Reaguji na pehot:
lidi vy mě zlobíte , ne, samozřejmě všem přeju nevykradené, doručené balíčky, perfektně padnoucí hadříky a sobě vrácené penízky
Reaguji na moss77: Reaguji na Sierral:
Holky, to není možný, aby to šlo takhle dlouho. To musel někdo šlohnout
Pak dejte vědět, jak to dopadlo. Držim palce
Tak já jsem nevydržela do zítřka a po soukromé pátračce na naší poště a podezíravém výslechu sousedů , napsala jsem dnes opět mail na Asos, následovala další omluva a prosba o sečkání do zítřka, tak nevím, dělají si srandu ?
Každopádně slibují, že zítra začnou vyšetřovat (no jestli balík v hodnotě skoro 6.tisíc poslali obyč, tak mají po vyšetřování), jinak podle dostupnosti zboží na skladě (které mimochodem bohužel není..) buď odeslání nového balíku, nebo vrácení peněz, chce to trpělivost, šmarja ať to přijde, na to nemám nervy, nikdy více , z jiných zásilkových GB, Německo, všechno vždycky přišlo a chodí včas - 5dnů maximálně...
Cituji moss77: napsala jsem dnes opět mail na Asos, následovala další omluva a prosba o sečkání do zítřka, tak nevím, dělají si srandu ?
Spíš si asi říkají, jestli si neděláš srandu ty Pokud mají nějaký určený termín, tak prostě budou konat v ten termín a ty jim můžeš psát emailů třeba 10. To jsou jejich obchodní podmínky, se kterými zakoupením zboží prostě souhlasíš.
...já stále čekám do zítra t.j 6.4 a pak jak psali se opět ozvu a vyzvím zda pošlou zboží znovu a nebo mám začít resolution na paypalu
Cituji mishka999: tak prostě budou konat v ten termín a ty jim můžeš psát emailů třeba 10
jj, to je jasný , určitě by byl každý krapet nervozní, kdyby mu nepřišel balík za ty prachy a tlačil ho čas...
Manžel taky říká nešil , chtěla bych mít jeho klid , takhle už nám málem jednou nedodali snubáky z Londýna, na svatbě to vypadalo spíš na kroužky od záclon, ale taky všechno dobře dopadlo
Reaguji na prorsum:
já platila kreditkou, snad nebude třeba, staví se k vrácení nebo zaslání zboží velice pozitivně, snad ne nadarmo je to největší zásilkáč v GB
Reaguji na moss77:
taky bych nerad používal paypal spor k řešení zatím jsem ho nepotřeboval
držím palce a uvidíme zítra,každopádně též si myslím že vstřícnost je asosu vlastní
jen by mě zajímal osud té zásilky protože x balíků mi dorazilo bez problémů...a teď dokonce ve stejném časovém horizontu více ztrát...je divné
Reaguji na prorsum:
jo, to máš pravdu, psali, že zítra se na to kouknou - jestli tedy dohledají čísla balíků, kam až byly doručeny, Sierral taky psala, že čeká, to je vážně divný
Cituji prorsum: a teď dokonce ve stejném časovém horizontu více ztrát...je divné
Ale ne, jen se objevilo téma, tak se vyjádřili ti, kteří ted čekají na balík Jindy jsi prostě o nich jen nečetl. Nemyslím, že až ted se "začínají ztrácet balíky".
Reaguji na mishka999:
o.k
Reaguji na moss77: Asos je fakt solidní, hned jak vyprší určitý termín, ihned to začnou na základě tvého emailu vyšetřovat. Prostě to se někdy stane, není to nejspíše vina Asosu, ale právě pošty...
Reaguji na klaritka:
to si taky myslím, no škoda, třeba ještě balík dneska dorazí, to by byla docela sranda, byla bych upřímně moc ráda
Reaguji na moss77:
já už bohužel psal protože pošťačka tu dnes byla a měla pro mě jen domácí a žádná cizina
odpověděli mi že pracovník v péči o zákazníky se mému problému věnuje,ozvou se mi do 4 hodin mám vydržet a pleskli odkaz na asor return polici a no zkrátka na help desk
...tak tedy čekám
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.