jako na drátkách, ale ne obyčejně, vždy jen doporučeně
Mohu se zeptat, na jakou adresu jste jim psali? Očekávám už 14 dní balíček a stále nic Psala jsem jim na care@asos.com a ihned mi odpověděli, že mám počkat do 12. ledna. Bohužel balíček do té doby nedorazil, tak jsem jim psala znovu a už mi přišel jen automatický e-mail
Cituji ASOS: Dobrý den, oznamujeme Vám, že jsme obdrželi Váš e-mail a člen týmu péče o zákazníky v současné době zkoumá Váš dotaz. Snažíme se, aby se odpověď k vám dostala do 24 hodin, ale do té doby můžete najít odpověď v naší Nápovědě, protože poskytuje informace o většině otázek. Není třeba, abyste odpovídali na tento e-mail, jen chceme, abyste věděli, že pracujeme na zajištění řešení a budeme s Vámi v kontaktu velmi brzy.
Já jsem jim teď psala přes tento formulář: www.asos.com/infopages/pgecontactcare.aspx
Čekám už měsíc na zboží v celkové hodnotě 2 400,-.
Myslela jsem si, jak ušetřím, když zvolím standardní poštu a zatím balík nepřišel, takže nejspíš přijdu i o peníze
Cituji Pralinkaaa: Myslela jsem si, jak ušetřím, když zvolím standardní poštu a zatím balík nepřišel, takže nejspíš přijdu i o peníze
Předsudky, předsudky, ještě jsi jim ani nedala možnost odepsat a už víš, jak to dopadne. Asos je poctivý eshop, tak počkej až to pořeší.
Nevíte někdo v kterých případech za nedoručené zboží proplácí peníze/pošlou nové zboží?
Některé jste tu psaly, že vám z asosu odpověděli, že zboží bylo ztraceno jejich dopravcem....já jsem dělala na začátku února 2 objednávky (cca s 5-tidenním odstupem) a zatím nebyla ani jedna doručena. Už jsem jim psala ohledně obou objednávek na customer care a tam mi odpověděli, že obě byly doručeny v pořádku do čr a že jedna měla přijít 12.2. a druhá 15.2 a že u jedné mám počkat do 21. 2. (což je zítra) a u druhé do 27.2. a pak jim dát vědět.
Zajímalo by mě, jestli někdo neví, zda mi vrátí peníze, i když je chyba na straně českého přepravce (jak jinak)? A jak podle čeho poznají, že mi zásilku opravdu nedoručili, když ji není možné v čr nijak sledovat?
Taky napíšu svou čerstvou zkušenost, z Anglie jsem neobjednávala poprvé, jenže poprvé z Asosu. Zboží jsem 31.7. objednala a 1.8. bylo odesláno Standart delivery (zdarma) na mou adresu do ČR, s tím, že dodání je do 7 dní. Po 14 dnech (14.8.), se stále nic nedělo, poslala jsem jim zprávu přes dotazník na jejich stránkách, do dvou dnů mi odpověděli at počkám další 3 working days, takže do 20.8. což je dnes. Mezitím jsem volala na poštu, zeptala se sousedů a nikdo nic nevěděl, takže dnes jsem jim opět psala, že zboží nikde, tak co teď. Pomerně rychle mi odpověděli s omluvou a vysvětlením, že se můj balíček musel někde cestou ztratit a posílají mi nové zboží i s náklady na dopravdu zdarma s tím, že do 29.8. bych ho měla mít doma, pevně doufám, že ho tentokrát pošlou expresem přes DPD s "Track number" a balíček konečně dojde ...
Ahoj holky, tak doufám, že jak to tady pročítám, mi balíček pošlou znova.. Obejdnala jsem si boty a balíček měl dorazit 21.11. balíček 2.12. nikde, napsala jsem jim o vrácení peněz nebo zaslání znova, tak jsem zvědavá...Pěkně mě to naštvalo
Ahoj, máte prosím některá zkušenost s tím, že by Asos nekomunikoval v případě, že po měsíci a půl stále nedorazil balíček? Je to už taková doba, v neděli jsem jim psala a do teď žádná odpověď, bojím se o peníze, jsou to skoro 4 000 Kč
Reaguji na livmar: Reaguji na Mrsetnies: Holky, tak jak to dopadlo s objednávkami na Asosu? Vratili zpět peníze?
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.